Quote:
Originally Posted by CLO2DCB
IN CONCLUZIE :
NU AI MERS CU EA CAT AI REPARAT LA EA )
|
in concluzie masina asta nu e masina de mers zi de zi,a circulat un an pe strazile romaniei,pana un prost sa proptit in mine(el vb la telefon,nu avea nici o treaba cu uitatul inainte).si plus de alta nu dispun de atatia bani sa modific masina cap coada in cateva saptamanii,ca sa pot circula cu ea.se lucreaza la ea cand am timp si cand sunt bani pentru piese,deoarece nu stau numai de masina.
Quote:
Originally Posted by alecsutz03
Deci acolo este ascunsa regina ....inca putin si o scoti la plimbare....
Imi place cum lucrezi...incet,dar sigur!Mult succes in continuare!
|
da alex acolo sta ascunsa batrana dacie
.sper ca in cateva luni sa termin cu mecanica si micile modificari la caroserie si sa o aduc la bucuresti la vopsit.
Quote:
Originally Posted by vandam
E bine ca ai terminat cu suporti mai ai sa le dai gauri si sa ii vopsesti si dupaia sus pe masina. La timonerie, eu am taiat pe jumatate bara aia originala si ma pastra jumatatea care vie la cutie iar in capatul celalalt i-am sudat o teava pe marimea filetului cu o piulita ca sa pot sa reglez cum vreau eu schimbatoru
|
ceva in genul vreau sa fac si eu la timonerie.de la tine m-am inspirat
.suporti au fost gauriti,terbuiesc doar vopsiti si suiti pe masina
.
zilele astea am tot stat ,m-am gandit si am analizat si am decis sa renunt la frana de urgenta pe cablu si pun frana de urgenta hidraulica.sper sa nu regret