...
in continuare:
Nici nu am simtit cand au trecut cele 3 zile (eu eram acolo de vineri), pentru ca am avut de facut una-alta pe la masina, am stat de vorba cu multe persoane cunoscute/necunoscute, am mai dat si cate o mana de ajutor, am mai fost si plecat...in fine, ideea e ca m-am simtit aproape la fel de bine ca la 4Tuning Fever Navodari
(unde am avut parte de mai multe peripetii si...am avut timp sa ma si distrez un pic)
Am ajuns la capitolul "MULTUMIRI". Sunt convins ca voi uita sa mentionez pe cativa dintre cei ce m-au ajutat mai mult sau mai putin sa ajung la salon, insa...incerc sa nu:
-prietena mea, care a pierdut cel putin 6-7 ore in cele 3 zile, sa lustruiasca masina, jantele, geamurile etc. si care are si acum unghiile praf din cauza asta...datorita ei a stralucit masina in unele poze, in ciuda miilor de imperfectiuni la vopsea sau montaj (multumesc LKS pentru dovada adusa in acest sens!
)
-Topser junior si senior, care nu numai ca mi-au imprumutat neconditionat 2 oglinzi simple ca sa le pot monta pe masina (ale mele erau gazate, cu portiuni albe si cu burduful spart), dar mi-au dat si siliconul necesar lustruirii vopselei, ba mai mult: mi-au adus si cafeaua de sambata dimineata! Inca o data mi-au aratat ca sunt prieteni de nadejde, desi nu aveau nici o obligatie fata de mine...n-am uitat ca tot lor le datorez si faptul ca am adus masina din Baia Mare
-Trixulica/TAZ din XCE, care practic a hotarat venirea mea la salon prin faptul ca mi-a gasit imediat un mecanic capabil sa rezolve problema si dispus sa lucreze pana la 12 noaptea.
-colegul cu BMW negru (pisica) de la XCE - cu masina expusa langa a mea. M-a ajutat si cu puf-puf-ul necesar spalarii geamurilor, precum si cu alte "maruntisuri" la masina.
-colegul Bogdan (tot din XCE) care m-a ajutat sa montez tot interiorul, bordul, ceasurile, fetele de usi, tweeterele, difuzoarele, MP3-ul, TOT. A fost acolo tot timpul cat am lucrat la masina.
-colegii de club, care au mers cu 20 la ora prin Bucuresti ca sa ma astepte pe mine
-ERY, pentru surubelnita imprumutata in Constanta si nereturnata nici acum, care s-a dovedit a fi de un real folos la toate operatiile efectuate! Promit sa o returnez cand ne intalnim!
-Leo, pentru faptul ca totusi mi-a vopsit masina, asa cum este ea acum...
-John, care a facut eforturi mari sa-mi aduca la timp cauciucurile atat de necesare. Fara ele, nici nu stiu daca aduceam masina, iar daca o aduceam, ar fi fost cu jantele de 15 inci - albe, care nu prea s-ar fi potrivit...
Mai sunt multi care m-au ajutat, insa acum nu-mi vin in minte...
Multumesc 4tuning pentru premiul acordat! "Best 5 Custom Exterior", deci au considerat Tico-ul meu una dintre cele mai frumoase 5 masini prezente la acest salon, ca exterior...si de aceasta data m-au luat prin surprindere, eu m-am inscris la concurs mai mult "ca sa fie", in primul rand nici nu consideram ca masina mea merita sa intre acolo, fata de ce masini au fost prezente - una si una...cu atat mai putin sa mai si castig un premiu...la un moment dat chiar am vrut sa ma retrag, sa las masina in parcare, mai ales dupa ce am auzit intamplator doua persoane cu tricouri negre cu sigla galbena, spunand dezamagiti sau compatimitori: "-Acelasi Tico... -Da, acelasi Tico...".
Am fost placut impresionat de faptul ca toti cei care treceau prin acel colt, faceau poze si Tico-ului... se pare ca totusi a fost destul de indragit, asa mic, verde si dezastruos cum e el
Norocul meu ca nu s-a putut trece de banda de delimitare! De departe, se vedea doar un Tico verde cu scaune scoica si volan bej, cu jante de 16 inci si gume cu balon mic, nu se vedea ca spatele masinii era plin cu scule audio si nu numai, ca pragurile erau prinse cu scotch, ca vopseaua era plina de gaurele, ca geamurile erau gazate, ca lufturile erau imense datorita asamblarii la minut...in fine, s-a terminat cu bine, chiar foarte bine daca luam in calcul si cupa... sunt foarte multumit!
...to be continued