Quote:
Originally Posted by cioaca
bv din nou pt masina...e super (trust me, i'am si condus-o ) bine ca i'ai facut capota si ochii aia ca erau cam aiurea, daca aveai si shift light la turometru ti'l ciordeam dar cum n'ai, poti sa il pastrezi
|
Iau un turometru cu Shift Light. Te combini la un schimb?
Quote:
Originally Posted by Dr3adLorD
1.cum e prins piciorul 2.ai gaurit bordul? 3.unde e legat e greu de montat ?
|
1. Constructia a fost una manuala din plexiglas. L-am taiat in forma dorita, l-am lipit cu Poxipol de turometru. Am fost atent sa nu aibe un aspect inestetic si l-am luat la pila fina unde era cazul.
2. Nu am gaurit bordul. Toata treaba este lipita cu acelasi Poxipol transparent, iar aspectul nu este stralucit si voi mai lucra putin.
3. Nu este greu de montat: ce este important este sa alimentezi firul corespondent turatiilor la bobina de inductie (valabil doar pentru Matizurile cu o singura bobina de inductie), iar firul pentru luminare la blocul de lumini.
Quote:
Originally Posted by BH91BLU
Bravoo frate!!! E reusita...dupa parerea mea....ce mi-as dori sa am si eu una euro 3 sau 2.....asa ca am euro 4 am 3 bobine....si nu stiu cum sa le leg ) CAt a costat turometrul??
Ai putea face ceva ca acesta!!!::::
Desigur ocupata numai o aerisitoare!!!ar arata ok..!!! parerea mea!!!
|
Cum am spus putin mai sus: turometrul a costat 60 Ron acum 6 luni si a fost achizitionat din Vitan.
Pentru acele 3 bobine trebuie sa se faca un modul si va functiona.
Din punctul meu de vedere nu ar arata prea bine numai pe o singura "aerisitoare".
Personal nu sunt 100% multumit de designul prinderii turometrului, iar in viitorul apropiat (sper), voi implementa turometrul in bord (in aceeasi locatie) cu ajutorul unui kit de reparatii. Practic o sa arate ca si cum ar fi facut bordul in felul acela.
Ce pot sa va mai spun este ca turometrul indica relativ bine, aproximativ 100-200 rotatii mai putin decat in realitate, indiferent de turatiile motorului. In caz ca nu m-am facut prea bine inteles
, voi da exemplu: masina ruleaza la 2000 RPM, iar indicatorul indica 1800-1900 RPM. Oricum nu consider acest lucru dramatic.