Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Masina mea Daewoo

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 22-08-05, 22:41   #46
Detman
Fiat Driver

Stage 5
 
Detman's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 3,228
Member of:
[Fiat]
[VW]
Default

mie imi place...
peste vreo 1-2 saptamani ai avea timp sa imi explici cum ai facut-o ... poate incerc si eu sa fac asa ceva.

imi place cum arata... bafta.
__________________
Golf Mk1 - 1.8T 1978 Project!
Detman is offline  
Old 23-08-05, 00:25   #47
DaciaMustang

Stage 4
 
DaciaMustang's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 227
Default

iti explic cu placere, desi am mai explicat de vreo 2-3 ori...
imi da careva idei cu grila? cum sa arate?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	picture_001edited_127.jpg
Views:	404
Size:	723.9 KB
ID:	38147  
DaciaMustang is offline  
Old 23-08-05, 00:28   #48
needBrain
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
needBrain's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,911
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

a iesit misto
needBrain is offline  
Old 23-08-05, 03:41   #49
ZooM-ZooM
Honda Driver

Stage 5
 
ZooM-ZooM's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,846
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
[Opel]
Default

hm....cat te-a costat cu totu? (exceptand prima nereusita )
fara vopsit....
ZooM-ZooM is offline  
Old 23-08-05, 11:49   #50
DaciaMustang

Stage 4
 
DaciaMustang's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 227
Default

costurile sunt cam greu de calculat...pe materiale am dat cam 2 milioane jumate, poate chiar mai mult, plus bara de rezerva 600 mii (pe care am taiat-o sa o atasez sub fibra) dar n-am folosit tot materialul, mai am o gramada, imi termin masina si imi mai si ramane...
__________________
small guy, small ride...
DaciaMustang is offline  
Old 24-08-05, 00:50   #51
tre

Stage 5
 
tre's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,872
Default

foarte fain.
tre is offline  
Old 24-08-05, 02:08   #52
ZooM-ZooM
Honda Driver

Stage 5
 
ZooM-ZooM's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,846
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
[Opel]
Default

ce sa zic....felicitari
dar am o rugaminte...dc ai tu timp intr-o zi...sa faci un post cu \"making of\"...ca tare as vrea sa fac si eu ceva cu fibra (e legat de incinte).
sincer...am mai citit si alte posturi cu asa ceva...dar nu prea am inteles mare lucru..
si chestia e de materiale...ce imi trebuie exact pt un produs dur/semi dur si destul de gros (cam cat spoileru tau).
cel mai interesant mi se pare cum se fac matritele...ca nu am nici cea mai vaga idee

asa ca daca ai tu timp intr-o zi...sa imi explici si mie...te rog mult
stiu ca ai mai scris in alte posturi...da ai cam sarit de la unu la altu...ma intereseaza pasii si cat tre lasat la uscat...strat dupa strat
danke!!
__________________
Vand / Schimb Mazda RX7 - Drift Spec/Project
http://mazda.anunturi-auto.4tuning.r...-11584185.html

Garare / parcare moto pe timp de iarna / frig ! pentru detalii click pe linkul de mai jos !

https://forum.4tuning.ro/567-moto/335...bucuresti.html

fuse si se duse... https://forum.4tuning.ro/127-masina-m...6y8-turbo.html
ZooM-ZooM is offline  
Old 24-08-05, 03:37   #53
DaciaMustang

Stage 4
 
DaciaMustang's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 227
Default

zoom-zoom, uite cum sta treaba...sar peste componentele fibrei de sticla, locul de unde se pot procura...am auzit de ici-colo ca incintele din fibra normala sunt mai proaste decat incintele mdf, dar mi-as face si eu una personalizata...chiar mi-ai dat o idee, nu mai dorm la noapte
timpul de uscare il poti aprecia dupa pipait (cu manusi, sa nu faci ca mine fara manusi); daca nu se lipeste, inseamna ca s-a uscat
bara mea are grosimea cam de 2 mm si jumatate, pe alocuri chiar 4-7 mm, nu e de ajuns pentru o incinta, parerea mea...
nestrapolul aplicat in strat mai gros de 3 mm FARA stratimat se crapa ca dreq si nu e bun de nimic...cu fibra nu stiu sigur, n-am testat cum trebuie, dar oricum nu prea cred sa reziste, nestrapolul are tendinta sa se contracte cand se solidifica si din cauza asta se crapa...
cel mai important, foloseste o suprafata lucioasa pentru suprafetele drepte (si daca ai o tabla de aluminiu sau altceva, poti face si suprafete curbe); pe suprafata aplici primul strat care o sa iasa aproape fara denivelari (nu te zgarci la nestrapol ca apar foarte multe bule de aer mici care se pot umple doar cu chit, ceea ce nu e cazul la incintele acustice; NU E NEAPARAT NEVOIE SA LASI PRIMUL STRAT SA SE INTAREASCA pana la aplicarea celui de-al doilea, nici pentru urmatoarele, ba chiar e indicat sa nu se fi intarit stratul anterior, astfel straturile vor reactiona impreuna pentru cateva minute si priza va fi mai buna; NU DEZLIPI PRIMUL STRAT de pe suprafata lucioasa pana la intarirea ei, nestrapolul dintre fibre va deveni sfaramicios si plin de gaurele (nici sa-l indoi dupa intarire nu prea e indicat)
-nu incerca sa faci o bucata de material exact la dimensiunea dorita, e aproape imposibil, mai bine il faci cu putin mai mare (macar un cm) ca sa ai de unde sa tai...apropo de taiat, daca scoti stratul de pe suprafata lucioasa exact dupa ce s-a intarit, ai sanse sa-l tai cu cuterul sau chiar cu foarfecele, daca nu va trebui sa apelezi la pendular (sau panza de bonfaier/bomfaier )
pentru incintele audio cred ca ar fi ideal sa lasi piesa pe suprafata lucioasa pana la ultimul strat si pana la intarirea completa (2-3 ore) pentru ca in caz contrar, oricat de bine ar iesi primul strat, al doilea il va contorsiona un pic, al treilea si mai mult si tot asa...
--multumesc pentru aprecieri; am asteptat o sugestie referitoare la o grila, dar...nimic; asa ca am facut-o dupa capul meu (mare greseala) si a iesit urata, dar n-o mai tai, incerc sa o modific un pic...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	imag0010b_585.jpg
Views:	284
Size:	644.1 KB
ID:	38338   Click image for larger version

Name:	imag0009b_301.jpg
Views:	221
Size:	576.7 KB
ID:	38339   Click image for larger version

Name:	imag0005_453.jpg
Views:	211
Size:	591.3 KB
ID:	38340  

Click image for larger version

Name:	imag0004b_222.jpg
Views:	213
Size:	565.3 KB
ID:	38341  
DaciaMustang is offline  
Old 24-08-05, 04:01   #54
ZooM-ZooM
Honda Driver

Stage 5
 
ZooM-ZooM's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,846
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
[Opel]
Default

in mare parte ai inteles ce vreau sa zic....
dar eu vroiam sa aplic peste o incinta normala o fata de fibra...(bineinteles ca nu voi face o incinta din fibra....se umfla in secunda 2 si crapa )
chestia era ca nu prea stiu cum sta cu straturile alea...care e amestecul eficient si rezistent si in ce cantinate se pune.

Quote:
sar peste componentele fibrei de sticla
dc ai putea sa nu le ocolesti,ti-as fi recunoscator
sunt muuult prea nou in domeniul fibrei (la stadiul de documentare),si nici nu am pe cine intreba...ca nimeni nu da \"Secretul\"
nu mi se pare asa urata grila ta...depinde cum vine pe masina,asta e important

inca o intrebare...dc sunt de ex 2-3 componente....cum le lipesti sa faci una mare?!
imi cer scuze daca te bat la cap...daca poti sa ma ajuti e ok si raman dator cu o bere cu prima ocazie cum vin in ct ,sau cand ajungi tu prin buc
ZooM-ZooM is offline  
Old 24-08-05, 04:28   #55
DaciaMustang

Stage 4
 
DaciaMustang's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 227
Default

grila nu-mi place cum arata, a stricat un pic linia barii dar sper sa am o surpriza placuta cand o voi monta pe masina pentru noi probe si ajustari...
componentele fibrei de sticla sunt:
-nestrapolul (substanta lichida-vascoasa)
-stratimatul (impletitura de fibre)
-intaritorul (anihileaza una dintre componentele nestrapolului printr-o reactie chimica, ducand la solidificare)
-acceleratorul (grabeste procesul de mai sus, reducand timpul de intarire de la 24h la 30 minute-1 ora)
--nestrapolul si acceleratorul (cobaltul) se gasesc la reprezentantele policolor, iar celelalte nu stiu unde sa te trimit sa le cauti...la noi in ct am gasit la mai toate centrele de confectionat si reparat ambarcatiuni din fibra de sticla, dar in bucuresti...
->ca sa imbini mai multe bucati, le fixezi in forma dorita cu ajutorul catorva L-uri de aluminiu sau tabla subtire (ca sa poti modifica unghiul), L-uri prinse cu holz-suruburi de piesele de fibra; dupa fixare, pe suprafata care va fi la exterior, in zonele de imbinare, lipesti banda adeziva pentru vopsitorii (gasesti tot la policolor) pe toata suprafata imbinarii ca sa nu se scurga nestrapolul pana la intarire si ca sa nu ai mult de slefuit ulterior; apoi pe partea ascunsa aplici o fasie de 3-4-5 cm de fibra cu nestrapol si se va lipi perfect, dar sa nu misti piesa pana la intarire...e simplu procedeul (adica nu e imposibil si e de durata, aplici, astepti, iar aplici...)
->stiu cum e treaba cu altii care nu vor sa dea detalii, m-am lovit si eu de lipsa lor de bunavointa, probabil ca o parte dintre ei au invatat singuri si vor neaparat \"sa moara si capra vecinului\" (adica sa se chinuie fiecare in parte sa invete); eu ma bucur ca am reusit sa-i dau de capat singur, cu putine informatii (o parte din sfaturile de mai sus le-am dat pentru ca eu am facut exact opusul si am vazut ca nu e bine ) si drept urmare, mai scriu si de 10 ori daca e nevoie...poate intr-o zi o sa fac un tutorial cat mai complet si care sa fie deschis la completari ulterioare din partea altora...oricum multora li se pare greu din ce se gaseste scris pe forum...poate o sa fac si un filmulet cu prepararea unei bucati de fibra si cu unirea a 2 bucati
>>later edit<< cauta un nene mai binevoitor de la centrele unde se fac caroserii din fibra de sticla pentru dacii papuc, acolo trebuie sa gasesti toate componentele en-detail, dar nu cred ca sunt la vanzare...macar sa afli de unde se aprovizioneaza ei
DaciaMustang is offline  
Old 24-08-05, 14:29   #56
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default

mustang, mie imi pare ca a iesit bine masca, nu stiu ce sa spun, nu inteleg foarte clar din poze, dar imi place ca grila a urmat linia interioara de la gura din mijloc a spoilerului, asa trebuia sa iasa.
daca imi permiti o parere, te-as sfatui sa faci grila la acelasi nivel cu bara, adica sa plece de la aceeasi latime, si sa se continue spre interior pana la nivelul capotei, sa nu faci o rupere de linie, sa apara \"bagata inauntru\".
ti-am spus nu-mi dau seama bine din poze, dar daca nu e asa, fa un efort si mai toarna un strat de fibra, ca sa fie aceeasi linie in continuarea liniei spoilerului
aleks is offline  
Old 24-08-05, 21:18   #57
DaciaMustang

Stage 4
 
DaciaMustang's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 227
Default

grila e in continuarea barii, dar nu ajunge la marginea capotei, pentru ca va suferi si capota niste modificari, adica ii adaug un strat de 1-1,5 cm drept, fara modele (probabil);
am montat azi bara si o las pe masina pana la terminare, munca mea s-a cam incheiat, o duc la un vopsitor sa o chituiasca si sa o slefuiasca si sa o vopseasca (ma costa 2 milioane jumate fara materiale )
am comandat si niste praguri care sa aiba linia barii fatza, vin saptamana viitoare si ma apuc sa le modific si pe-alea cum vreau eu, iar bara spate va mai astepta pana termin pragurile si capota...sper ca a trecut ce-a fost mai greu
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	imag0006b_284.jpg
Views:	284
Size:	587.0 KB
ID:	38442   Click image for larger version

Name:	imag0002b_303.jpg
Views:	448
Size:	608.0 KB
ID:	38443  
DaciaMustang is offline  
Old 25-08-05, 01:11   #58
ZooM-ZooM
Honda Driver

Stage 5
 
ZooM-ZooM's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,846
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
[Opel]
Default

postu meu unde e?!!?!
oricum,iti multumesc de explicatii si sper sa faci filmuletzu ala,o sa ajute pe multi

vine bine spoileru,mie unu imi place...ii da un aer de mean tico
sa ne arati poze cu pragurile inainte si in lucru pls,sunt curios
ZooM-ZooM is offline  
Old 25-08-05, 01:48   #59
DaciaMustang

Stage 4
 
DaciaMustang's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 227
Default

pragurile sunt de logan si sunt un model mai rar si mai simplu, baietii care le confectioneaza ar putea sa mi le trimita gata adaptate pentru tico, astfel incat eu sa nu mai am de facut decat...modificari estetice (sters emblema logan, schimbat look-ul radical)
DaciaMustang is offline  
Old 25-08-05, 11:30   #60
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default

super bine a iesit 10 x mustang
dar cam multa manopera pentru un spoiler... 800 k - 1 mil maxim era rezonabil, si asta pt ca e mult de finisat, dar 2 milioane juma???? mult prea mult eu zic sa nu dai banii si sa cauti pe altcineva sa o pregateasca, dupa care o poti vopsi unde vrei
aleks is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -