15-08-09, 11:17
|
#331
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 358
|
Re: BR 82 CNS
Quote:
Originally Posted by cicisxn
iulian,vroiam sa evidentiez ca un amarat de schimb de ulei mi-a dat 5kmph in +
ionut,hai la o proba. Apropo,la mine e portbagajul plin in permanenta cu tot felul de fieratanii,chei,paturi,mochete,bidoane...tot felul de prostii. Daca aruncam si eu tot din ea,garantat mai castigam macar aia 8km in plus cat sa sar de 150,cu motor NORMAL,fara modificari decat la filtrul de aer. Si 140 aia ai tai...tind sa cred ca nu erau reali. Hai sa facem un test,cat e pana la silistraru si inapoi?
PS: nu merg in mod uzual cu viteze de-astea,doar cand prind cate un logan de 1,4 care se taraie cu 90 la ora si nu ma lasa sa il depasesc
|
nu greutatea care o ai in masina iti influienteaza viteza maxima...ci doar timpul in care o atingi
|
|
|
15-08-09, 18:12
|
#332
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 469
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: BR 82 CNS
khael1001 nu ma supar,am apreciat intotdeauna o critica constructiva. Din pacate,capota,mai bine de atat nu se poate fixa,am aripile de CN1 si capota de CN3...si aia modificata. Si se aseaza destul de egal ca si distante stanga-dreapta pt ca are niste suporti de cauciuc in ambele parti.
DanTBC,pe cat pui pariu ca incarcatura afecteaza si viteza maxima?
Si o mica pb,cer ajutorul aici,poate cineva se pricepe si ma poate ajuta.
In ultima vreme am probleme la pornire. Ce fel de probleme?!? Dau cheia pe pozitia in care se aprind becurile de ulei si altele si cand dau la automat...nu face nimic. Se diminueaza un pic intensitatea luminilor in bord,dar...cam atat. Am vb cu electricianul meu,mi-a zis pe un ton raspicat: CONTACTUL E PROST. Ok,am luat altul...dupa o saptamana a inceput sa faca la fel. Am zis...e prost calitativ si asta. Am luat un newman (parca asa ii zice) de la remat de pe o dacie pe care a mers probabil circa 30 de ani...la fel. Mai avea si un amic tot un contact Newman,l-am pus si pe ala...la fel. Buuun,pana aici...dilema. Problema apare aleator,dar din ce in ce mai des. In ultima vreme,de cate ori mi-a facut asa am pornit masina de la compartimentul motor,impingand electromotorul cu mana cu o surubelnita. Dar am observat altceva care m-a pus pe ganduri: iau contactul de tot,trag un pic de paletii de la pompa de apa...si de cele mai multe ori daca incerc iar sa o pornesc din cheie...o ia. Mentionez ca am bateria de 61Ah pe masina de cand am cumparat-o,deci si bateria are circa 2 ani. Si am si aprindere Gotronic,dar fara senzorul din delcou...doar aprinderea. Deci,sugestii?!?!?
Variante ar fi:
-aprinderea gotronic e pe duca
-bateria trebuie schimbata
-electromotorul sau bendixul defect
-contact defect,si cele verificate tot defecte...desi...din 4 toate cu acelasi defect...
|
|
|
16-08-09, 00:12
|
#333
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: BR 82 CNS
Quote:
Originally Posted by cicisxn
DanTBC,pe cat pui pariu ca incarcatura afecteaza si viteza maxima?
.
|
e dus electromotorul...
pe cat pui tu pariu k nu e asa? nu te gandi acum ca pui o tona pe masina si ajunge la aceeasi viteza...
eu ma refer la faptul si "scuza" care o baga toti la inaintare.... de genu" frate, aveam 140 si mai aveam pedala, se mai ducea dar aveam 5 insi in ea"
__________________
Dacia 1310 TURBO 1.7
Volvo 480 TURBO 1.7
|
|
|
16-08-09, 02:12
|
#334
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,079
Member of: [Moderators] [X-Team Racing Club] [Observator 4tuning] [DACIA]
|
Re: BR 82 CNS
eu am mai patit asa de la carbune incearca si asta bateri
bateria daca era nu mai puteai sa o pornesti aia daca moare moare
|
|
|
16-08-09, 08:12
|
#335
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of: [DACIA]
|
Re: BR 82 CNS
Parerea mea la fel tot electromotorul (carbuni , ax probabil nu mai face camp magnetic cum trebuie si bateria nu mai are forta sa il invarta) vezi daca se poate repara altfel faci o vizita pe la dezmembrari.
|
|
|
16-08-09, 10:35
|
#336
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 469
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: BR 82 CNS
da,toata lumea mi-a zis ca e electromotorul. Si la fel m-am gandit si eu...a mai fost o data reconditionat,e clar ca trebuie sa il inlocuiesc.
Sirius,eu exact la aia ma refer,cu tona. Ca daca ai masina incarcata in permanenta cu 100kg+ inutile,si e Dacie,e normal sa traga de o idee mai greu. Facem testul,o golesc de tot si mergem sa-i dam jar.
|
|
|
19-08-09, 17:04
|
#337
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 469
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: BR 82 CNS
Carbunii mei erau ca noi. Dupa 3 probe si modificari si schimburi de rotor,etc...s-a ajuns la concluzia ca ar fi dusa bobina aia dusa,asa ca am dat o fuga la remat si am luat 2 electromotoare si gata. Acum merge brici
|
|
|
08-10-09, 20:58
|
#338
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,604
Member of: [DACIA]
|
Re: BR 82 CNS
Pune omu si tu niste poze cu ce s-a mai facut la masina..........
|
|
|
22-10-09, 12:22
|
#339
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 469
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: BR 82 CNS
pai...ce sa se mai faca?!? Bara spate + prelungire. E murdara,nu ii fac poze asa,insa as vrea sa prezint un POSIBIL viitor proiect...
masina asta chiar are o enorma semnificatie pt mine,am crescut odata cu ea, a fost masina in care m-am urcat prima data de cand m-am nascut si cu care m-am plimbat de muuulte ori prin tara,copil fiind. A apartinut finului bunicului meu. Sunt multe detalii nesemnificative pt voi,dar care mie mi-au marcat copilaria. Uh,sa vedem ce-o mai fi,masina a stat mai mult de 10 ani nemiscata/nepornita...are 65000km reali
Last edited by cicisxn; 22-10-09 at 12:32.
|
|
|
22-10-09, 12:46
|
#340
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of: [Moderators]
|
Re: BR 82 CNS
Interesanta masina.
Se vede ca a fost tinuta cel putin intr-un sopron, daca nu garaj.
Ce planuri ai cu ea?
|
|
|
22-10-09, 13:21
|
#341
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,604
Member of: [DACIA]
|
Re: BR 82 CNS
Cine este ala cu furtunul in mana???
Baga,baga caldura aiiiiiiiii???
Masina arata chiar bine cu toate ca a stat atata timp...ar fi un proiect frumos....bani sa fie....
|
|
|
22-10-09, 14:40
|
#342
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 469
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: BR 82 CNS
a fost tinuta in garaj,dar e stata multi ani. Nu mai sunt in relatii bune cu actuala proprietara care e si putin plecata de acasa cu capul...de aia am scris POSIBIL viitor proiect. Daca iese,va fi reconditionata total si atat,fara modificari estetice aka tuning
---------------------------------------------------------------------
RFG-ule,doar 30 de grade aveam in masina
|
|
|
22-10-09, 15:48
|
#343
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: BR 82 CNS
interesant proiectul si imi place si semnificatia masini si ar fi pacat sa nu o iei, vei fi foarte mandru de ea daca reusesti sa o reconditionezi
iti urez multa bafta cu procurarea masini
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
|
|
|
22-10-09, 16:38
|
#344
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 469
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: BR 82 CNS
pai...da. Prima amintire legata de masina aia e cand imi venea pragul in dreptul pulpelor...si plecam "a gagici cu nea Peshor",in traducere libera "la gagici cu nea Petrisor"...si asta e treaba de acum 24 de ani,aveam doar 3 pe atunci. Mama zicea ca are motor de Renault...sa vedem,trebuie sa gasesc o solutie sa intru in vorba cu proprietara,adica sora fostului proprietar. Pe parte electrica sunt sigur ca nu are absolut nici o pb. Singurul impediment ar fi vointa detinatoarei si posibilitatea de a fi deja radiata. E totusi o masina nemiscata din garaj de prin 90 si ceva pana acum cand a scos-o afara. Si sunt sigur ca nu a impins-o nimeni ,probabil a fost pornita si pusa acolo unde e acum in poze. Asta ar fi un dezavantaj...ar fi pacat de segmentii ei.
|
|
|
22-10-09, 17:45
|
#345
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,604
Member of: [DACIA]
|
Re: BR 82 CNS
Daca ar fi vorba doar de o segmentare nu ar fi mare problema dar daca deja trebuie set si alte minuni sunt prea multi bani bagati intr-un motor de 1.3(deci mai bine il schimbi)....acum nu stii cum sta si cu amortizoarele,pivoti,bucsi,bielete de directie deci masina trebuie luata cap coada la puricat.... a da si nu in ultimul rand frane....
In cazul in care vrei sa iei masina inainte de a fi pornita indicat ar fi sa bagi in capul pistoanelor(stii tu..dai bujiile jos,etc,etc)
Doar 30 de grade.......pai trebuie sa o facem sa bage mai mult
|
|
|
|
|