30-10-09, 22:50
|
#376
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: BR 82 CNS
Discutia nu era despre masina mea sau despre frustrarile tale, pe care vad ca le exprimi fara ca nimeni sa fi spus ceva care sa le declanseze..si daca ai vrut sa spui, in esenta, ca degeaba aranjezi si imbunatatesti Dacia pentru ca in viziunea UNORA tot Dacie ramane nu ma afecteaza si nici nu ma deranjeaza..fiecare percepe o pasiune prin prisma gandirii lui, nu am pretentia ca sa fie toti deacord cu stilul meu de viata sau cu masina mea..
Nu conduc iresponsabil si in nici-un caz nu ma vei vedea parcand aiurea din simplul fapt ca gandesc situatiile in trafic si am bun simt
|
|
|
30-10-09, 23:06
|
#377
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 469
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: BR 82 CNS
Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan
Discutia nu era despre masina mea sau despre frustrarile tale, pe care vad ca le exprimi fara ca nimeni sa fi spus ceva care sa le declanseze..si daca ai vrut sa spui, in esenta, ca degeaba aranjezi si imbunatatesti Dacia pentru ca in viziunea UNORA tot Dacie ramane nu ma afecteaza si nici nu ma deranjeaza..fiecare percepe o pasiune prin prisma gandirii lui, nu am pretentia ca sa fie toti deacord cu stilul meu de viata sau cu masina mea..
Nu conduc iresponsabil si in nici-un caz nu ma vei vedea parcand aiurea din simplul fapt ca gandesc situatiile in trafic si am bun simt
|
Aha,te-am atins la omulet daca ma iei cu frustrari si alte prostii (ce e cu rosu sunt greseli de ortografie pe care i le taxezi si tu lui Robert)
Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan
Intradevar motorul asta al meu vede 2000-3000 de ture doar pana se incalzeste ca apoi il exploatez asa cum o cere axa asta cu came..ca usor chiar nu poti merge cu ea..
|
Asta si ce ai scris mai sus se cam bat cap in cap
In fine,divagam si nu are rost. Dar faza cu messengerul se putea aplica in o mai mare masura la multe chestii scrise la tine pe topic,gen "la cat ai adormit aseara?".
Rog un moderator sa stearga tigania maine dimineata...nu are rost.
|
|
|
31-10-09, 00:55
|
#378
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 89
|
Re: BR 82 CNS
sper sa nu imi sara nimeni in cap: daca ai bagat ulei in praguri, lonjeroane, usi, etc. consider ca ai facut o greseala... de ce? toarna si tu ulei de motor in apa si vezi ce se intampla. solutia cea mai buna o reprezinta(din punctul meu de vedere) parafina topita amestecata cu ulei ars si suflata cu pistolul de teroson(parafina se va lipi de toate "tablele") si daca faceai chestia asta cat era cald afara parafina se inmuia si se scurgea in toate lufturile si imbinarile. si daca mai ai ELV-ul montat in fata radiatorului lasa-l acolo desfa elicea de pe ax si monteaz-o invers chiar daca arata dubios(in loc sa scoata aerul din motor si sa anuleze efectul ventilatorului de pe pompa de apa va baga aer in motor). multa bafta in continuare
|
|
|
31-10-09, 07:41
|
#379
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 469
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: BR 82 CNS
Nu iti sare nimeni in cap,exact asta e atitudinea pe care o caut aici,si anume sfaturi bune pe care urmeaza sa le iau in calcul sau nu. Hai acum sa facem analiza pe textul tau:
stiu ca uleiul nu e solutia perfecta,pt ca nu se amesteca cu apa,ci doar o impinge in alta parte,insa in lipsa de o alta solutie mai buna...merge si asa. De parafina nu am de unde sa fac rost,iarna trecuta am dat pe interiorul usilor cu un spray de lant de motocicleta care are cam acelasi efect,contine teflon si e foarte bun in a izola.
ELV-ul nu are rost sa il desfac si sa pun invers elicea,ar sta in fix aceeasi pozitie palele,doar ca ar baga aerul mai mult...ele avand o forma usor semilunica asa. Ai inteles gresit rolul lui acolo,el nu scoate aerul din motor,ci il impinge spre motor,pt ca este alimentat invers. Ce as fi vrut sa fac dar nu mi-a permis timpul e sa fi scos ventilatorul de pe pompa de apa si sa incerc sa bag ELV-ul acolo...insa nu stiu daca incape,are bulbul ala destul de mare si ma gandesc ca ar atinge in curea. Nu l-am montat pe interior de la inceput pt ca eu sunt fix genul de om cu drobul de sare: dar daca mi se arde releul si nu imi dau seama ce fac,fierb apa aiurea? Stiu,acum,pe iarna,ar fi ideal sa bag ala pe interior,la cat e de frig afara oricum nu cred ca ar porni prea des.
Last edited by cicisxn; 31-10-09 at 07:46.
|
|
|
31-10-09, 17:51
|
#380
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 89
|
Re: BR 82 CNS
am crezut ca l-ai legat normal(ELV-ul) si de asta am zis sa-il intorci... mult succes in continuare...
P.S. parafina se gaseste la magazinele de piese auto sau daca nu cauta pe internet sigur gasesti.
Last edited by b-37-ssp; 31-10-09 at 17:53.
|
|
|
02-11-09, 08:38
|
#381
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 469
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: BR 82 CNS
Poze proaspete!
|
|
|
02-11-09, 09:32
|
#382
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 469
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: BR 82 CNS
si o lista cu imbunatatirile/modificarile din ultimul an
-bara fata CN4+prelungire
-proiectoare CN4
-bara spate CN3+prelungire
-faruri CN3 vopsite negru mat pe interior
-pozitie schimbata (s-a renuntat la becul clasic si s-a trecut la bara de plastic cu led-uri
zexstar)
-capota CN3 modificata
-filtru aer sport
-electroventilator montat aditional + termocupla 92-85 + captator aer la paletii de pe pompa
de apa
-aprindere electronica Gotronic AT01
-praguri sport
-jante fata 4,5J/spate 5,5J
-usi spate tip "shaved doors"
-senzori parcare bara spate
-geamuri electrice fata
-geamuri ionizate: fata 30%/spate + luneta 80%
-stop aditional frana
-inaltatoare taler spate + amortizoare
-aparatoare noroi (peste roti) fibra
-deschidere electrica portbagaj
-oglinda retrovizoare heliomata
-paravanturi geamuri fata-spate
-captator aer capota + 4 diuze stropitoare parbriz
-scaune VW Jetta cu reglare pe inaltime
-schimbator viteze scurtat + manson piele + bulb schimbator imbracat cu piele
-volan aluminiu
-satoze usi vinilin
-termometru intern extern
-amortizoare fata Bilstein,arcuri taiate 1,5 spire + aplatizare
-placa de presiune + disc ambreiaj phi200
-pinion de viteza a 5-a de dacia nova
-toba evacuare inox
-sistem de sunet Sony CDX-GT410U + difuzoare fata Coustic CS502 de 50W 13cm + tweetere si
crossovere Magnat New Edge 2.13 + difuzoare spate Sony X-Plode 40W + un subwoofer improvizat
-fusta fata vopsita in negru
-diverse elemente de interior imbracate in colant imitatie de carbon
-stalpi si parte superioara usi imbracate in colant negru
|
|
|
02-11-09, 11:25
|
#383
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,604
Member of: [DACIA]
|
Re: BR 82 CNS
Si ce ar mai trebuii sa faci........
-bara de pe spate aranjata ceva mai bine sa nu mai stea umflatura aia din dreapta
-bara fata la fel aranjata un pic
-un polish ar mai fi o chestie si sa faci gauri in spate pentru boxele alea daca nu iau eu un ciocan cand mai vii pe la mine si iti fac 5000 de gauri....
in rest doar stii ca din punctul meu de vedere masina arata bine....
|
|
|
02-11-09, 12:11
|
#384
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,079
Member of: [Moderators] [X-Team Racing Club] [Observator 4tuning] [DACIA]
|
Re: BR 82 CNS
sincer e o lista dastul de impresionanta de modificari dar ceea ce a iesit pana acum nu este decat un mare kitch
1 finisajele capotei si vopsirea oribila
2 farurile si semnalizarile arata oribil (mai ales ca unu dintre ele este galben deja si o semnalizare este sparta)
3 lipsa grila
4 capace la roti
5 vopseaua care este de mai multe culori pe masina
6 tipsul de la toba finala
7 urme de rugina
8 praguri pe care scrie sport (nu mai aveau cu nike?)
etc etc sper sa nu te superi pe mine pentru acest post dar eu unu consider ca masina ar trebui incadrata la kitch tuning si daca in continuare vei face de capul tau si nu vei asculta si de parerea altora te vei ingropa si mai mult
p.s. nu uita ca tot timpul conteaza detaliile enorm dar si calitatea produselor pe care le folosesti
__________________
NU FURAȚI, GUVERNUL URĂȘTE COMPETIȚIA!!!
|
|
|
02-11-09, 12:42
|
#385
|
Banned
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 805
|
Re: BR 82 CNS
exact SirNenea.Ai pus punctul pe i.
Parerea mea este ca trebuie sa lucrezi mai mult la detalii...sa elimini elementele care te trimit direct spre un kitsch...si aici pot sa numesc: pragurile...capacele....tipsul de la toba...in mare, gasesti in postul precedent.
Nu dau cu noroi in nimeni, incerc doar sa imi spun o parere, la modul constructiv, despre ce ai facut..Este doar o parere, la modul prietenesc recomandata, asta ca sa evit replicile acide.Pana la urma suntem pe forumul asta ca sa ne ajutam.Numai bine.
Last edited by RRedman; 02-11-09 at 12:46.
|
|
|
02-11-09, 12:45
|
#386
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 469
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: BR 82 CNS
Macar daca faci o critica,fa-o dupa ce te documentezi,asa o sa fiu doar tentat sa cred ca esti vreun aplaudaci al lui Bogdan...si o sa intelegi de ce zic asta la pct 2
1. Intr-adevar finisajele sunt de rahat,dar la 250ron finisatul si vopsitul dupa accidentul suferit...eu zic ca atat merita. Per total,in luna aia m-au ajuns reparatiile 800ron,asta pe langa toate celelalte cheltuieli pe care trebuie sa le sustin ca si cap de familie.
2. Nu e nici un far ingalbenit si nici o semnalizare sparta,de unde ai scos-o?
3.lipsa grila pt ca nu am cum sa pun grila cu bulbul ala la electroventilator. O sa apara odata cu mutarea lui in spatele radiatorului
4.capace la roti e ceva rau?!? cata vreme sunt la fel si curate...care e pb?
5.vezi punctul 1,ai mai zis o data
6.tipsul ala chiar cred eu ca e de bun augur,diminueaza zgomotul,si...la drum face calatoria mai placuta,e pe post de silencer
7.da,are,ca absolut orice dacie 1310. ORICE Dacie 1310
8.Ce au pragurile? Eu am vrut sa fie drepte,nu imi plac alea ascutite pe mijlocul masinii,iar faptul ca scrie sport pe ele nu mi-a convenit si mie,dar...ce sa fac,sa pun de tabla doar pt atata lucru? Iar sarcasmul ala cu "nu aveau cu NIKE" e de tot rahatul avand in vedere calitatea de moderator care ar trebui sa te faca impartial.
Nu ma supar pt post,dar cred ca tu chiar nu stii semnificatia cuvantului kitsch
Redman-imi asum detaliile nefinisate corespunzator,imi place sa cred ca sunt corect si obiectiv si nu are rost sa neg ce stiu ca nu e in regula
|
|
|
02-11-09, 17:24
|
#387
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,079
Member of: [Moderators] [X-Team Racing Club] [Observator 4tuning] [DACIA]
|
Re: BR 82 CNS
Quote:
Originally Posted by cicisxn
Macar daca faci o critica,fa-o dupa ce te documentezi,asa o sa fiu doar tentat sa cred ca esti vreun aplaudaci al lui Bogdan...si o sa intelegi de ce zic asta la pct 2
1. Intr-adevar finisajele sunt de rahat,dar la 250ron finisatul si vopsitul dupa accidentul suferit...eu zic ca atat merita. Per total,in luna aia m-au ajuns reparatiile 800ron,asta pe langa toate celelalte cheltuieli pe care trebuie sa le sustin ca si cap de familie.
2. Nu e nici un far ingalbenit si nici o semnalizare sparta,de unde ai scos-o?
3.lipsa grila pt ca nu am cum sa pun grila cu bulbul ala la electroventilator. O sa apara odata cu mutarea lui in spatele radiatorului
4.capace la roti e ceva rau?!? cata vreme sunt la fel si curate...care e pb?
5.vezi punctul 1,ai mai zis o data
6.tipsul ala chiar cred eu ca e de bun augur,diminueaza zgomotul,si...la drum face calatoria mai placuta,e pe post de silencer
7.da,are,ca absolut orice dacie 1310. ORICE Dacie 1310
8.Ce au pragurile? Eu am vrut sa fie drepte,nu imi plac alea ascutite pe mijlocul masinii,iar faptul ca scrie sport pe ele nu mi-a convenit si mie,dar...ce sa fac,sa pun de tabla doar pt atata lucru? Iar sarcasmul ala cu "nu aveau cu NIKE" e de tot rahatul avand in vedere calitatea de moderator care ar trebui sa te faca impartial.
Nu ma supar pt post,dar cred ca tu chiar nu stii semnificatia cuvantului kitsch
Redman-imi asum detaliile nefinisate corespunzator,imi place sa cred ca sunt corect si obiectiv si nu are rost sa neg ce stiu ca nu e in regula
|
daca ai fi citit si ps-ul era foarte bine
ceea ce am vrut sa iti zic este ca ideile tale sunt bunicele dar le faci de dragul de a le face si nu le acorzi deloc o atentie mai mare finisajelor
daca intradevar voiai sa faci o vopsire mai de doamna ajuta mai stateai o luna cu ea nevopsita si o faceai calumea
si in al doilea rand postul a fost facut ca user nu ca moderator ok
si chiar nu sunt vreun aplaudici de-al lui Bogdan
nu inseamna ca orice persoana care zice ceva de rau este pus de altcineva
daca vei cauta threadul cu nova mea cum arata cand am postat-o si cum arata cand am renuntat la ea
nu aveam putere financiara si am preferat mai bine sa bag banii intr-o reconditionare completa decat sa ii faci cine stie ce
|
|
|
02-11-09, 17:39
|
#388
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,079
Member of: [Moderators] [X-Team Racing Club] [Observator 4tuning] [DACIA]
|
Re: BR 82 CNS
Quote:
Originally Posted by cicisxn
Macar daca faci o critica,fa-o dupa ce te documentezi,asa o sa fiu doar tentat sa cred ca esti vreun aplaudaci al lui Bogdan...si o sa intelegi de ce zic asta la pct 2
1. Intr-adevar finisajele sunt de rahat,dar la 250ron finisatul si vopsitul dupa accidentul suferit...eu zic ca atat merita. Per total,in luna aia m-au ajuns reparatiile 800ron,asta pe langa toate celelalte cheltuieli pe care trebuie sa le sustin ca si cap de familie.
2. Nu e nici un far ingalbenit si nici o semnalizare sparta,de unde ai scos-o?
3.lipsa grila pt ca nu am cum sa pun grila cu bulbul ala la electroventilator. O sa apara odata cu mutarea lui in spatele radiatorului
4.capace la roti e ceva rau?!? cata vreme sunt la fel si curate...care e pb?
5.vezi punctul 1,ai mai zis o data
6.tipsul ala chiar cred eu ca e de bun augur,diminueaza zgomotul,si...la drum face calatoria mai placuta,e pe post de silencer
7.da,are,ca absolut orice dacie 1310. ORICE Dacie 1310
8.Ce au pragurile? Eu am vrut sa fie drepte,nu imi plac alea ascutite pe mijlocul masinii,iar faptul ca scrie sport pe ele nu mi-a convenit si mie,dar...ce sa fac,sa pun de tabla doar pt atata lucru? Iar sarcasmul ala cu "nu aveau cu NIKE" e de tot rahatul avand in vedere calitatea de moderator care ar trebui sa te faca impartial.
Nu ma supar pt post,dar cred ca tu chiar nu stii semnificatia cuvantului kitsch
Redman-imi asum detaliile nefinisate corespunzator,imi place sa cred ca sunt corect si obiectiv si nu are rost sa neg ce stiu ca nu e in regula
|
daca ai fi citit si ps-ul era foarte bine
ceea ce am vrut sa iti zic este ca ideile tale sunt bunicele dar le faci de dragul de a le face si nu le acorzi deloc o atentie mai mare finisajelor
daca intradevar voiai sa faci o vopsire mai de doamna ajuta mai stateai o luna cu ea nevopsita si o faceai calumea
si in al doilea rand postul a fost facut ca user nu ca moderator ok
si chiar nu sunt vreun aplaudici de-al lui Bogdan
nu inseamna ca orice persoana care zice ceva de rau este pus de altcineva
daca vei cauta threadul cu nova mea cum arata cand am postat-o si cum arata cand am renuntat la ea ai vedea ce anume vreau sa zic ca atunci cand nu ai bani de tuning mai bine o reconditionare completa decat altele nu esti de parere cu mine???
|
|
|
02-11-09, 18:03
|
#389
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 469
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: BR 82 CNS
Aaaa,vezi ca se poate scrie si fara mistouri?
Eu nu consider ca am facut tuning la ea. Am facut niste modificari dupa cum m-a dus pe mine capul. Idei bune...nu stiu,nu vreau sa imi asum laudele aiurea,am imprumutat de pe ici si de pe acolo cate ceva. Am zis ca esti aplaudaci pt ca te-ai legat de niste chestii care nu erau reale,nu am nici un far ingalbenit si nici o semnalizare sparta. Faptul ca ai postat dupa ce ai analizat threadul superficial m-a facut sa zic asta. Nu puteam sa o las nevopsita,banii necesari repararii au aparut ca si cheltuiala intr-o perioada foarte nefasta,la fel ca si toate modificarile facute atunci,cred ca toti cei insurati sau implicati intr-o relatie serioasa stim reactiile nevestelor cand e vb de "gramada aia de fiare in care bagi aproape toti banii",asta pe langa rate,chirii,intretineri,mancare,etc etc etc. La toti ne e greu si sincer am preferat sa o fac mai "de doamne ajuta decat sa iasa bine de tot" si sa dau pe un vopsit 20mil. Capota nu a iesit foarte bine pt ca atat eu cat si robertRFG si neamtuPSM de aici de pe forum am lucrat la masina asta si am facut badboyul fara sa ne dea prin cap sa ii facem si o buza. Asta e,am vrut sa fim noi tinichigii,nu ne-a iesit,am dus masina la un tinichigiu care s-a ocupat de detaliile importante si anume cupola si shaved-doors si se vede ca a avut mana buna pt ca de alea nu s-a luat nimeni. Omul a zis ca nu se baga la capota. Sunt insa mandru ca...desi poate nu place la multi,capota e rodul imaginatiei mele si a muncii de o zi a mea si a prietenilor mei mentionati mai sus,si inca nu am vazut la nimeni sa faca badboy asa cum am facut eu. O fi de bine sau de rau...nu stiu,nici mie nu imi plac finisajele pe care le-a facut vopsitorul(desemnat sa termine ce am inceput noi) la capota,dar avand in vedere ca mi-a luat 250ron pt pregatit/vopsit 3 sferturi de masina...eu zic ca e acceptabil. Sincer,poate daca as avea foarte multi bani as scoate cu totul altceva din masina asta,dar finantele cat si timpul nu imi permit sa o las deoparte. 3-4 zile cat a stat pe dreapta am turbat ca nu am cu ce ma misca. Te-ai luat de capace. Nu pot sa imi sablej jantele...nu merita. Le-am vopsit cu negru mat. A schimbat modul in care arata masina cu ele vopsite. Insa aveam o janta modelul ala tuguiat,ca la unele 1300. Si am zis ca decat tiganie,cu 5 jante de 3 feluri(ca aveam rezerva model canada),mai bine pun capace si gata. Verifica threadul asta de la inceput sa vezi ce si cum,trage o gura de aer in piept si fa-mi o critica ceva mai constructiva
|
|
|
02-11-09, 19:54
|
#390
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of: [Moderators]
|
Re: BR 82 CNS
Semnalul de pe partea dreapta chiar pare a fi ciobit.
In legatura cu modificatile la masina, si finisarile rezultate...cred ca eu ca este rezultatul unei lipse acute de fonduri. Zic lucrul asta pentru ca eu cred ca este o chestie generala (ma includ aici si pe mine). Cred ca si Sorin si-ar dori sa isi vopseasca masina si sa o bage si la cuptor, dar o astfel de operatiune l-ar duce pe putin in vreo 2000 de lei (lucru de calitate)
Eu cand vad defecte evidente la o masina, tind sa nu comentez pentru ca imi dau seama ca nici proprietarului nu ii place, dar nu cred ca are ce face, pe moment cel putin.
|
|
|
|
|