Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 25-01-10, 07:57   #76
W35T
VW Driver

Stage 5
 
W35T's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 813
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Daciotul meu ALB

Felicitari pentru cate i-ai facut pana acum...chiar e o dacie ce nu seamana cu celelalte si in care s-a pus multa pasiune ! Numai bine si bafta in continuare !

...despre eliminarea intermediarei intervin.... motorul de obicei are nevoie de contrapresiune de evacuare, asadar daca o vei scoate nu vei mai avea cuplu la turatii mici..numai la turatii 4000+ (o zic din proprie experienta) ...mai bine o lasi asa.
__________________
Vw Golf Mk3 | Pearl White | DUB Nation | Every Day I See My Dream |





W35T is offline  
Old 25-01-10, 20:06   #77
Tryfy

Stage 3
 
Tryfy's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 145
Member of:
[DACIA]
Cool Re: Daciotu'

Quote:
Originally Posted by W35T View Post
Felicitari pentru cate i-ai facut pana acum...chiar e o dacie ce nu seamana cu celelalte si in care s-a pus multa pasiune ! Numai bine si bafta in continuare !

...despre eliminarea intermediarei intervin.... motorul de obicei are nevoie de contrapresiune de evacuare, asadar daca o vei scoate nu vei mai avea cuplu la turatii mici..numai la turatii 4000+ (o zic din proprie experienta) ...mai bine o lasi asa.
Multumesc de vorbele bune , sper doar sa pot sa pun in practica toate ideile mele nebune pe care le am eu cu Daciotul.
De asemenea , merci si pentru lamurirea cu toba intermediara, eventual o sa lucrez la tot circuitul de evacuare, dar asta pe un alt plan.

Deocamdata am inca o problema cu bateria

Oscilez intre un Rombat Tornada 77Ah si o Varta Blue Dynamic 74Ah. Asa, ca fapt divers ce ati recomanda? tinand cont si de faptul ca mai am si la partea audio un subwoofer de 120 de w amplificat de un Autostar pe 4 canale. Am zis sa iau ceva si sa nu mai am probleme , cel putin 2 ani de acum incolo.

De asemenea , accept si alte pareri, inafara celor doua modele propuse de mine.
__________________
Honda Civic EG4 Albastru
Tryfy is offline  
Old 27-01-10, 11:50   #78
Sonny™
BMW Driver

Stage 5
 
Sonny™'s Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 4,864
Member of:
[2 Roti]
[Old School Cars]
[DreamWorks Club]
[Competitor CNCA]
[BMW]
[SKODA]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Daciotul meu ALB

felicitari pentru noile achizitii si astept sa vedem cat mai repede dacia incaltata cu jantele alea si coborata
Sonny™ is offline  
Old 27-01-10, 14:02   #79
andi_cimpean

Stage 5
 
andi_cimpean's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of:
[Moderators]
Default Re: Daciotul meu ALB

Sa rogi si tu un moderator sa iti schimbe numele thread-ului.

P.S. tu mai ai eleronul ala? pe care il aveai cand ai luat masina?
andi_cimpean is offline  
Old 27-01-10, 14:15   #80
razvanell

Stage 5
 
razvanell's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,421
Member of:
[VW]
[DACIA]
Default Re: Daciotul meu ALB

Quote:
Originally Posted by W35T View Post
...despre eliminarea intermediarei intervin.... motorul de obicei are nevoie de contrapresiune de evacuare, asadar daca o vei scoate nu vei mai avea cuplu la turatii mici..numai la turatii 4000+ (o zic din proprie experienta) ...mai bine o lasi asa.
daaa daca se supara tare motrou iti scoate pistoanele pe toba,ca nu mai are intermediara si iti cad si supapele in baie,apoi merge in 2 segmenti...(o zic di proprie experineta)

nu se intampla nimic daca ai scos intermediara,parca urca putin mai repede in ture,ori mi se pare mie...da urla tare si e senzatie zici k ai v8 pe ea..si eu am toba tot de la aceeasi firma,are si amortizor dar nu are decat 3 luni si a si ruginit
toba intremediara are rolul de a diminua zgomotul si atat.
evacueaza gazele mai rapid fara intermediara

Last edited by razvanell; 27-01-10 at 14:24.
razvanell is offline  
Old 27-01-10, 14:36   #81
golidix

Stage 5
 
golidix's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 674
Default Re: Daciotul meu ALB

intermediara are rol de detenta nu de zgomot :P
golidix is offline  
Old 27-01-10, 17:07   #82
W35T
VW Driver

Stage 5
 
W35T's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 813
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Daciotul meu ALB

Quote:
Originally Posted by razvanell View Post
daaa daca se supara tare motrou iti scoate pistoanele pe toba,ca nu mai are intermediara si iti cad si supapele in baie,apoi merge in 2 segmenti...(o zic di proprie experineta)

nu se intampla nimic daca ai scos intermediara,parca urca putin mai repede in ture,ori mi se pare mie...da urla tare si e senzatie zici k ai v8 pe ea..si eu am toba tot de la aceeasi firma,are si amortizor dar nu are decat 3 luni si a si ruginit
toba intremediara are rolul de a diminua zgomotul si atat.
evacueaza gazele mai rapid fara intermediara
Bossu` ...nu comenta aiurea pana nu te informezi corect.... poate ca la dacie nu e vb de asa ceva pe evacuare, dar e un sfat ce trebuie bine primit nu luat la misto !

N-am postat de dragu de a posta ci pt a ajuta omu`
W35T is offline  
Old 27-01-10, 20:10   #83
Tryfy

Stage 3
 
Tryfy's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 145
Member of:
[DACIA]
Cool Re: Daciotu'

Observ ca parerile sunt impartite, dar ca sa ma conving de efectele eliminarii detentei din traseul de evacuare trebuie doar sa o dau jos de pe Daciot si sa ii fac un test drive. Dar nu ma pot pronunta cand o sa fie testul asta , deocamdata astept sa pun o baterie, sa ii aud oleaca maraitul asa cu tot cu intermediara cum e, ca mi s-a cam facut dor
Tryfy is offline  
Old 27-01-10, 20:31   #84
Ja_Rule

Stage 5
 
Ja_Rule's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,622
Member of:
[Moderators]
[Midnight Racers]
[Oltcit]
[DACIA]
[Echipa de sprijin]
[Dacia Rally Team]
[VW]
Default Re: Daciotul meu ALB

Daca chiar vrei sa se auda pune`i o toba sport si ai rezolvat problema ... am scos si eu detenta si intradevar masina se aude tare dar nu mai alearga ... alternatorul este cel de dacie? daca da, pune`i o baterie de 60-65 Ah .. alternatorul daciei nu scoate amperaj suficient pentru a incarca o baterie mai mare...

Quote:
Originally Posted by razvanell View Post
daaa daca se supara tare motrou iti scoate pistoanele pe toba,ca nu mai are intermediara si iti cad si supapele in baie,apoi merge in 2 segmenti...(o zic di proprie experineta)
razvanell de ce nu`ti montezi un filtu` de segmenti pe evacuare?
__________________
Berlină 1310 decocostârcită B 79 L E M ... Member of : Dacia Rally Team Motorsport ...
Regulamentul secţiunilor comerciale...Reguli generale pe forumul 4TuningRO...Feedback Dacia...Esenţial: scrieţi corect în limba română



"Suntem atât de răi incât ne ardem si intre noi"

Funerare auto (tractari)

0765.324.707 / 0765.948.147
Ja_Rule is offline  
Old 27-01-10, 21:04   #85
Tryfy

Stage 3
 
Tryfy's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 145
Member of:
[DACIA]
Cool Re: Daciotu'

Quote:
Originally Posted by Ja_Rule View Post
Daca chiar vrei sa se auda pune`i o toba sport si ai rezolvat problema ... am scos si eu detenta si intradevar masina se aude tare dar nu mai alearga ... alternatorul este cel de dacie? daca da, pune`i o baterie de 60-65 Ah .. alternatorul daciei nu scoate amperaj suficient pentru a incarca o baterie mai mare...
Bateria care tocmai m-a lasat avea 66 Ah. E un Rombat Cyclon care s-a comportat ok cel putin 2 ani de cand o am eu si cine stie de cand era pe masina, din scrisul de pe baterie ar reiesi ca ar fi de prin 2005, acu nu stiu : asa o fi sau ma insel.
Alternatorul este unul normal, de Dacie, nu ii stiu exact specificatiile, dar merci pentru sfat.
Asadar trebuie sa caut o baterie de maxim 66 Ah , are vreo importanta producatorul , sau e mai mult brand-ul care costa decat produsul? adica , daca tot am avut Rombat pana acum sa schimb pe Varta sau sa continui cu Rombat?
Tryfy is offline  
Old 27-01-10, 22:03   #86
golidix

Stage 5
 
golidix's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 674
Default Re: Daciotu` NT 22 TGR

te duci cu bateria veche ( si iti face o reducere pentru ca est un omulet " verde " ) si vb lui ja_rule bateriile mari pe dacie nu prea isi au rostu , singuru avantaj cred ca ar fi dimineata pe vremurile de genu cred
cand o sa scoti partea finala de la esapament dai cateva sarje doar cu intermediara si dupa doar cu saxofonu sa iti mai cureti tobele :P ai sa ramai uimit de ce poc poc poc o sa scoata
spor la personalizat :P si scoate arcurile alea duble.... !!!!!!!
golidix is offline  
Old 27-01-10, 22:26   #87
Tryfy

Stage 3
 
Tryfy's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 145
Member of:
[DACIA]
Cool Re: Daciotu` NT 22 TGR

Quote:
Originally Posted by golidix View Post
te duci cu bateria veche ( si iti face o reducere pentru ca est un omulet " verde " ) si vb lui ja_rule bateriile mari pe dacie nu prea isi au rostu , singuru avantaj cred ca ar fi dimineata pe vremurile de genu cred
cand o sa scoti partea finala de la esapament dai cateva sarje doar cu intermediara si dupa doar cu saxofonu sa iti mai cureti tobele :P ai sa ramai uimit de ce poc poc poc o sa scoata
spor la personalizat :P si scoate arcurile alea duble.... !!!!!!!
O sa merg zilele astea cu bateria veche la magazin sa vad de ce reducere beneficiez si oricum ar fi plec de acolo cu o baterie noua , merci de sfaturi, de arcurile duble scap cat de curand, numai ca nu am mai umblat la eke pana acum si trebuie sa fac rost de sculele necesare si de un omulet cu experienta in umblat la suspensii, cum dau arcurile alea mici jos o sa le scurtez si pe astea normale, sa vedem ce efect o sa aiba asupra masinii.
Si daca totul decurge conform planului o sa dau jos si T-urile de papuc si o sa pun de berlina si o sa tai si arcurile fata.
Cat despre jantele noi, acolo o sa fie de lucrat la aripi, si pe fata si pe spate.
Acum ma gandesc ca atunci cand am avut detenta sparta imi era frica sa mai accelerez ca porneau alarmele la masinile parcate .
Ca veni vorba de saxofon , o sa trebuiasca si acesta schimbat din cauza ca e putin fisurat.
Incet incet, sa treaca frigul ca sa nu lucrez cu manusi.

Spor la modificari tuturor si... bani sa fie ca idei sunt arhisuficiente! !

Multumesc Ja_Rule pentru noul nume al topicului!

Last edited by Tryfy; 27-01-10 at 22:29.
Tryfy is offline  
Old 27-01-10, 22:33   #88
bolidu'
Dacia Driver

Stage 5
 
bolidu''s Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of:
[DACIA]
[Dacia Rally Team]
Default Re: Daciotu` NT 22 TGR

daca ti-e frica ca o sa pornesca alarmele la oameni atunci nu ii scoate detenta...si eu am avut-o scoasa si urla destul de frumos dar la drum intins te tampea de cap si m-au luat si "baietii" la ochi!
bolidu' is offline  
Old 27-01-10, 22:55   #89
Tryfy

Stage 3
 
Tryfy's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 145
Member of:
[DACIA]
Cool Re: Daciotu` NT 22 TGR

Quote:
Originally Posted by bolidu' View Post
daca ti-e frica ca o sa pornesca alarmele la oameni atunci nu ii scoate detenta...si eu am avut-o scoasa si urla destul de frumos dar la drum intins te tampea de cap si m-au luat si "baietii" la ochi!
Ca sa nu mai lungim treaba asta cu detenta , o sa o las bine merci la locul ei, si o sa ma axez pe celelalte treburi din prim plan. Cat despre "baieti" cand ajungeam in dreptul lor si chiar inca de cand ii vedeam, scoteam din viteza si mergeam la relanti pe langa ei.
Oricum pentru moment sunt multumit de finala actuala, scoate un sunet destul de placut si la turatii mai mari deja trebuie sa ridic volumul la player, ca altfel afecteaza timpanele

PS: Bolidu'le cand ai putin timp si daca vrei imi explici te rog cum as putea sa fac o trecere mai ortodoxa la 4 prezoane? macar pe fata sa renunt la flanse.
Macar o lista cu piesele de care am nevoie , ori pe PM ori aici pe topic.

Last edited by Tryfy; 27-01-10 at 22:58.
Tryfy is offline  
Old 27-01-10, 23:05   #90
golidix

Stage 5
 
golidix's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 674
Default Re: Daciotu` NT 22 TGR

mai degraba aici !!! se lamuresc mai multi printre care si eu
golidix is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -