Dupa o lunga asteptare pe 12 dec am ridicat masina un Megane R26 F1 Team.
Cateva date tehnice :
Engine
No. of Cylinders 4
No. of Valves 16
Induction Capacity (cc) 1998
Bore x Stroke 82.7 x 83
Compression Ratio 9:1
Maximum Power - kw ISO (hp DIN) 165 (230)
Maximum Power (revs/min) 5500
Maximum Torque - Nm ISO (mkg DIN) 310
Maximum Torque (revs/min) 3000
Braking
Drilled Front Disks (Diameter mm) 312
Drilled Rear Disks (Diameter mm) 300
Performance
0-62mph (0-100kph) 6.5
Maximum Speed - mph (kph) 147 (237)
Masina dupa 1600 km este exact cum ma asteptam sa fie ... adica
- foarte rigida dar pe asfalt bun e chiar o placere
- LSD ul ajuta foarte mult pe viraje si asfalt fara prea multa aderenta (diferenta este foarte mare intre Megane RS cu care am facut ceva km pana sa imi vina masina si R26 ele cu LSD)
- directia extrem de precisa si cu o cursa f scurta a volanului
- franele nu au dat semne ca nu fac fata nici la viteze foarte mari iar datorita rigiditatii suspensiei masina este extrem de controlabila pe franare
- scaunele Recaro sunt destul de confortabile din punctul meu de vedere desi nu toate persoanele care au mers cu ea au fost de aceeasi parere
- motorul trage foarte bine incepand de la 2000 rpm cand incepe sa "incarce" turbina dar mai multe am sa va spun dupa ce se indreapta vremea si pun Gtecul pe masina
Poze am doar cateva promit sa intre la o sesiune serioasa dupa sarbatori