Deci ... poze care este
s-a lucrat haotic saptamana asta, zi si noapte cu pauze de somn si mancare asadar :
- evacuarea e gata, punctata, luni se sudeaza cu wig. Inox, 60.3 x 1.5 cap coada + finala inox cu silencer
- timoneria hibrid, facuta din 2 parti, regandita, etc
- conductele de benzina sunt noi, MARI, mai trebuie montata pompa si racordul cu filet sa fie gata instalatia de alimentare
- motorul e complet, pus pe masina, cu toate anexele si instalatia electrica aferenta completa
- instalatia electrica a masinii ramane cea originala de Tico (pe contact) pentru simplificarea utilizarii luminilor ( semnalizari, avarii, faruri, stopuri, indicator benzina)
- instalatia electrica aferenta motorului montat e in curs de fabricare/modificare/adaptare, din ea ramane strict partea de motor si functiile sale, fuzionand cu cea de Tico la partea de contact si ceasul de temperatura apei (fiind deja in bord nu isi are rost inlocuirea)
Munca titanica, multi nervi si sange varsat (la propriu) deci multe operatiuni le-am dus la bun sfarsit cu o mana si jumatate ... cu toata modestia declar ca 90% din tot proiectul l-am facut SINGUR, iar pentru locurile unde nu m-am descurcat le multumesc lu Giany (piese+munca), Gao ( moral si bere
) si BatMan (ajutor cu instalatia el). Mersi baieti ca ati avut rabdaree cu mine
Ulei de motor, ulei in cutie, montate planetarele si saptamana viitoare pot misca masina fara sa o mai imping