Pe scurt: MEGANE-ul nu mai exista in curtea mea!!!
In Oct 2013 am hotarat sa refac motorul (sa schimb chiuloasa ca am scapat-o fara antigel din cauza unei conducte de cauciuc fisurate).
Am pus din nou chiuloasa noua,completa, segmenti noi, turbina noua, ambreiaj nou, suporti motor noi & altele ce tin de trenul de rulare si suspensie. Injectoarele si pompa au fost verificate pe un stand Delphi si erau OK.
Am pus totul la loc alaturi de o distributie noua, lichide ... si go ! In total am cheltuit 8600 ron.
Am mers 850 km calm atat in oras cat si pana la Vatra Dornei ... la intoarcere la 110 km/h mi s-a oprit motorul. Nu l-am mai pornit. Am chemat platforma si in service am gasit: PISTON TOPIT, SUPAPE ZBURATE, TURBINA PRAF !
Presupun ca s-a blocat injectorul pe deschis, ca inainte sa moara s-a aprins CHECK INJECTION si INJECTION FAULT.
Turbina, am trimis-o la garantie si dupa lungi discutii baietii de la TurboCenter din BV au fost buni cu mine si mi-au dat turbina noua pe garantie. Motorul nu l-am mai facut ...
Am vandut masina asa cum era cu motorul praf si fara turbina cu 1000 euro ...
In final ... a fost cea mai proasta masina avuta si condusa vreodata!
Am schimbat la ea tot, dar tot, mai putin caroseria! Am cheltuit tot cu achizitia ei si reparatia de doua ori a motorului 10 000 euro.
Sa nu mai aud de RENAULT cat traiesc ... ! A avut consum mic si atat!
Acum am trecut pe o nemtoaica, benzina ... cu de toate !!!!
Acesta a fost al meu
Renault Megane II