Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Masina mea Daewoo

Reply
 
Thread Tools
Old 15-05-13, 12:14   #361
PH 96 K R S

Stage 5
 
PH 96 K R S's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 485
Default Re: PH 96 K R S

am zis ca fac o treaba buna azi.am taiat din arcuri o spira si jumatate (aveam -4cm) dar nu a lasat-o mai deloc.sa zic jumatate de cm,maxim un cmputin dezamagit.Dar exista si un avantaj: este mult mai rigida acum
PH 96 K R S is offline   Reply With Quote
Old 15-05-13, 12:38   #362
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: PH 96 K R S

Mai bine asa zic eu,deja cobori prea mult cu ea si nu cred ca e bine pe drumurile noastre,mai ales ca tu mergi destul cu masina...
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 15-05-13, 13:16   #363
Costi_vln

Stage 4
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 237
Default Re: PH 96 K R S

Nu circula cu arcuri taiate,nenorocesti suportul de arc al jambei,iar ce e mai rau,sa nu se ''plimbe'' arcul pe suport sau sa iasa la vreun hop mai serios.

Fa-o pe treaba,o vrei mai joasa monteaza arcuri -6.
Costi_vln is offline   Reply With Quote
Old 15-05-13, 13:30   #364
westsideracer

Stage 5
 
westsideracer's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 1,065
Default Re: PH 96 K R S

Quote:
Originally Posted by Costi_vln View Post
Nu circula cu arcuri taiate,nenorocesti suportul de arc al jambei,iar ce e mai rau,sa nu se ''plimbe'' arcul pe suport sau sa iasa la vreun hop mai serios.

Fa-o pe treaba,o vrei mai joasa monteaza arcuri -6.
daca cu aproape 2 spire taiate nu a coborat nici macar 1cm,ma indoiesc sa coboare vreun pic cu -6...
westsideracer is offline   Reply With Quote
Old 15-05-13, 13:48   #365
Costi_vln

Stage 4
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 237
Default Re: PH 96 K R S

Quote:
Originally Posted by westsideracer View Post
daca cu aproape 2 spire taiate nu a coborat nici macar 1cm,ma indoiesc sa coboare vreun pic cu -6...
Nu e vorba de coborat,e vb ca se va inlatura prin taiere capatul de arc ce are diametrul mai mic si prin care se fixeaza in suport arc.
Costi_vln is offline   Reply With Quote
Old 15-05-13, 13:53   #366
PH 96 K R S

Stage 5
 
PH 96 K R S's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 485
Default Re: PH 96 K R S

Quote:
Originally Posted by Costi_vln View Post
Nu circula cu arcuri taiate,nenorocesti suportul de arc al jambei,iar ce e mai rau,sa nu se ''plimbe'' arcul pe suport sau sa iasa la vreun hop mai serios.

Fa-o pe treaba,o vrei mai joasa monteaza arcuri -6.
de plimbat sigur nu se plimba,sa vedem cum o sa fie treaba cu jamba...

Quote:
Originally Posted by julaikos View Post
Mai bine asa zic eu,deja cobori prea mult cu ea si nu cred ca e bine pe drumurile noastre,mai ales ca tu mergi destul cu masina...
poi cam asa o sa ramana,nu o sa mai umblu la suspensie
PH 96 K R S is offline   Reply With Quote
Old 15-05-13, 18:22   #367
andi_cimpean

Stage 5
 
andi_cimpean's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of:
[Moderators]
Default Re: PH 96 K R S

Ai călărit-o un pic pe coclauri după ce ai montat înapoi arcurile?

Teoretic trebuie să se mai lase...
andi_cimpean is offline   Reply With Quote
Old 15-05-13, 18:28   #368
PetricaCBD
Daewoo Driver

Stage 5
 
PetricaCBD's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,899
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[DAEWOO]
Default Re: PH 96 K R S

trebuia sa le masori...-6 au 18 cm inaltime dupa parerea mea trebuia mai mult de 2 spire...uite diferenta intre -4 si -6...si iti trebuie neaparat amortizoare cu tija scurtata si intarite...sau amortizoare sport...cu amortizoare normale...iti sta in capatul amortizorului si la denivelari mari iti va bate in capat....taie si bucsa de pe tija amortizorului...mai lasa cam 2 cm din ea e posibil sa iti stea in bucsa asta si de aceea sa nu coboare mai mult si sa fie foarte rigida
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Copy of 07042013242.jpg
Views:	52
Size:	356.2 KB
ID:	2774416  
__________________
mandru posesor de cielo rosu
PetricaCBD is offline   Reply With Quote
Old 15-05-13, 18:42   #369
westsideracer

