Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > TOYOTA - LEXUS > Masina mea Toyota - Lexus

Reply
 
Thread Tools
Old 18-09-08, 11:30   #16
kidu2006

Stage 5
 
kidu2006's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

S-o stapanesti sanatos si bine ai venit printre "celicari":P..este modelul GT daca are 175cp!
Daca vrei parerea mea,primul lucru dupa ce i-as face tabla,ar fi sa-i trag un eleron,nici prea prea,nici foarte foarte daca intelegi ce vreau sa zic!
Asteptam poze
__________________
www.royal-amanet.ro
Amanet: Auto, Moto, Ambarcatiuni, Aur, Argint, Platina, Diamante, Electronice, GSM si alte obiecte de valoare
kidu2006 is offline   Reply With Quote
Old 18-09-08, 14:47   #17
yulydelacamp2005

Stage 3
 
yulydelacamp2005's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 120
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Sa o stapanesti sanatos !!!
Mult Succes !!!
yulydelacamp2005 is offline   Reply With Quote
Old 19-09-08, 02:32   #18
quick_5hifter

Stage 5
 
quick_5hifter's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of:
[Moderators]
[Xtreme Club Emotion]
[DAEWOO]
[Toyota]
[Opel]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Quote:
Originally Posted by sandrin View Post
felicitari pentru achizitie si iti doresc MACAR sa realizezi ce ai putut realiza cu tico , dar totdeaua e loc de mai bine si tu stii mai bine mult succes cu inmatricularea si cu modificarile, din pozele postate masina arata f. bine
Multumesc mult! Nu voi putea sa o fac nici pe jumatatea lui Tico, si asta pentru ca Toyota asta e deja o masina frumoasa...

Quote:
Originally Posted by mareo View Post
Felicitari pentru noua achizitie, masina arata destul de bine , dupa cum ai zis si tu si mie culoarea mi se pare prea sobra pentru o masina sport....dar cine stie pe viitor ce ai de gand Sa o stapanesti sanatos si fara incidente!
Multa bafta..
...Multumesc! Nu prea arata bine la exterior, bulgaro-italianul a lovit-o peste tot pe unde se putea, mai putin fata si spatele... insa tehnic se prezinta excelent, pana in prezent, si am facut vreo 2000 km cu ea pana acum...
Culoarea o schimb in curand, vei vedea peste ~2 saptamani!

Quote:
Originally Posted by Snapy_xxl View Post
Vad ca esti tare incantat de toti cei 175 de cai ai masinii incat i-ai scris si pe capota
Toate cele bune si de la mine! Sunt sigur ca o sa faci o treaba foarte buna si o sa ii gasesti o culoare pe masura puterii

PS: N-ar strica si niste jante pt Getz
Nu i-am scris eu pe capota (caii), bulgarul a scris! Gandeste-te ca el vorbea bulgareste si italiana, iar eu romana, engleza, franceza si putina rusa, deci... ne-am inteles prin desene si texte internationale
Getz-ul a ramas acum "masina de urgenta" si nimic altceva si m-ai intelege, daca te-as lasa sa mergi cu Celica macar 1 km...

Quote:
Originally Posted by bodyspeed View Post
Frumoasă achiziţia , asteptăm evoluţia modificărilor care o să vină , să vedem pentru ce culoare ai să optezi .
Baftă şi spor la tuning .
p.s. cāt a ajuns maşina
Nu pot sa comunic pretul, o sa-ti explic pe mess de ce.
Multumesc pentru urari!

Quote:
Originally Posted by morpheusmaster View Post
Whohooohooo sheee's a beauty!!! E frumoasa, e puternica, are potential!!! SA O CONDUCI SANATOS!!! p.s. cum zice si bodyspeed...cat tea ajuns? p.s.2 ce culoare o faci? p.s.3 gata ca ajunge cu psurile...team lasat, numai bine si mult succes!!!
Culoarea o vei vedea dupa 1 octombrie, e deja programata si am platit si avansul. Pretul nu-l pot spune, am promis.
Multumesc pentru aprecieri si urari!

