Salut,
Sunt proprietarul unui Matiz E, cea mai "cheala" varianta plecata din fabrica
care m-a slujit din 23 aprilie 2007, cum nu credeam ca e posibil.
A fost masina de oras, de mers la munca, de plecat in concediu, de "dat" la curse, a facut furori in randul spectatorilor de la evenimentele auto din Craiova si, intr-un final, a cedat.
In 2009:
In vara anului 2010 m-am ridicat pentru prima data pe 2 roti.
In 2011, aprilie, am facut
asta.
In 2011, noiembrie, m-am rasturnat cu el si arata asa:
Reparatia a costat 3700 lei (3 usi, plafon, parbriz, geamuri electrice, fete de usi de SE, etc.).
In 2012, urmarind evolutia lui
mareo, am zis ca trebuie sa fac si eu ceva, asa ca o sa ma apuc de munca.
In momentul de fata, masina are HU Alpine CDE100EUB (slab, dar isi face treaba) pe care sper sa-l schimb azi, pentru un DVD Audiola, 2 difuzoare componente Magnat pe fata si 2 difuzoare carfit Magnat pe spate, urmand in cel mai scurt timp o izolare a usilor si un woofer + statie, cat sa miste mai bine, un pic, decibelii
Volan sport (moft de-al meu), ceasuri bord cu plasma (cado
),
Tehnic urmeaza (e deja in service):
- alte arcuri (sau taiat din cele existente pe masina);
- amortizoare fata/spate (din cauza lor m-am rasturnat);
- flanse amortizor;
- brate fata;
- brat spate;
- bucse bara stabilizatoare;
- bielete directie;
- capete de bara;
- cap de planetara;
- rulment roata iar dupa toata povestea asta, sper sa nu mai troncane, ca ma dispera la creieri. Apropo de troncanit, ce pot face sa nu mai scartaie toate plasticele din interior (fete de usi, capitonaje stalpi, etc.)?
Estetic urmeaza:
- ornamente plafon;
- ornamentul de plastic de la stergatoare
- brate stergatoare
- proiectoare (inca sunt indecis) sau plasa in bara (atat la proiectoare, cat si in mijloc, unde va fi decupata grila);
- vopsit bari fata/spate;
- inlocuit stop stanga (spart) si facute ambele stopuri ori fumurii, ori rosu complet (+ locasul becului de ceata facut clar, ca la marsarier);
- jante (14", daca nu 15", pe care, foarte probabil le voi achizitiona noi).
La motor urmeaza:
- bujii schimbate (NGK);
- fise bujii (GM, cred)
- filtrul de ulei schimbat (odata cu uleiul, sambata asta);
- filtrul de aer;
- mici cosmetizari.
La interior urmeaza:
- alte scaune (am gasit ceva de Honda Civic Del Sol);
- maner schimbator (ceva simplu, cu ceva rosu, daca gasesc sa-mi placa);
- husa maner schimbator neagra;
- consola de bord rosie (?);
- imbracat fetele de usi in material (sunt patate si zgariate);
- turometru.
Sunt sigur ca am omis multe lucruri, dar, in mare, asta e masina mea si ce vreau sa fac din ea. Sper ca nu v-am plictisit