Stage 5
 
westsideracer's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 1,065
Default Re: PH 96 K R S

Quote:
Originally Posted by PetricaCBD View Post
trebuia sa le masori...-6 au 18 cm inaltime dupa parerea mea trebuia mai mult de 2 spire...uite diferenta intre -4 si -6...si iti trebuie neaparat amortizoare cu tija scurtata si intarite...sau amortizoare sport...cu amortizoare normale...iti sta in capatul amortizorului si la denivelari mari iti va bate in capat....taie si bucsa de pe tija amortizorului...mai lasa cam 2 cm din ea e posibil sa iti stea in bucsa asta si de aceea sa nu coboare mai mult si sa fie foarte rigida
clar din bucsa aia e.chiar ma gandeam eu azi,de ce nu bate in tija amortizorului,ca si eu credeam ca a ajuns tija la capatul cursei si sta in ea...bucsa e la partea de sus,sub invelisul ala de plastic?
__________________


Rabdarea e ceea ce admiri la soferul din spatele tau si detesti la cel din fata ta.

https://forum.4tuning.ro/116-masina-m...ml#post5413080
westsideracer is offline   Reply With Quote
Old 15-05-13, 19:34   #370
PetricaCBD
Daewoo Driver

Stage 5
 
PetricaCBD's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,899
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[DAEWOO]
Default Re: PH 96 K R S

aia e...din 4 "inele" cate are ea...eu mai am 1...3 le-am taiat...si nu trebuie sa dai jos nimic...doar ridici masina pe cric
PetricaCBD is offline   Reply With Quote
Old 31-05-13, 18:55   #371
PH 96 K R S

Stage 5
 
PH 96 K R S's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 485
Default Re: PH 96 K R S

s-a cam pus praful pe aici
badboy by CUSTOM GARAGE(baieti de nota 20,recomand!!!)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_1124.JPG
Views:	86
Size:	1.92 MB
ID:	2787912   Click image for larger version

Name:	IMG_0661.JPG
Views:	56
Size:	1.09 MB
ID:	2787913   Click image for larger version

Name:	IMG_0663.JPG
Views:	104
Size:	484.7 KB
ID:	2787914  

Click image for larger version

Name:	IMG_0665.JPG
Views:	88
Size:	1.10 MB
ID:	2787915   Click image for larger version

Name:	IMG_0666.JPG
Views:	117
Size:	1,018.0 KB
ID:	2787916  
PH 96 K R S is offline   Reply With Quote
Old 31-05-13, 19:55   #372
westsideracer

Stage 5
 
westsideracer's Avatar
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 1,065
Default Re: PH 96 K R S

Quote:
Originally Posted by PH 96 K R S View Post
s-a cam pus praful pe aici
badboy by CUSTOM GARAGE(baieti de nota 20,recomand!!!)
frumos pretenash,stii ce zic
daca iese cum cred eu,o sa cam bata la fundulet cam multe de pe la noi
westsideracer is offline   Reply With Quote
Old 31-05-13, 19:58   #373
PH 96 K R S

Stage 5
 
PH 96 K R S's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 485
Default Re: PH 96 K R S

Quote:
Originally Posted by westsideracer View Post
frumos pretenash,stii ce zic
daca iese cum cred eu,o sa cam bata la fundulet cam multe de pe la noi
ms fratelo
o sa iasa asa cum trebuie si cum crezi tu...sa le bata daca merita
PH 96 K R S is offline   Reply With Quote
Old 31-05-13, 20:43   #374
B-72-RZD

Stage 5
 
B-72-RZD's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 672
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: PH 96 K R S

Bad-boy-ul il lasi asa?
B-72-RZD is offline   Reply With Quote
Old 31-05-13, 20:45   #375
PH 96 K R S

Stage 5
 
PH 96 K R S's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 485
Default Re: PH 96 K R S

Quote:
Originally Posted by B-72-RZD View Post
Bad-boy-ul il lasi asa?
la ce te referi???la vopsit?
PH 96 K R S is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -