Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Masina mea Daewoo

Reply
 
Thread Tools
Old 28-06-11, 10:32   #646
Esperache
Daewoo Driver

Stage 5
 
Esperache's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,643
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
Thumbs up Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis... devenit realitate!

Tot ce-i posibil !
Esperache is offline   Reply With Quote
Old 09-07-11, 20:35   #647
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis... devenit realitate!

FELICITARI.....am stat aproape 2 ore sa citesc tot,respect pentru tot ce ai facut si cati bani ai bagat,dar nu ti-ai pus si tu niste semne de intrebare ca a durat atat si inca mai bagi bani si mai astepti ca masina sa fie gata si sa nu mai "cada"???parerea mea personala ca mai sunt mecanici care se pricep,destul de bine la opel......asta nu inseamna ca ILIE BAUBAU e prost sau nu stie ce face......
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 09-07-11, 22:20   #648
ss_seby

Stage 5
 
ss_seby's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 615
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis... devenit realitate!

Daca ai fii citit tot postul , ai observat ca dupa ce a facuto , nu prea a avut rabdare sa o menajeze , si in plus , ia dat atunci tare sa vada cat tine , si nu a tinut cum trebuia . Probabil ca o sa o faca , si pana la urma sunt banii lui , noi ce putem face este sa il incurajam !
ss_seby is offline   Reply With Quote
Old 10-07-11, 05:32   #649
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Espero 2.0 16v GSi Turbo - Un vis... devenit realitate!

Quote:
Originally Posted by ss_seby View Post
Daca ai fii citit tot postul , ai observat ca dupa ce a facuto , nu prea a avut rabdare sa o menajeze , si in plus , ia dat atunci tare sa vada cat tine , si nu a tinut cum trebuia . Probabil ca o sa o faca , si pana la urma sunt banii lui , noi ce putem face este sa il incurajam !