Quote:
Originally Posted by felixb
200+ la primavara?...bafta
|
La primavara sper sa fie cel mai rapid si puternic 5 GTT cu internele stock facut pana acum la noi.
Aprinderea ramane RE209 (sper putin modificata), in rest modifcarile cele stiute:
- turbina schimbata
- intercooler mai mare
- radiator de apa mai mare
- radiator separat de ulei
- breather tank
- admisie carburator inclusiv cotul de plastic de la carburator din inox
- evident alte jante si cauciucuri
Restul pieselor sunt cele stock dar modificate.
In rest o sa ne concetram sa punem cat mai multa putere jos . (sunt f multi, nu cu 5 GTT, care merg pe putere muuuulta, dar uita si partea cu punerea puterii jos)
Consider ca daca o sa reusim sa ajungem la 200 la roata ar fi ceva extraordinar.
Poate reusesc sa scot 14 s incluzant timpul de reactie (care acuma la mine cred ca e undeva pe la 1 s) deci un timp de aprox 13 s fara timp de reactie pe 0-402 m.
Mai importanta e cum se impleteste curba de putere cu cea de cuplu.
O sa va tin la curent cu ce mai facem la ea (inclusiv poze), dar nu chiar la tot
Momentan lucrez la evacuarea laterala care va merge in tandem cu o evacuare stock in spate.
PS : Modificarile (in afara de cele la strungar) sunt facute intr-un atelier fara apa curenta, temp medie 10 grade ( daca avem noroc
- adica nu exista incalzire intr-o hala de aprox 150 mp si h=5m decat de la o soba facuta din 2 butoaie mari
) si cu scule care le gasesti in orice garaj de amatori.