Pai pasii ar fi cam urmatorii :
1. Dai becurile originale jos
2. Pui noile becuri (trb sa decupezi mansonu ala de cauciuc ca sa intre pe soclul becului)
3. Montezi pe masina instalatia electrica cea de baza (este formata dintr-un fir negru cu cateva mufe si cu papuci de legat la + si unele au si pt - pe care le legi la baterie) si conectezi mufa de intra intr-un bec normal la mufa dedicata de pe instalatie
4. Gasesti un loc la balastri dupa care ii fixezi cu banda dublu adeziva, si mufezi toate mufele ai cate 3 mufe pe fiecare balastru (este imposibil sa gresesti)
5. Ar trebui sa functioneze, acum problema ta cu faza lunga sa nu fie cumva din balastrii sau din becuri (se poate sa fie arsa faza scurta) ....
Eu am montat pe toate masinile mele care le-am avut de-a lungul timpului (dacia, kadett gsi, 3 tico si vectra A sfi) dupa schema de mai sus si nu am dat nici o data gres
PS: Neaparat instalatia sa fie H4 Bi-xenon ... desi alt model de bec nu prea vad cum puteai sa montezi in soclul farului