Quote:
Originally Posted by TM32CIP View Post
Felicitari pentru noua achizitie, astept cu nerabdare sa vad cum va iesi din mainile tale, pentru ca ultima data cand am fost martor la asa ceva ai dat lumea pe spate cu micul gigant apropo de bg, ca vroiam sa te intreb ... cat te-a costat masina si cum e cu inmatricularea la bg ? daca nu faci datele publice, da-mi un pm te rog. ms mult de tot, succes si sa o stapanesti sanatos
CIP, dupa cum ai citit mai sus, pretul nu ti-l pot comunica. Inmatricularea o voi face in RO, in prezent am numere rosii de CT valabile pana pe XX octombrie (ghici de ce am scris "XX" )
PS: masina n-a fost deloc inmatriculata in BG, a fost adusa acolo din IT spre vanzare, radiata...dar asta nu va fi un impediment, sper. Furata nu e, ca au verificat-o ai nostri de cel putin 3 ori pana acum.

Quote:
Originally Posted by VDAN View Post
WoW ce schimbare!
sa o stapanesti sanatos!
o masina cu foarte mult potential
o sa urmaresc evolutia acestei fiare,bafta
Multumesc! Intr-adevar, are potential destul, asa cum am luat-o. Sunt foaaaarte multumit de ea!

Quote:
Originally Posted by adu89 View Post
frumoasa masina,e bine ca ai gasit motorul asta si nu cel de 116 ponei.in legatura cu culoarea,mie cel putin mi se pare super ok negrul pe o masina sport,mai ales dupa ce o sa o revopsesti si o sa pui niste jante pe 17 care dau bine pe ea... acum ramane la alegerea ta
Jante nu stiu daca voi pune pe 17, asta e o masina la care conteaza destul de mult si performantele....adica nu e numai pentru frumusete, asa cum ar fi un Honda Civic 1.3, de exemplu...
Motorul nu l-am cautat, l-am NIMERIT, sa fiu sincer! Nu stiam nimic despre Toyota atunci cand am dat peste rabla mea, si ca sa fiu si mai sincer, italiano-bulgarul m-a mintit ca masina e 2.0 turbo 175 cp (da, stiu, si eu m-am mirat: cum de VW, Opel etc. pot scoate 200 cp din motor de 2,0 turbo, iar japonezii - care scot 160 cp din 1.6 aspirat - nu pot scoate mai mult de 175 cp din 2.0 cu turbo...). Am avut o mare deceptie cand am aflat (dupa cateva zile) ca masina nu e turbo, desi galeria are un scut care pare sa adaposteasca ditamai turbina...

Quote:
Originally Posted by sorin_sorin95 View Post
Superba, n-am cuvinte, ai facut o alegere mult mai buna de cat Del Sol. Asteptam noutati.
As fi preferat sa-mi iau un Del Sol, fie el si de 125CP, macar pentru forma lui si pentru faptul ca e decapotabil... insa ma consolez cu ideea ca masina asta e mai mare, mai puternica si ca in Constanta sigur nu sunt mai mult de 9-10 bucati (eu am vazut doar 2, cu a mea 3, iar celelalte 2 aveau numere de BG, respectiv DE).

Quote:
Originally Posted by catarsis View Post
good choice mate;oricum o sa iasa ceva frumos din ea;
Multumesc, sper sa nu dezamagesc!

Quote:
Originally Posted by topser View Post
Eu am vazut-o live,nu mai spun de prestatia masinii ,suuuper !
Masina mai mult ca sigur are o parte din cei 175 cai adormiti....pentru ca uleiul arata jalnic (dupa spusele lui Taner), filtrul de aer este mizerabil pe ambele parti si masina a mers cu cutia desfacuta la filtru, eu am inchis-o la loc, iar gumele sunt uzate si muuult prea mici pentru ea...

Quote:
Originally Posted by RD-Woo View Post
Felicitari.... ti-au spus (aproape) toti!!
eu.. iti mai urez extrem de multa bafta cu noua jucarie!!
sunt sigur ca din efortul tau nu poate iesi decat o masina superba...
care va inlocui cu succes vekiul Tico!
Spor la lucru (o sa ai nevoie ) si asteptm cu nerabdare vesti noi!
Multumesc! Repet, sper sa nu dezamagesc.
Ai dreptate, o sa am nevoie de spor la lucru (inclusiv la bani...vei vedea mai jos ca piesele sunt scumpe).

Quote:
Originally Posted by manu_96xls View Post
Frumoasa achizitie.
Daca va iesi cel putin la fel de tare ca Tico, va fi crima.
Bafta cu noua masina!
Multumesc!
Nu va fi ca Tico, sunt convins! La Tico am avut "avantajul" ca era o masina fara potential, la care nimeni nu se astepta sa iasa prea mult in relief... la masina asta, orice i-ai face, nu prea are cum sa iasa rau (exclus kitsch-ul), insa si asteptarile sunt pe masura, iar eu n-am de gand sa fac ceva iesit din comun cu ea.... este o masina pe care cred ca o voi pastra multi ani de-acum incolo, masina pe care o voi folosi si la munca, si la piata, si la show-uri (daca va fi cazul).

