05-06-12, 22:30
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 991
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO] [Opel]
|
Re: Cielo Low&Slow AG 97 BVC
iti zic eu are -60 + 1 spira taiata
|
|
|
06-06-12, 09:57
|
#17
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: Cielo Low&Slow AG 97 BVC
Daca e adevarat, suna... cel putin interesant, mai ales cand o sa sara arcurile de pe taler, in special pe spate Inca se pastreaza stilul de "tuning mioritic", nu am trecut de taiatul spirelor de arc ca la Dacie? Macar acolo aveam o scuza, nu exista alta solutie...
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
|
|
|
06-06-12, 11:14
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 991
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DAEWOO] [Opel]
|
Re: Cielo Low&Slow AG 97 BVC
Geo eu am reprodus ce scrie pe CLUBCIELO! ''Arcuri sport fata-(fk -60 +o spira taiata).
Arcuri sport spate (fk -60).'' Doar pe Fata are spira taiata nu cred ca o sa sara arcurile daca niu bat atunci nu cred ca e vreo probleme.
__________________
Cielo Built not Bought
|
|
|
06-06-12, 11:17
|
#19
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: Cielo Low&Slow AG 97 BVC
Nu am zis de tine, am zis de ideea in sine...
Sansele sunt mai mari, la fel si urmarile, sa sara de pe spate. Dar si pe fata, daca masina "decoleaza" de pe o denivelare mai mare, sunt sanse sa sara de pe taler, mai ales ca pe fata nu mai au forma care trebuie si nu mai calca bine. Fiecare face ce vrea, dar nu e recomandat si deloc sigur sa tai din arc.
|
|
|
06-06-12, 11:31
|
#20
|
Stage 5
Join Date: May 2012
Posts: 519
|
Re: Cielo Low&Slow AG 97 BVC
daca e adevarat inseamna ca e TUN
vai de saracele masini ca sunt modificate de cate unii dupa ureche si in fata blocului cu polidiscul )))))))
|
|
|
06-06-12, 11:47
|
#21
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,668
Member of: [Honda]
|
Re: Cielo Low&Slow AG 97 BVC
Quote:
Originally Posted by cielo_LYY
daca e adevarat inseamna ca e TUN
vai de saracele masini ca sunt modificate de cate unii dupa ureche si in fata blocului cu polidiscul )))))))
|
Ce ti se pare ca e modificata cu flexul? Ca a taiat cate 1 spira pe fata Nu vad care e problema...daca erau arcuri stock, taiate la jumatate, atunci da.
Stati linistiti, nu o sa-i sara arcurile la denivelari.
__________________
Honda Civic Eg3 rolling low on Wolfrace
"Most people forget that they build a car for themselves, not for the community..."
|
|
|
06-06-12, 14:12
|
#22
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 1,700
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Opel] [4Rally]
|
Re: Cielo Low&Slow AG 97 BVC
nu inteleg mentalitatea asta de ..... joasa e frumoasa....va place la nebunie lasata maxim dar daca are arcurile taiate nu mai e misto. exista o suspensie f joasa pt cielo? ai gasit voi? daca a facut-o omu cum a vrut el e vre-o problema? e tiganie ca a taiat din arcuri....bravo lui ca a avut tupeu sa faca modificarea asta si ca masina arata asa asa. ce conteaza ce a facut. conteaza ca a facut!
scopul scuza mijloacele!
ps! bine ai venit in clubul baietiloc cu arcurile taiate!
__________________
GR-02-ZMN Oltcit Club Rally Car
OT-56-MAG Opel Vectra A SFI Stance edition
DJ-10-BID VW GOLF III Daily driven
|
|
|
06-06-12, 14:28
|
#23
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: Cielo Low&Slow AG 97 BVC
Pt mine nu conteaza, probabil nici pt altii... conteaza in schimb pt el, riscurile si le asuma. Problema e ca mai citesc si altii mai neavizati si o iau de buna. Arcurile la Cielo nu au spirele egale ca diametru. La cele de pe spate nici nu vorbesc, e evidenta constructia lor, dar chiar si la cele de pe fata prima si ultima spira sunt de un diametru ceva mai mic fata de restul si se pun intr-o pozitie anume ca sa stea cum trebuie, nu "dupa ureche".
Si da, exista suspensie 80/80 pt Cielo, Kadett E, Astra F, Vectra A... optiuni sunt destule.
Si nu, niciodata scopul nu scuza mijloacele Dar asta depinde de moralitatea fiecaruia...
|
|
|
06-06-12, 15:11
|
#24
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,259
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Cielo Low&Slow AG 97 BVC
va tot vad ca va contraziceti .. vrei masina mai trantita arcuri de corsa B, sau tigra si ai rezolvat problema si e blana jos! cat despre arcuri taiate nu are nici o treaba cu saritu eu asa am pe spate si nu mi`au sarit si nici nu vor sarii daca sti cum sa faci cu cap!
|
|
|
07-06-12, 21:05
|
#25
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,540
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Cielo Low&Slow AG 97 BVC
E diferenta intre arcul sport si cel stock....! Nu a facut o crima ca a luat o spira din el, n-o sa sara nicaieri cu masina, ca nu suntem in epoca de piatra! Iar pe spate a zis ca n-a taiat nimic, e doar arcul -60..... Il sustin pe gabriel, va place la toti masina cand e low, si daca proprietarul n-ar da detalii ar fi ok, dar vai cand auziti ca are taiat din arc gata s-a terminat....! In fine.
__________________
Ex: '98 Daewoo Tico SX -> sold!
Ex: '00 Daewoo Cielo Hatchback -> sold!
Now: '01 VW Golf variant -> no topic
|
|
|
11-06-12, 23:17
|
#26
|
Stage 3
Join Date: Dec 2011
Posts: 152
|
Re: Cielo Low&Slow AG 97 BVC
Salutare tuturor!!!se pare ca s-au cam incins spiritele pe aici in legatura cu suspensia sport,la suspensie eu zic ca lucreaza fiecare cum stie si ce stie sa faca!daca vrei o suspensie de calitate si de siguranta si de aspect `suspensia reglabila `este solutia,dai un ban dar sti ca face!ma scuzati ca nu am mai postat nimic pe aici,dar a fost cu pregatirile masinutzei pt romexpo!o sa pun cateva poze in timp ce era pregatita pt show si cu rezultatul final!
|
|
|
11-06-12, 23:31
|
#27
|
Stage 3
Join Date: Dec 2011
Posts: 152
|
Re: Cielo Low&Slow AG 97 BVC
O sa postez cateva poze de la show ce am facut cu tel,inca nu am reusit sa scot pozele dp aparat si pe aceasta cale vreau sa-i multumesc si lui KYS pt pozele facute de el!ms frm KYS si astept sa scoti pozele! In aceste poze era la sfarsit inainte sa plecam acasa!
|
|
|
11-06-12, 23:36
|
#28
|
Stage 3
Join Date: Dec 2011
Posts: 152
|
Re: Cielo Low&Slow AG 97 BVC
Nu frate!astea sunt jantele astea sunt aripile!nu trebuie sa faci aripi nesimtite ca sa nu-ti atinga!daca sti sa le faci cu cap pe d-inauntu` exteriorul il faci ca sa dea cu masina in linie!toata treaba tine de interior-ul aripii!si ERD avea aripile putin roluite si avea jante pe 16 9j si nu-i atingea!acu depinde si de cine le face ca iti dai seama ca nu face oricine asa ceva,hai sa tragem de aripi )sall.
|
|
|
18-06-12, 18:25
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Dec 2011
Posts: 587
|
Re: Cielo Low&Slow AG 97 BVC
superb exemplar.o poza si de la mine,de la romexpo.
|
|
|
19-06-12, 14:34
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Apr 2012
Posts: 566
|
Re: Cielo Low&Slow AG 97 BVC
Daca va zicea ca are reglabila nu mai stiati cum sa-l laudati despre modul cum arata masina Daca a zis adevarul apar haterii...
Asteptam restul de poze
|
|
|
|
|