15-05-13, 12:14
|
#361
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 485
|
Re: PH 96 K R S
am zis ca fac o treaba buna azi.am taiat din arcuri o spira si jumatate (aveam -4cm) dar nu a lasat-o mai deloc.sa zic jumatate de cm,maxim un cm putin dezamagit.Dar exista si un avantaj: este mult mai rigida acum
|
|
|
15-05-13, 12:38
|
#362
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: PH 96 K R S
Mai bine asa zic eu,deja cobori prea mult cu ea si nu cred ca e bine pe drumurile noastre,mai ales ca tu mergi destul cu masina...
|
|
|
15-05-13, 13:16
|
#363
|
Stage 4
Join Date: Jan 2012
Posts: 237
|
Re: PH 96 K R S
Nu circula cu arcuri taiate,nenorocesti suportul de arc al jambei,iar ce e mai rau,sa nu se ''plimbe'' arcul pe suport sau sa iasa la vreun hop mai serios.
Fa-o pe treaba,o vrei mai joasa monteaza arcuri -6.
|
|
|
15-05-13, 13:30
|
#364
|
Stage 5
Join Date: Oct 2011
Posts: 1,065
|
Re: PH 96 K R S
Quote:
Originally Posted by Costi_vln
Nu circula cu arcuri taiate,nenorocesti suportul de arc al jambei,iar ce e mai rau,sa nu se ''plimbe'' arcul pe suport sau sa iasa la vreun hop mai serios.
Fa-o pe treaba,o vrei mai joasa monteaza arcuri -6.
|
daca cu aproape 2 spire taiate nu a coborat nici macar 1cm,ma indoiesc sa coboare vreun pic cu -6...
|
|
|
15-05-13, 13:48
|
#365
|
Stage 4
Join Date: Jan 2012
Posts: 237
|
Re: PH 96 K R S
Quote:
Originally Posted by westsideracer
daca cu aproape 2 spire taiate nu a coborat nici macar 1cm,ma indoiesc sa coboare vreun pic cu -6...
|
Nu e vorba de coborat,e vb ca se va inlatura prin taiere capatul de arc ce are diametrul mai mic si prin care se fixeaza in suport arc.
|
|
|
15-05-13, 13:53
|
#366
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 485
|
Re: PH 96 K R S
Quote:
Originally Posted by Costi_vln
Nu circula cu arcuri taiate,nenorocesti suportul de arc al jambei,iar ce e mai rau,sa nu se ''plimbe'' arcul pe suport sau sa iasa la vreun hop mai serios.
Fa-o pe treaba,o vrei mai joasa monteaza arcuri -6.
|
de plimbat sigur nu se plimba,sa vedem cum o sa fie treaba cu jamba...
Quote:
Originally Posted by julaikos
Mai bine asa zic eu,deja cobori prea mult cu ea si nu cred ca e bine pe drumurile noastre,mai ales ca tu mergi destul cu masina...
|
poi cam asa o sa ramana,nu o sa mai umblu la suspensie
|
|
|
15-05-13, 18:22
|
#367
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of: [Moderators]
|
Re: PH 96 K R S
Ai călărit-o un pic pe coclauri după ce ai montat înapoi arcurile?
Teoretic trebuie să se mai lase...
|
|
|
15-05-13, 18:28
|
#368
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,899
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit] [DAEWOO]
|
Re: PH 96 K R S
trebuia sa le masori...-6 au 18 cm inaltime dupa parerea mea trebuia mai mult de 2 spire...uite diferenta intre -4 si -6...si iti trebuie neaparat amortizoare cu tija scurtata si intarite...sau amortizoare sport...cu amortizoare normale...iti sta in capatul amortizorului si la denivelari mari iti va bate in capat....taie si bucsa de pe tija amortizorului...mai lasa cam 2 cm din ea e posibil sa iti stea in bucsa asta si de aceea sa nu coboare mai mult si sa fie foarte rigida
__________________
mandru posesor de cielo rosu
|
|
|
15-05-13, 18:42
|
#369
|
Stage 5
Join Date: Oct 2011
Posts: 1,065
|
Re: PH 96 K R S
Quote:
Originally Posted by PetricaCBD
trebuia sa le masori...-6 au 18 cm inaltime dupa parerea mea trebuia mai mult de 2 spire...uite diferenta intre -4 si -6...si iti trebuie neaparat amortizoare cu tija scurtata si intarite...sau amortizoare sport...cu amortizoare normale...iti sta in capatul amortizorului si la denivelari mari iti va bate in capat....taie si bucsa de pe tija amortizorului...mai lasa cam 2 cm din ea e posibil sa iti stea in bucsa asta si de aceea sa nu coboare mai mult si sa fie foarte rigida
|
clar din bucsa aia e.chiar ma gandeam eu azi,de ce nu bate in tija amortizorului,ca si eu credeam ca a ajuns tija la capatul cursei si sta in ea...bucsa e la partea de sus,sub invelisul ala de plastic?
|
|
|
15-05-13, 19:34
|
#370
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,899
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit] [DAEWOO]
|
Re: PH 96 K R S
aia e...din 4 "inele" cate are ea...eu mai am 1...3 le-am taiat...si nu trebuie sa dai jos nimic...doar ridici masina pe cric
|
|
|
31-05-13, 18:55
|
#371
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 485
|
Re: PH 96 K R S
s-a cam pus praful pe aici
badboy by CUSTOM GARAGE(baieti de nota 20,recomand!!!)
|
|
|
31-05-13, 19:55
|
#372
|
Stage 5
Join Date: Oct 2011
Posts: 1,065
|
Re: PH 96 K R S
Quote:
Originally Posted by PH 96 K R S
s-a cam pus praful pe aici
badboy by CUSTOM GARAGE(baieti de nota 20,recomand!!!)
|
frumos pretenash,stii ce zic
daca iese cum cred eu,o sa cam bata la fundulet cam multe de pe la noi
|
|
|
31-05-13, 19:58
|
#373
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 485
|
Re: PH 96 K R S
Quote:
Originally Posted by westsideracer
frumos pretenash,stii ce zic
daca iese cum cred eu,o sa cam bata la fundulet cam multe de pe la noi
|
ms fratelo
o sa iasa asa cum trebuie si cum crezi tu...sa le bata daca merita
|
|
|
31-05-13, 20:43
|
#374
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 672
Member of: [DAEWOO]
|
Re: PH 96 K R S
Bad-boy-ul il lasi asa?
|
|
|
31-05-13, 20:45
|
#375
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 485
|
Re: PH 96 K R S
Quote:
Originally Posted by B-72-RZD
Bad-boy-ul il lasi asa?
|
la ce te referi???la vopsit?
|
|
|
|
|