Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 08-03-10, 14:32   #166
wsn_asf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 630
Lightbulb Re: O abordare clasica

Am terminat si cu geamurile electrice.Momentan masina este un pic in tinichigerie!
Attached Files
File Type: avi MOV02119.AVI (12.98 MB, 80 views)
wsn_asf is offline   Reply With Quote
Old 08-03-10, 15:08   #167
Blue_dacia_performance

Stage 4
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 293
Default Re: O abordare clasica

DACA LE LASI PANA JOS NICI CA NU SE MAI RIDICA
Blue_dacia_performance is offline   Reply With Quote
Old 08-03-10, 15:59   #168
wsn_asf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 630
Lightbulb Re: O abordare clasica

Quote:
Originally Posted by Blue_dacia_performance View Post
DACA LE LASI PANA JOS NICI CA NU SE MAI RIDICA
Se ridica si de jos dar pornesc un pic mai greu,se tensioneaza un brat acolo la macaraua electrica asa ca am facut un compromis si am montat un opritor in usa!
__________________
wsn_asf is offline   Reply With Quote
Old 08-03-10, 20:46   #169
b08ygs
Dacia Driver

Stage 5
 
b08ygs's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: O abordare clasica

foarte frumos nici nu zici ca e o masina de 30 de ani imi place ca ai reglat macaralele si merge geamul foarte fin si frumos

de ce nu coboara tot? are opritor geamu? de ce? daca se coboara la maxim nu mai poate sa se ridice?
__________________

Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
b08ygs is offline   Reply With Quote
Old 08-03-10, 20:55   #170
wsn_asf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 630
Lightbulb Re: O abordare clasica

Quote:
Originally Posted by b08ygs View Post
foarte frumos nici nu zici ca e o masina de 30 de ani imi place ca ai reglat macaralele si merge geamul foarte fin si frumos

de ce nu coboara tot? are opritor geamu? de ce? daca se coboara la maxim nu mai poate sa se ridice?
Se ridica mai greu de acolo dar nu asta a fost motivul,faza e ca la geamul din dreapta cand coboara m mult de punctul ala se inclina geamul de fata si apoi urca stramb si se blocheaza cateodata si plus de asta nustiu de ce se tensioneaza acolo suportu la rolele de plastic si se flexeaza(m greu de explicat),cu cat coboara cu atat m mult.Nici mie nu mi-a convenit dar asa sper ca sa nu se uzeze si sa tina.Opritorul e un lemn sub macara Ori nu am montat calumea ori e ceva ca masina e de 38 de ani macaraua noua,nu am vrut sa ma mai chinui,merge si asa.

P.S. Cand am filmat am pornit masina dupa ce am tinut bateria pe redresor de aia sunt fluctuatiile alea in viteza geamului,in functie de turatie!
wsn_asf is offline   Reply With Quote
Old 08-03-10, 21:14   #171
George RHD

Stage 5
 
George RHD's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 628
Member of:
[4Rally]
[DACIA]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: O abordare clasica

vorbeste cu krf-ul pe privat sa iti trimita o poza cu dimensiunile exacte unde trebuiesc date gaurile in usa eu de la el din poza m-am inspirat si le-am montat fara probleme si merg fffff bn am uns sinele cu o vaselina lichida la spray, de la 2+2 si merg super bn chiar si cu motoru oprit coboara da se si ridica ffffffff repede ..hai sa traiestiii bafta incontinuare o seara placuta
__________________
BV 02 RHD
George RHD is offline   Reply With Quote
Old 08-03-10, 21:35   #172
wsn_asf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 630
Lightbulb Re: O abordare clasica

Quote:
Originally Posted by George RHD View Post
vorbeste cu krf-ul pe privat sa iti trimita o poza cu dimensiunile exacte unde trebuiesc date gaurile in usa eu de la el din poza m-am inspirat si le-am montat fara probleme si merg fffff bn am uns sinele cu o vaselina lichida la spray, de la 2+2 si merg super bn chiar si cu motoru oprit coboara da se si ridica ffffffff repede ..hai sa traiestiii bafta incontinuare o seara placuta
Mersi mult dar de umblat nu m umblu,si la mine urca usor dar nu aveam baterie le las asa ca depinde si de usa fiecaruia,am luat si eu masurile de la nostradamus dar eu nu am toate gaurile in tabla usii ca sa masor ca nu am dopuri.O seara buna si tie!
wsn_asf is offline   Reply With Quote
Old 23-03-10, 22:54   #173
wsn_asf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 630
Lightbulb Re: O abordare clasica

Am schimbat parbrizul din nou si am mai praduit niste piese : un radiator mare,pompa de benzina,placuta cu sondele de apa,buza de fibra si 3 roti.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC02786.JPG
Views:	48
Size:	322.4 KB
ID:	1385215   Click image for larger version

Name:	DSC02788.JPG
Views:	42
Size:	380.8 KB
ID:	1385216   Click image for larger version

Name:	DSC02789.JPG
Views:	56
Size:	484.4 KB
ID:	1385217  

Click image for larger version

Name:	DSC02790.JPG
Views:	44
Size:	332.9 KB
ID:	1385218   Click image for larger version

Name:	DSC02792.JPG
Views:	52
Size:	542.9 KB
ID:	1385219   Click image for larger version

Name:	DSC02793.JPG
Views:	87
Size:	369.8 KB
ID:	1385220  

Click image for larger version

Name:	DSC02794.JPG
Views:	165
Size:	396.9 KB
ID:	1385221   Click image for larger version

Name:	DSC02795.JPG
Views:	135
Size:	418.6 KB
ID:	1385222   Click image for larger version

Name:	DSC02796.JPG
Views:	120
Size:	388.8 KB
ID:	1385223  

wsn_asf is offline   Reply With Quote
Old 24-03-10, 01:17   #174
BlueAngel
Dacia Driver

Stage 5
 
BlueAngel's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,048
Member of:
[DACIA]
Default Re: O abordare clasica

Ca idee..."buza de fibra" e cu susul in jos
BlueAngel is offline   Reply With Quote
Old 24-03-10, 12:02   #175
wsn_asf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 630
Lightbulb Re: O abordare clasica

Quote:
Originally Posted by BlueAngel View Post
Ca idee..."buza de fibra" e cu susul in jos
Vine m mishto asa numai ca e m greu de prins,stiu ca e invers,o dadusem jos cu 5 minute inainte de pe alta masina!
wsn_asf is offline   Reply With Quote
Old 25-03-10, 23:33   #176
BlueAngel
Dacia Driver

Stage 5
 
BlueAngel's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,048
Member of:
[DACIA]
Default Re: O abordare clasica

Nu te poti certa cu gusturile omului.O pui cum vrei .Bafta in continuare !
BlueAngel is offline   Reply With Quote
Old 26-03-10, 10:57   #177
wsn_asf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 630
Lightbulb Re: O abordare clasica

Quote:
Originally Posted by BlueAngel View Post
Nu te poti certa cu gusturile omului.O pui cum vrei .Bafta in continuare !
Nu cred ca o montez,nu prea se potriveste in peisaj! mersi de urari!
wsn_asf is offline   Reply With Quote
Old 26-03-10, 13:13   #178
BlueAngel
Dacia Driver

Stage 5
 
BlueAngel's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,048
Member of:
[DACIA]
Default Re: O abordare clasica

chiar nu se potriveste.Daca vrei sa faci ceva interesant las-o cat mai simpla cat mai joasa si sa mearga motorul ceas.Pourma la aspect exterior o faci usor usor (daca are tabla buna) si cauta sa stea cat mai drept tot pe ea si la locul lui.
BlueAngel is offline   Reply With Quote
Old 26-03-10, 13:46   #179
wsn_asf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 630
Lightbulb Re: O abordare clasica

Quote:
Originally Posted by BlueAngel View Post
chiar nu se potriveste.Daca vrei sa faci ceva interesant las-o cat mai simpla cat mai joasa si sa mearga motorul ceas.Pourma la aspect exterior o faci usor usor (daca are tabla buna) si cauta sa stea cat mai drept tot pe ea si la locul lui.
E aliniata la usi,aripi capota,ce ma deranjeaza e bara fata si semnalizarile care nu sunt aliniate corect dintr-un anumit motiv si anume: a cazut o greutate mai demult pe botul masinii. Tabla e buna si motorul merge satisfacator,insa motorul si vopseaua ar trebui facute dupa alt standard desi momentan sunt ok!
wsn_asf is offline   Reply With Quote
Old 06-04-10, 13:48   #180
wsn_asf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 630
Lightbulb Re: O abordare clasica

Poze noi sa mai invioram topicul.Baba impreuna cu o sora de a ei,masina unui foarte bun prieten!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC02142.JPG
Views:	59
Size:	3.11 MB
ID:	1405307   Click image for larger version

Name:	DSC02143.JPG
Views:	67
Size:	3.11 MB
ID:	1405308   Click image for larger version

Name:	DSC02144.JPG
Views:	55
Size:	3.12 MB
ID:	1405309  

Click image for larger version

Name:	DSC02145.JPG
Views:	47
Size:	3.11 MB
ID:	1405310   Click image for larger version

Name:	DSC02146.JPG
Views:	52
Size:	3.09 MB
ID:	1405311   Click image for larger version

Name:	DSC02147.JPG
Views:	45
Size:	3.11 MB
ID:	1405312  

Click image for larger version

Name:	DSC02148.JPG
Views:	62
Size:	2.91 MB
ID:	1405313   Click image for larger version

Name:	DSC02149.JPG
Views:	47
Size:	3.00 MB
ID:	1405314   Click image for larger version

Name:	DSC02150.JPG
Views:	34
Size:	3.11 MB
ID:	1405315  

Click image for larger version

Name:	DSC02151.JPG
Views:	30
Size:	3.14 MB
ID:	1405316   Click image for larger version

Name:	DSC02152.JPG
Views:	32
Size:	2.73 MB
ID:	1405345   Click image for larger version

Name:	DSC02153.JPG
Views:	51
Size:	3.08 MB
ID:	1405349  

Click image for larger version

Name:	DSC02154.JPG
Views:	49
Size:	3.09 MB
ID:	1405350   Click image for larger version

Name:	DSC02155.JPG
Views:	48
Size:	3.10 MB
ID:	1405351  
wsn_asf is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -