XX XX SGG
Model : Dacie 1310 - 1989
Facuta CN3 la fata din ochelarista, o operatie nu prea reusita ca nu prea se aseaza farurile cum as vrea si mai are si bara fata de cn4, cand gasesc una la dezmembrari pun de cn3, si cu farurile vad io cum fac.
Motorizare :1.3 pe ulei si gplosen, cand cedeaza asta la chinuri ii pun 1.6 sau 1.4 cu set 1.6, am io ceva in cap. Are cutie in 4 trepte, am avut sansa sa ii iau cu 5 cu tot cu planetare conform cu, doar 2 mil da nu dispuneam de cascaval atunci, cum nici acum nu prea dispun, cand o sa am ii iau una si o pastrez pentru cand ii schimb motoru ca sa nu muncesc de doua ori
Performante: 4700 ture in a 4-tra, nu stiu cat inseamna in km/h ca nu functioneaza si oricum nu cred ca indica bine, asa ca daca se pricepe vreunu poate imi zice si mie cat aveam, aviz amatorilor dupa o carja ca aia curge uleiu in baie ca apa deci va dati seama )
Aspect: In marea timpului murdara, vopseaua e sarita in unele locuri dar arata mai bine ca multe, rugina nu are deloc si are o tabla de te crucesti. Interioru e ca dupa bombardamente, sunt in cautare de un bord cn`u si ceva jante mai late, o sa ii iau si o bancheta spate ca asta e model 1300 cu gaura daia pe mijloc )) Tre sa ii pun si o mocheta pe podea ca acu are un fel de cauciuc, care e foarte aiurea.
Istorie: Pai a fost a contabilei de la firma la care lucru, inainte a fost al tatalui ei, si de aici nu mai stiu, la mine nici nu mai stiu cand a ajuns, cred ca prin noiembrie, si de atunci a fost chinuita zilnic.
Planuri: Pai sa ma duca dimineata la munca si dupamiaza la scoala, sa ma tina pana in primavara cand o sa trag o fuga pe afara dupa una mai straina, desi naveta creca tot cu asta o sa o fac ca are un consum dement de mic Si prin primavara-vara cand o da caldura si se mai linistesc treburile(financiar) sa o bag in modificari : Motor 1.6 cu ceva twiks (o sa il iau pana atunci si o sa il desfac si chitibusesc prin el, si cand e gata il pun), jante late, aripi umflate, si sa o las si de fata jos, pe spate e deja cu ajutoru unui mecanic priceput la care o sa mai apelez plus un bad boy look.
In rest toate cele bune, apa talpa si bataie
PS: nu imi mai tinea frana de mana ca mai facusem inainte si daia ma invarteam asa naspa, o sa mai fac dupa ce o strang ca asta care filma era prea fascinat si ma tras la sfarsit cand deja obosise masina ), si mai am cateva cu burnout si cerculete da tre sa le convertesc si mi-e lene.
PPs: multumita lui AYG acu are si stergatoare deci sa nu comentati Multam AYG sterge beton parbrizu !
Cand am ajuns in port imi tinea frana de mana sus la ultimu dinte, m-am dat vreo 10-15 min incontinuu, si dupa cum se vede ala care filma era cam aneu si a prins la final cand cedase frana de mana si mai tinea putin rau, doar daca trageam cu toata forta. Plus ca in port e plin de gropi, cine a fost stie, daia nu faceam si pe rotund. O sa mai fac zilele astea si o sa iti arat ca stiu sa fac si donuts in forma de O.
NU e nevoie sa o rupi atata ca mai mult nu poate. E Dacia! prea putine din Romania fac ce vrei tu! Daca o sa incerci, tot tentative se numesc !
__________________
Niciodata nu te certa cu un idiot. Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta! My KYS Comercializare suspensii pe aer, custom: FB Airride Custom Romaniaoffice@suspensiipeaer.ro
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [Competitor CNCA]
Re: SGG`u
Sincer ma bucur ca iti place cum lucreaza stergatoarele...
P.S tie nu iti e mila de masinutra ta? daca vrei sa aibe grija de tine in momente delicate nu te mai comporta urat cu ea. vb serios.
Ca sa nu va faceti pareri gresite despre mine. Cand am luato statea prost cu directia si franele. Cum am dat de bani am schimbat tot ce tine de directie pe fata: bucsi, pivoti, bascule, bara torsiune, discuri frana, etriere, placute, am o lista intreaga care am pastrato de atunci si facturile, in total frane si directie m-au costat 9 mil si ceva (numai pe fata). Plus mana de lucru la mecanicul cu care am facuto. Deci nu o rup asa aiurea sa ma trezesc cu ea in sant. Daca nu as fi sigur pe ea nu as mai face asa. Si ca sa nu credeti ca sunt aneu in ce tine de masini, urmez un liceu cu profil auto pe meserie electrician. La aspect am zis ca nu o sa ii fac mare lucru, decat jante, aripi si sa ii pun niste suspensii mai serioase, nu o sa apucati vreodata sa vedeti stikere pe masina asta decat daca ajunge la altcineva. Cat despre cum ma port cu ea, asta e, se strica o repar. Daca nu experimentam ramanem la stadiul de privitori. Daca nu incerci nu sti si dai doar cu parerea. Daca altii ca noi nu experimentau si nu incercau nu mai aveati sasa sa vedeti dacii care fac bmw, skoda, vw . Acum ca a mai venit caldura sper sa incep sa fac progrese cu ea. Am de gand frane mai serioase, suspensii cum am mai zis, motor mai viril.
Un filmulet cum am promis, lipsa fumului se datoreaza cauciucurilor de iarna, ca si uleiul prezent sub ele. Frana de mana era in pauza de masa asa ca am apelat la mai multe frane de mana.
Gata ! Aseara a cedat 1.3`u, a murit glorios intrun cerculet, odihneasca-se in pace. De maine ma apuc sa caut 1.4 sau 1.6 si ma apuc de el. Nu o sa il pun direct, intai vreau sa fac curatenie sub capota sa nu imi fie rusine sa o ridic, curat motoru, poate il vopsesc, am camasi noi de 1.6, poate gasesc si ceva pistoane mai beton, il fac ca la carte si dupaia il urc pe masina. Am gasit deja carburator dublu. O sa merg pe compresie marita. O sa va tin la curent cu poze, etc. Maine il dau jos pe ala vechi. Teoretic stiu cum se da jos, dar poate ma ajutati in seara asa cu niste sfaturi sa imi usurez munca. Multumesc !
Am reusit sa scot motoru, cu asistenta mea rosu ferrari/galben hepatic aka stivuitoru. Mi-a luat ceva timp/nervi/forta/munca dar am reusit. Eu zic ca pentru prima operatie de genu asta, si singur, mam miscat repede si bine. Maine urmeaza sa dau restu de accesorii jos, spaclu perie diluant-benzina, frec bine la ea, am spalatoria la 200-300m de mine, o bag la spalat, vopsesc pe unde e rugina frumos spal/vopsesc toate elementele cu alb-rosu. Maine ma duc sa caut si motor de 1.6, nu mai stau sa fac din 1.4 in1.6 ca mai mananca bani si nervi iau direct asa si il comprim, am luat si carburatoru dublu, tre sa ii fac flansa, il bag la curatat si pe ala. Dupa cum se vede capacu asta de culbutori e nichelat, dar arata cam jalnic, sa vad maine daca il pot salva sa il sterg bine sa il dau cu spray nichel. Sunt cateva zile de munca dar sper sa merite. Va tin la curent cu poze.
Dupa 2 transplanturi nesatisfacatoare, m-am oprit la un 1.4. Motoru e cam jegos ca nu am mai avut rabdare sa il curat, dar il bag zilele astea la spalatorie. Nu are nimc special pe el dar are set nou chiuloasa refacuta, si nu pusca gram de ulei. Am bagat ulei ieftin si tratament ulei, am mers azi cu ele, maine il dau jos si pun ulei bun si filtru nou. Dar acu am alta belea, intra 1 si 2 greu la plecare de pe loc. Maine ma bag iara pe sub ea sa vad care e treaba.
Urmeaza sa ii pun o servo frana si pompa cu dublu circuit. Dupaia sa ii pun mocheta in interior. Interiorul vreau sa il fac din piele ecologica. Sa gasesc un bord si sa il luminez frumos. Praguri, jante late, bara fata cn3 cu buza si facuta frumos cu chit de fibra nu pusa cu holtsuruburi cum fac toti taranii, o toba. Si daca nu o sparg pana atunci o cutie in 5. Am luat si o pereche de boxe magnat 50w rotunde pentru portierele fata, pe spate deocamdata ma multumesc.
Mai sunt si in cautare de stopuri alb+rosu.
Poze cu motoru zilele astea sa o spal Toate cele bune si asfalt curat !