@bolidu: prizele se pot da jos usor, insa mie unul inca imi place asa deocamdata
capul de toba e bagat la maxim, problema e ca am schimbat intermediara si tzeava de legatura si spre mirarea mea e ceva mai iesita inafara decat cea anterioara, daca te uiti in pozele de pe prima pagina ai sa vezi ca era bagat mult in interior.
faceam referire la piesele romanesti si pe topicul lui deniel, ce e romanesc e romanesc, nicio piesa nu seamana cu alta de acelasi tip, 2 3 ciocane sa o fixezi cat mai bine... si pe mine ma enerveaza ca e prea iesita inafara dar nu am ce sa`i fac.
@ja rule: i know
cat despre jante eram si eu in ceata cand vroiam sa le vopsesc, am mai fost zis tot pe paginile anterioare... pana la urma am avut nevoie de un spray in culoarea masinii si am consumat restul pe jante sa vad cum da.
ati precizat exact problemele care ma framanta si pe mine
toba finala o sa fie inlocuita de una sport, jantele o sa fie de acelasi fel, aro 10 sper sa gasesc si culoarea evident, alba, toate astea cel mai posibil luna viitoare ca numai bine intru in munca acum la inceputul lui martie.
thx de sfaturi, mai sunt binevenite si altele cat si criticele ca trebuie si de alea
p.s. am uitat ceva... am vorbit cat am mai fost sa rezolv cate putin din defectele de tinichigerie, de o eventuala prelungire a capotei peste faruri si o plasa neagra intre ele.
parerea voastra ar da bine la modelul asta? tot cu ocazia asta daca se uita lord_hades pe aici sau altcineva care imi poate face un virtual tuning cu prelungirea capotei si plasa si jante de aro10 sau cms`uri, parca asa se cheama daca nu ma insel, de preferinta aro10 si la inaltimea actuala cu modelul asta. thx