09-03-14, 15:21
|
#91
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 262
|
Re: Matiz - the little engine that could
Design-ul barei fata e 'in lucru', modificarea efectiva cred ca o sa o aplic pe la vara. Pana atunci vreau sa ma ocup de 'le clutch'.
Cat despre roti, momentan nu cred ca le voi mari, masa in plus adaugata la janta isi va spune cuvantul la acceleratie nu vreau sa pierd pe o parte ce am castigat pe alta.
DAR, la stage 2 va primi clar ori 13 latite ori 14, tot de tabla + niste pneuri pe dimensiuni adecvate (desi ar merge probat si un stretch pe table ) ).
__________________
Because stock is for pussies.
|
|
|
30-03-14, 18:49
|
#92
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 262
|
Re: Matiz - the little engine that could
Si primul consum post modificare calculat la pompa, 11L/100 km. Strict oras, trafic mediu, mers destul de turat. Cam cu 2L in plus fata de cum halea aspirat in aceleasi conditii. Benzina 100 OMV.
|
|
|
13-04-14, 16:32
|
#93
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 262
|
Re: Matiz - the little engine that could
Niste date despre cutia masinii, pentru cine e curios:
Rapoarte:
I: 3.818
II: 2.21
III: 1.423
IV: 1.029
V: 0.838
R: 3.583
Viteza maxima per treapta, in km/h, turatie maxima 6400 rpm:
I: 38
II: 65
III: 101
IV: 140
V: 172
Asadar orice peste aceste valori este eroare de vitezometru.
Diferenta fata de aspirat este ca acum are suficienta vlaga sa atinga limitarea pe tr. IV, iar capat de V nu cred ca are sa vada prea curand.
|
|
|
19-04-14, 17:19
|
#94
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 262
|
Re: Matiz - the little engine that could
Intre reprize de ploaie o mai ducem si la spalat. A se observa calitatea incontestabila a tablei.
|
|
|
19-04-14, 17:25
|
#95
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,919
Member of: [DACIA]
|
Re: Matiz - the little engine that could
foarte tare proiectul !
|
|
|
16-05-14, 21:56
|
#96
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Matiz - the little engine that could
Quote:
Originally Posted by AmunDei
Niste date despre cutia masinii, pentru cine e curios:
Rapoarte:
I: 3.818
II: 2.21
III: 1.423
IV: 1.029
V: 0.838
R: 3.583
Viteza maxima per treapta, in km/h, turatie maxima 6400 rpm:
I: 38
II: 65
III: 101
IV: 140
V: 172
Asadar orice peste aceste valori este eroare de vitezometru.
Diferenta fata de aspirat este ca acum are suficienta vlaga sa atinga limitarea pe tr. IV, iar capat de V nu cred ca are sa vada prea curand.
|
In conditiile in care pastrezi la cutia originala raportul final si rotile cu anvelope la dimensiunea declarta de producator.
|
|
|
17-05-14, 07:46
|
#97
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 262
|
Re: Matiz - the little engine that could
Da, momentan totul este stock pe partea asta, inclusiv pneurile, care sunt 155/65R13. La anul probabil o sa trec la ceva putin mai lat, dar nu foarte inalt intrucat nu vreau sa pierd avantajul garzii la sol micsorate date de suspensie. Ma gandesc la un 185/60R13.
|
|
|
17-05-14, 09:26
|
#98
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Matiz - the little engine that could
sau un 175/50/13 e spectacol cu astea ca tinuta si aderenta.
|
|
|
17-05-14, 14:21
|
#99
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 262
|
Re: Matiz - the little engine that could
Pe prima pagina sunt poze cu aliajele ce le-am avut, 5.5J ET28, erau echipate cu aceleasi pneuri 155/65R13 si era cu totul alta masina pe viraje. Aparent, la matiz conteaza mai mult ecartamentul decat latimea pneurilor.
Nu vreau sa trec la pneuri cu talon mai mic de 60 pt ca si cu astea de acum, in combinatie cu suspensia actuala, am distrus flansele de amortizor pe fata in 15k km.
Iar pe 14 nu vreau sa pun ca se face iar tractor si nu-mi place. Am vazut cum sta 185/60R13 pe 6J si cred ca asta va fi solutia pe care o sa o adopt. Best of both worlds, pastrez si minimul de comfort existent si o sa arate si mai bine. Si se inalta doar cu 1 cm.
|
|
|
17-05-14, 16:20
|
#100
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Matiz - the little engine that could
Inteleg dar sunt putin mari parca pentru caroseria asta.
|
|
|
17-05-14, 16:54
|
#101
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 262
|
Re: Matiz - the little engine that could
Stiu ce zici, nu vreau nici eu sa iasa rotile in afara caroseriei
Planific sa pastrez ET-ul actual (48 ) cu o janta de 6J, ceea ce inseamna ca cei 30 mm in plus la calea de rulare a pneului ce se vor duce 'inspre afara' vor aduce rotile la linie cu aripile.
|
|
|
31-07-14, 19:02
|
#102
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 262
|
Re: Matiz - the little engine that could
Mancarimea trebuie scarpinata.
Ambreiaj ceramic + placa presiune 'heavy duty', pt un cuplu mult peste valorile actuale.
Montaj si alte maruntisuri...dupa concediu
|
|
|
31-07-14, 19:59
|
#103
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of: [DACIA]
|
Re: Matiz - the little engine that could
Ce diametru are ?
|
|
|
31-07-14, 20:14
|
#104
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 262
|
Re: Matiz - the little engine that could
170, este de fapt unul stock modificat.
|
|
|
12-08-14, 19:24
|
#105
|
Stage 4
Join Date: Feb 2009
Posts: 262
|
Re: Matiz - the little engine that could
In alta ordine de idei, am comandat RCA la bestie, 550 lei pe 6 luni, clasa B2 (cu reducere de broker de la 620 lei), pt. putea fi apta de dus la montaj ambreiaj
|
|
|
|
|