eu unul sunt curios tare de evolutia masinii. Eu cred ca nu ai motive de ce sa nu pui niste poze cu evolutia masinii atata vreme cat nu tii cont de parerea "mesterilor" de pe aici. Stii tu...cainii latra, ursul merge mai departe. Eu unu chiar vreau poze
ceva din urma..... sa va mai tin putin in suspans
cine stie ce se petrece nu pune intrebari idioate ... pozele le pun pt cei care sunt chiar cu adevarat interesati.
******
ceva din urma..... sa va mai tin putin in suspans
cine stie ce se petrece nu pune intrebari idioate ... pozele le pun pt cei care sunt chiar cu adevarat interesati.....
******
Pai la motorul si suspensia pe care le va avea era nevoie si de o intarire a sasiului....buna treaba
Cu siguranta va iesii ceva f frumos si furios
Cordonul facut in TIG nu e pentru tabla. La tabla se foloseste sudura-n puncte. Cum ai facut tu, risti sa se fisureze langa cordon.
Ma mir ca n-ai bagat renforturi suplimentare. S-ar fi pretat corniere si dublari ale tablei in anumite zone.
Nu are treaba intarirea cu ce a facut el la lonjeron , banuiesc ca si pe stanga va veni contraripa model nou sa traga alea mici aer in piept bine nu? Avand in vedere fostele/ fosta masina banuiesc ca stii ce bara anti-ruliu se potriveste.
Cordonul facut in TIG nu e pentru tabla. La tabla se foloseste sudura-n puncte. Cum ai facut tu, risti sa se fisureze langa cordon.
Ma mir ca n-ai bagat renforturi suplimentare. S-ar fi pretat corniere si dublari ale tablei in anumite zone.