Quote:
Originally Posted by kidu2006 View Post
S-o stapanesti sanatos si bine ai venit printre "celicari":P..este modelul GT daca are 175cp!
Daca vrei parerea mea,primul lucru dupa ce i-as face tabla,ar fi sa-i trag un eleron,nici prea prea,nici foarte foarte daca intelegi ce vreau sa zic!
Asteptam poze
Multumesc!
Ai dreptate, este modelul GT (ce mi-as fi dorit sa fie modelul GT4 = 2.2 turbo 4x4 - 3s-gte....), insa prima mea grija a fost sa dau jos emblema GT, iar ulterior emblemele "Celica" si "Toyota" - din nefericire, inca n-am reusit sa dau jos si adezivul ala nenorocit 3M (urmeaza sa elimin si sigla "Toyota").
Legat de eleron, singura varianta ar fi unul de tip "Aston Martin Premier", dar inca nu sunt hotarat si am foaaarte mult timp sa ma gandesc .
In prezent ma documentez cu ardoare despre upgrade-uri tehnice pentru masina mea, insa nu gasesc nicaieri kit-uri turbo ... sau alte solutii fara mari compromisuri. Cred ca o sa ma rezum la ce am scris mai sus, plus evacuare inox cheala si piese de cea mai buna calitate (NGK, Tesla, Brembo, Castrol etc.)
Zic merci ca am gasit bari de torsiune, suspensii si alte minuni

Quote:
Originally Posted by yulydelacamp2005 View Post
Sa o stapanesti sanatos !!!
Mult Succes !!!
Multumesc, Yuly! Pe unde umbli? Cand te fac o tura cu masina? (te las la volan, daca insisti...)




Intre timp, cu ajutorul unui prieten am reusit sa achizitionez aripa dreapta, care era irecuperabila... am luat-o la pretul de 920 RON, care mie mi s-a parut cam mare pentru o simpla aripa cheala, dar in fine... aveam nevoie de ea.
Am facut si o mica revizie pe la plastice in masina, pe la suruburi in exterior si acum stiu ce am de facut - in mare. Va tin la curent si in 2-3 zile veti vedea cum arata masina inainte de vopsire.
De modificari inca nu poate fi vorba, deci masina nu ar prea merita topic...dar oricum, stiti ca voi remedia problema a.s.a.p. !

Toate cele bune!
__________________
https://i1195.photobucket.com/albums/aa389/quick_5hifter/w191180452small-1.jpg
quick_5hifter is offline   Reply With Quote
Old 19-09-08, 12:59   #19
kidu2006

Stage 5
 
kidu2006's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Sa stii ca piese,si chiar si pentru tuning o sa gasesti putin cam greu,si o sa te coste destul de mult ...
Parerea mea in legatura cu emblemele de toyota & celica,eu zic sa le lasi acolo unde tre sa stea..parerea mea ..
Iar despre tunat,eu as zice sa-i schimbi toata evacuarea,serpi,un unichip,admisia si poate niste axe sport
Te duce aproape de 2000euroi cred
Oricum,so stapanesti sanatos inca odata,si cred ca toti care avem modelele "mai mici" din gama celica ne-am dori un GT4 sau un Carlos Sainz
kidu2006 is offline   Reply With Quote
Old 19-09-08, 20:26   #20
dell 26

Stage 5
 
dell 26's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 798
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

eu am o frumusete ca a ta si sunt ff multumit de ea ,a mea e unscrisa de 6 luni
dell 26 is offline   Reply With Quote
Old 19-09-08, 20:31   #21
dell 26

Stage 5
 
dell 26's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 798
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

cip pe ea nu ai ptr ca nu exista asa ceva ptr celica,serpisori ai de fabrica sub tabla unde ti sa parut sa ai yturbina admisia e polisata de fabrica suspensia e semi sport de fabrica iar roti pe 17 nu ti pune ca eu le am dat jos ptr ca pierzi tot demarajul iar eu in4 luni mi am gatat discu de ambreaj daca ai probleme suna ma 0740205921,as vrea sa ne intalnim odata
dell 26 is offline   Reply With Quote
Old 19-09-08, 21:39   #22
DANY to Fast

Stage 5
 
DANY to Fast's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 484
Member of:
[Toyota]
[R volution]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

TO dell 26 nu mai face prostia cu nr.de tel pe forum daca vrei poti folosi pm
DANY to Fast is offline   Reply With Quote
Old 19-09-08, 21:43   #23
Aaronnel^

Stage 5
 
Aaronnel^'s Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 2,643
Member of:
[VW]
[PEUGEOT]
[Old School Cars]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

O vei face si pe aceasta verde ?
Aaronnel^ is offline   Reply With Quote
Old 20-09-08, 02:51   #24
CJ-01-WOB
Observator 4tuning


Stage 5
 
CJ-01-WOB's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[4Tuning International]
[VW]
[Nissan]
[Mitsubishi]
[Toyota]
[MERCEDES]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

faina gagica.

ce culoare vine pe ea?
CJ-01-WOB is offline   Reply With Quote
Old 21-09-08, 02:24   #25
y_u_s

Stage 5
 
y_u_s's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,329
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Ooo bravo domnu Alex e altceva decat cutiuta de tico, e cu mult potential sa o stapanesti sanatos cat mai multi km fara incidente da? Bravo si bafta sa ne tii la curent cu modificarile da? Te las acum si bafta ai grija cu ea.
y_u_s is offline   Reply With Quote
Old 21-09-08, 14:58   #26
ERY

Stage 5
 
ERY's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,826
Member of:
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[Hyundai]
[AUDI]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Exista jante si pe 18 care sunt mult mai usoare fata de cele pe 15 originale.Galeria de evacuare poti sa o iei de pe ebay, eu acolo am gasit pt a mea si aveau multe piese si pt Celica.Pt filtru sport ..iti recomand un PiperCros dc tot vrei ceva calitativ....o sa vezi la FIXu la magazin despre ce este vorba dc te intereseaza...spor la "fulgerat".
__________________
ERY is offline   Reply With Quote
Old 23-09-08, 19:43   #27
nigger
Toyota Driver

Stage 5
 
nigger's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 308
Member of:
[Toyota]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

frumoasa celica,sa ai noroc de ea si multi bani so faci cum vrei
nigger is offline   Reply With Quote
Old 25-09-08, 22:35   #28
celicagtfour

Stage 4
 
celicagtfour's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 210
Member of:
[Toyota]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Felicitari pentru masina. Are un motor foarte robust 3SGE cu piese YAMAHA pe el. Eu sunt un pasionat radical al modelului de celica cu 4 faruri, de mic. In acest moment am modelul ST205 GT FOUR 242 de cai, maximul de la celica in acest moment. Am inceput cu doua AT200 1.8 de 116 cai, dupa am trecut la 2.0 GT 170 de cai, a mea era din 1997 euro 2, restyle. Am cheltuit foarte multi bani in tuning pe ambele aspirate, totusi NU se compara deloc cu GT FOUR-ul, sub nici o forma. GT-ul ramane o masina excelenta dupa parerea mea. Te sfatuiesc sa nu arunci bani pentru ca prestatiile nu vor veni din pacate. Sunt 3 lucruri ce poti face si care ti vor imbunatati prestatiile motorului: volanta usurata daca reusesti sa o faci schimba mult, filtru de aer in bumbac BMC sau KING DRAGON mai accesibile ( indicate ar fi alea japoneze, desi nu schimba mult) si sa schimbi toba de evacuare pentru ca e putin inchisa. Sa nu atingi catalizatorul, sa nu lasi evacuare libera, sa nu pui filtre de aer con sau in forma de cilindru, risti sa pierzi putere. Eu as mai pune pe ea farurile din spate JDM si alea din fata BEAMS, si un eleron original pre 96. Sa o porti sanatos. Salut
__________________
ex. Honda Integra Type R 1.8 VTEC > DC2 (fab. 1999) 192 cp B18C6 inside
ex. Honda Civic 1.5 VTEC > MB3 (fab. 1999) 115 cp
ex. Toyota Celica GT-FOUR > ST 205 (fab. 1996) [242 => 265 cp ca.] 3S-GTE inside
ex. Toyota Celica GT > ST 202 (fab. 1997) 170 cp
ex. Toyota Celica AT 200 > 7A-FE(fab. 1996) 116 cp
celicagtfour is offline   Reply With Quote
Old 25-09-08, 23:41   #29
kidu2006

Stage 5
 
kidu2006's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Quote:
Originally Posted by celicagtfour View Post
Felicitari pentru masina. Are un motor foarte robust 3SGE cu piese YAMAHA pe el. Eu sunt un pasionat radical al modelului de celica cu 4 faruri, de mic. In acest moment am modelul ST205 GT FOUR 242 de cai, maximul de la celica in acest moment. Am inceput cu doua AT200 1.8 de 116 cai, dupa am trecut la 2.0 GT 170 de cai, a mea era din 1997 euro 2, restyle. Am cheltuit foarte multi bani in tuning pe ambele aspirate, totusi NU se compara deloc cu GT FOUR-ul, sub nici o forma. GT-ul ramane o masina excelenta dupa parerea mea. Te sfatuiesc sa nu arunci bani pentru ca prestatiile nu vor veni din pacate. Sunt 3 lucruri ce poti face si care ti vor imbunatati prestatiile motorului: volanta usurata daca reusesti sa o faci schimba mult, filtru de aer in bumbac BMC sau KING DRAGON mai accesibile ( indicate ar fi alea japoneze, desi nu schimba mult) si sa schimbi toba de evacuare pentru ca e putin inchisa. Sa nu atingi catalizatorul, sa nu lasi evacuare libera, sa nu pui filtre de aer con sau in forma de cilindru, risti sa pierzi putere. Eu as mai pune pe ea farurile din spate JDM si alea din fata BEAMS, si un eleron original pre 96. Sa o porti sanatos. Salut
Gogule ziceai ceva de evacuare si catalizator..permite-mi sa te contrazic putin,eu pe a mea nu mai am catalizator,si sincer ma ajuta,nu foarte mult,dar este o mica diferenta acolo!Cat despre evacuare goala,cred ca toata lumea stie si e putin logic ca lucrul acesta ajuta catusi de putin,si din cate am auzit ii da o durata mai mare!
Iar despre filtru sport,e uite ca eu i-am dat filtru jos la a mea de cateva ori cand m-am dat si sa simtit si acolo de`un cal doi ..
Iar cred ca si admisi ajuta catusi de putin,si asta cu un filtru( in carcasa sau liber daca se permite) cu traseu bun ar ajuta
In fine...
kidu2006 is offline   Reply With Quote
Old 26-09-08, 00:15   #30
celicagtfour

Stage 4
 
celicagtfour's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 210
Member of:
[Toyota]
Default Re: TOYota Celica T20 reconditionata

Quote:
Originally Posted by kidu2006 View Post
Gogule ziceai ceva de evacuare si catalizator..permite-mi sa te contrazic putin,eu pe a mea nu mai am catalizator,si sincer ma ajuta,nu foarte mult,dar este o mica diferenta acolo!Cat despre evacuare goala,cred ca toata lumea stie si e putin logic ca lucrul acesta ajuta catusi de putin,si din cate am auzit ii da o durata mai mare!
Iar despre filtru sport,e uite ca eu i-am dat filtru jos la a mea de cateva ori cand m-am dat si sa simtit si acolo de`un cal doi ..
Iar cred ca si admisi ajuta catusi de putin,si asta cu un filtru( in carcasa sau liber daca se permite) cu traseu bun ar ajuta
In fine...
Clar ca poti spune parerea ta. Iti vorbesc din propria experienta. Am spart peste 30.000 de euro pe aspirate, si am probat tot ce-i posibil, ajungand la concluzia ca cheltui mult si iei putere putina. Cunosc celica cu 4 faruri ca pe buzunarele mele si am probat pe ea tot ce era posibil. Nu am avut modelul tau sa afirm ca nu e asa cum ai zis tu. Eu am verificat pe DINO tot timpul fiecare modificare, desi nu poti avea incredere totala nici in DINO. Sunt de parere ca 1-2 cai nu-i poti simti la ureche, si plus de asta nu te poti lasa pacalit de un zgomot ce face masina si ti se pare ca merge mai tare. Celica ST202 175 de cai nu i-a nimic din evacuare goala, din contra risti sa pierzi putere, sa se inece motorul, absolut neindicat. Daca tipul are de cand sa cheltuie, ca sa vada, sa o faca nu are de cat. Ce sa zic. Idea e ca daca unu vrea o Celica puternica sa ia un 4WD CARLOS SAINZ sau ca a mea GT-FOUR 4 faruri post 95. Salut
celicagtfour is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -