deci eu am avut pe nova carburatorul ei si la inceput nu consuma mai mult de sa zicem 9.10 la suta..dar am umblat pe la jiglere si toate prostiile alea si imi lua 20 . daka e reglat pe banc nu iti ia mult ..acum depinde de bugetul tau dar eu nu te-as sfatui
acum as vrea sa ii pun niste faruri angel eyes, masina avand 4 faruri as vrea sa ii pun 2 albe cele din lateral si celalalte albatsre. o sa vedeti in poza (nu va luati de talentul meu in paint dar poza are rol informativ ) . stiti pe cineva care face asa ceva sau un loc unde gasesc astept informatii sau idei .
La masina inca mai mesteresc dar cate putin din lipsa de timp (am dat bacu), dar de acum voi avea mai mult timp. Zilele astea imi cumpar o baterie (ma gandeam la un rombat cyclon sau tornado de 66 ah) , ii repar instalatia electrica care e cam busita si sa ii montez galeria si carb.
VOI CE PARERE AVETI E BUNA BATERIA ROMBAT ??? SI DE CARE SA IAU CYCLON SAU TORNADO????
parerea mea ca sunt cam varza bateriile alea...stiu ca si eu am avut si m-a tinut vreo 5 luni...asa ca nu iti recomand.mai bine dai un ban in plus si iei ceva mai bun.fereste-te de ce e romanesc
cel mai bine iti iei un Ac-Delco de 72ah...parca asa ii zice.e super rezistenta
Azi mi-am cumparat o baterie bombat cyclon de 65 Ah (570 A) am fost sa verific si instalatia electrica si am descoperit noi probleme trebuie sa schimb releul pentru alternator cel de acolo mi-a recomandat releul electronic de curtea de arges si sa mai trag o masa .
M-am apucat sa montez galeria si carb dublu corp am inceput prin a desface carburatorul vechi, suruburile dintre galerie si saxofon si galerie si chiuloasa apoi am inlocuit garniturile si am montat noua galerie pe care am montat carburatorul dublucorp . Acum mai am de montat toate furtunele si conductele mai trebuie sa trag in plus un furtun ptr retur la care o sa pun un teu sa trag un fir de la +bobina la carb si sa il reglez apoi sa i fac proba. Zilele astea o sa pun pozele.
A dat Domnu` si am terminat si eu de montat carburatorul si un filtru de aer sport pe masina. Am reusit dar asta numai dupa ce am cumparat o multime de piese si am facut cateva modificati (un furtun ptr retur + un teu, un alt cablu ptr soc, am schimbat allte furtune, am mai tras un fir de la bobina la carb, alt cablu de acceleratie si multe alte maruntisuri pe care nu mi le amintesc) si bineinteles o proba dupa care am fost foate multumit de razultate si mai fericit tinand cont ca toate acestea au fost facute de catre mine in fata portii