De preferat cu motorul cald, ca sa nu mai astepti dupa aceea sa se incalzeasca:
- scoti borna - de la baterie cam 15-20 min, dupa care o pui la loc. Cu ocazia asta poti curata bornele, sa le dai cu putina vaselina... Poti curata si IAC-ul in timpul asta, dar ai grija sa nu-l strici. IAC-ul se monteaza cu contactul pus, el iese in afara 1-2 mm, il montezi si dupa aceea iei contactul.
- pui contactul (fara sa apesi pedala de acceleratie, fara consumatori porniti) 5 sec.
- iei contactul, astepti alte 5 sec.
- faci de 3 ori asta.
- pornesti motorul.
- cu motorul pornit pornesti consumatorii mari (AC, faza lunga, ventilator ultima treapta) tot cam 5 sec, mai stai 5-10 sec, iar pornesti... de 3 ori.
- la final, cu motorul cald, pleci la o tura cu ea, alternand mersul normal cu unul sportiv.
Sarbatori fericite!