Merci fratior, masina e ok , tre sa ne slefuim reciproc, e adevarat k trebuie mai multa putere si o turbina sa intre mai de jos, dar usor usor le facem noi pe toate + bucsaraia care e varza si masina are unghiuri noi la fiecare tura =))))
Scurt rezumat al acestui weekend :
vineri seara : dus masina la parcare , dat de cateva ori, masina incepea sa incinga din nou, disperat si obosit mort la ora 1 l-am sunat pe Axela si l-am intrebat daca imi poate da un tunel, el mi-a zis k sigur si ca ma astepata, zis si facut m-a dus KNS acasa am luat masina si am plecat spre Axela, pe la 2 si ceva eram in pat cu speranta de a prinde niste ore de somn
sambata : programul pilotilor incepea la 8.30 asa k la 8.30 fix eram in parcare cu tot cu tunelul pt vasc, m-am apucat sa montez totul pe acolo cand am observat k pompa de apa incepuse sa piarda putin putin, nici o problema in gnadul meu, spre sa ma tina weekendul asta k dupa o schimbam. Dupa cateva ture de traseu masina nu mai incingea deloc, eu fericit k ma pot antrena in voie, dupa multe ture am observat ca pompa a inceput sa piarda la greu. Trag masina in parcare resemnat dar fericit k am apucat sa ma dau macar atat. Stand realizez ca Axela avea motorul motorul de pe masina lui dat jos, il sun si-l rog sa-mi dea pompa imprumut, nu ma refuzat asa ca am plecat la el sa iau pompa de pe motor ( multumesc lui Catalin O. pentru ca ma dus si m-a adus foarte repede si ca mi-a facut rost de silicon pt garnituri ) intre timp l-am sunat pe Dan ,,Tarnafes" care era la circuit si l-am rugat sa se apuce el sa imi dea pompa jos ca sa mai castig timp, zis si facut , cand am ajuns pompa era demontata si motorul o astepta pe cea noua, le multumesc si baietilor care au venit cu ,,BUL" BMW E36 coupe negru , care m-au ajutat sa pun repede pompa si totul la loc. Torn apa dau drumu la motor, iar vad picaturi, am observat atunci k rola de la alternator imi rosese putin din furtun si tasnea apa si pe acolo, unul din baieti a venit cu ideea de a face un capac cu alt furtun pe care l-am prins cu soricei si asa masina nu a mai pierdut nici un gram de apa
Am ajuns si la calificari printre ultimii dar nu m-am calificat deoarece inca nu cunosteam masina.
Duminica: ziua a inceput cu o ploaie grava dar dupa un soare la fel de grav si arzator s-a aratat, m-am dat cat de mult am putut iar seara
AM REUSTI SA INVAT MASINA ATAT CAT SA POT FACE MARE PARTE DIN TRASEU FARA SPIN !!! fericirea a fost maxima iar dupa am prins curja si m-am dat dupa baieti 3-4 masini chiar si 5 k BULu era in spatele meu, a fost grav sa pot sa ma dau dupa Traian Calin KNS si restul si asa am invatat mult mai bine trasele deoarece incercam se le copiez pe ale lor in totalitate. Multumesc inca odata lui Axela pentru ca fara piesele lui nu as fi putut sa ma mai dau si restul baietilor care m-au ajutat cand a fost envoie !!!!