Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Masina mea Daewoo

Reply
 
Thread Tools
Old 08-02-12, 13:31   #16
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: RK Matiz Suceava

Mai lucrez si eu cu fibra de sticla , dar la praguri evit, am refacut si eu unul ceva de genul asta , la mine partea din mijloc era buna , capetele erau problema si ... dupa cateva ridicari pe elevator a inceput sa crape, poate na fost la mine suficient de gros eu stiu ... .
__________________
E36/5

Date de contact dezmembrari skoda :
0764 616 000 / adybadguy@yahoo.com

Schimb o multitudine de piese ramase in urma dezmembrari a trei skoda octavia 2 1.9tdi cu o masina de cilindrie mica . ( Gen Fiat Seicento, Punto, Opel Corsa B ... etc.)
TheEnZo is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 16:24   #17
Adams

Stage 1
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 22
Default Re: RK Matiz Suceava

crede`ma ca eu am pus....si am tot pus....nu m`am uitat....cred ca are undeva la 5-6 mm grosime de fibra.... eu unul zic ca va tine...si sper sa nu ma insel
Adams is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 20:03   #18
Robert_MNW

Stage 5
 
Robert_MNW's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,313
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: RK Matiz Suceava

Am si eu cateva nelamuriri Cat ai dat pe 'epava' si cat te costa reparatia cu totul nu ieseai mai ieftin sa cumperi direct o masina mai ok?
Cam cat crezi ca te duce toata afacerea?
Robert_MNW is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 21:46   #19
Lucian MC

Stage 5
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 446
Member of:
[DACIA]
Default Re: RK Matiz Suceava

Foloseste tesatura ca strat de "mijloc nu ca strat final... Foloseste stratimatul fara problema ca nu iti cauzeaza multe necazuri ori cu el ori fara.. Fiind totusi pragurile masinii structura de rezistenta iti recomand un minim de 10 straturi sa fii sigur... Totusi vei mai slefui din ele ca sa dai forma.... Si ca sa te corectezi din start pui chit la denivelari si dai fibra peste ca sa iti fie rezistenta si dreapta
Lucian MC is offline   Reply With Quote
Old 08-02-12, 23:13   #20
Adams

Stage 1
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 22
Default Re: RK Matiz Suceava

Quote:
Originally Posted by Robert_MNW View Post
Am si eu cateva nelamuriri Cat ai dat pe 'epava' si cat te costa reparatia cu totul nu ieseai mai ieftin sa cumperi direct o masina mai ok?
Cam cat crezi ca te duce toata afacerea?
pai pe epava am dat 200 euro, pe care inca nu i`am dat si tot ce mi`am facut eu calcule, ies undeva la 30 mil maxim. si cand o scot din garaj o scot ca noua si am vrut sa am eu satisfactia ca am adus o epava care nu mai avea mult si mergea la remat, din nou pe strada
Adams is offline   Reply With Quote
Old 09-02-12, 01:40   #21
Adams

Stage 1
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 22
Default Re: RK Matiz Suceava

Quote:
Originally Posted by Lucian MC View Post
Foloseste tesatura ca strat de "mijloc nu ca strat final... Foloseste stratimatul fara problema ca nu iti cauzeaza multe necazuri ori cu el ori fara.. Fiind totusi pragurile masinii structura de rezistenta iti recomand un minim de 10 straturi sa fii sigur... Totusi vei mai slefui din ele ca sa dai forma.... Si ca sa te corectezi din start pui chit la denivelari si dai fibra peste ca sa iti fie rezistenta si dreapta
pai a fost pus prima data stratimat, apoi tesatura, apoi iar stratimat, apoi iar tesatura . am dat astazi cu chit cu fibra..zici tu sa mai dau un strat de stratimat peste?
Adams is offline   Reply With Quote
Old 09-02-12, 19:25   #22
Lucian MC

Stage 5
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 446
Member of:
[DACIA]
Default Re: RK Matiz Suceava

cam asa e recomandat. eu zic sa dAi 3 straturi si sa finisezi fibra... garantez ca nu va crapa usor si va fi rezistent
Lucian MC is offline   Reply With Quote
Old 09-02-12, 20:37   #23
Robert_MNW

Stage 5
 
Robert_MNW's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,313
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: RK Matiz Suceava

La ce ii faci tu acolo, in nici un caz nu iese ca noua! Raman la parerea mea, mai bine investeai direct intr-o masina buna si nu te durea capul, sa nu te trezesti mai tarziu ca iti pare rau! Cat despre satisfactie, tu stii mai bine ce te face fericit! Bafta!
Robert_MNW is offline   Reply With Quote
Old 09-02-12, 21:42   #24
mike-fullspeed

Stage 5
 
mike-fullspeed's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,608
Default Re: RK Matiz Suceava

Interesant poriect.... dar dezastruos.... Nu se lucreaza cum trebuie si nu iese bine! Acum cat mai poti... pune pragusi normale de tabla.... Nu uita ca dupa ce o termini trebuie omologare ca sa devina autoturism..... alti bani alta distreactie!
mike-fullspeed is offline   Reply With Quote
Old 09-02-12, 22:40   #25
Adams

Stage 1
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 22
Default Re: RK Matiz Suceava

multumesc celor care si`au dat cu parerea. sunt bine venite toate sfaturile si parerile si nu trebuie sa ne suparam pe critici. treaba cu fibra la praguri nu o faceam daca nu as mai fi facut asta si inainte, a mai dat rugina prin alte parti dar acolo unde am reparat cu fibra totul este foarte ok. am mai avut o masina, la fel cu pragurile distruse, are 3 ani de cand au fost refacute cu fibra si pragurile si aripile si nici nu a crapat si nici nu se observa. sa speram ca nu vor fi probleme nici aici. cat despre taxa aia de omologare din autoutilitara in autoturism, stiu despre ea si multumesc ca m`ai informat. dupa cum spuneam si mai sus...m`am interesat de toate actele. piesele si tot ce mai am nevoie la ea si la calculele care mi le`am facut am fost multumit.
Adams is offline   Reply With Quote
Old 10-02-12, 17:58   #26
TZN 85 BUB

Stage 5
 
TZN 85 BUB's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,398
Member of:
[DAEWOO]
[2 Roti]
Default Re: RK Matiz Suceava

taxa aia la matiz mi se pare moft sa o platesti... depinde daca folosesti matizul pentru tine si prietena/nevasta , sau il faci taxi si duci toti prietenii acasa dupa ce ei beau o bere si tu te uiti la ei.
decat sa dai banii pe taxa aia, lasa-l autoutilitara, si da banutii pe altceva, o vopsea, o revizie la motor, niste frane, ceva roti/cauciucuri.
__________________
Vand jante Mak audace mirror 4x114 - 15" - 6j - et38 - 250 euro

https://forum.4tuning.ro/459-jante-an...-250-euro.html
TZN 85 BUB is offline   Reply With Quote
Old 10-02-12, 19:42   #27
Adams

Stage 1
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 22
Default Re: RK Matiz Suceava

Quote:
Originally Posted by TZN 85 BUB View Post
taxa aia la matiz mi se pare moft sa o platesti... depinde daca folosesti matizul pentru tine si prietena/nevasta , sau il faci taxi si duci toti prietenii acasa dupa ce ei beau o bere si tu te uiti la ei.
decat sa dai banii pe taxa aia, lasa-l autoutilitara, si da banutii pe altceva, o vopsea, o revizie la motor, niste frane, ceva roti/cauciucuri.
salut. asa am spus si eu la inceput ca nu are rost...dar dupa ce m`am interesat putin mi`am dat seama ca face....la asigurare de la 300 lei cat e normal asigurarea pt autoturism, la autoutilitara creste la 600, la rovigneta creste de la 120 sau 130 saU cat este la 400 si ceva iar daca stam sa calculam ca si impozitul este mai mare la autoutilitara decat la autoturism, cu banii pe care ii dau in plus intr`un an la toate astea, imi platesc taxa aia de omologare
Adams is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -