12-03-13, 22:40
|
#1741
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,590
Member of: [DACIA]
|
Re: BR 40 YUL
Quote:
Originally Posted by Sirius
|
exact,trebuie o bucsa bagata prin presare,si strunjita cat sa intre rulmentul de papuc
cam asa ar atata butucul de nova cu bucsa pe el,alea 2 de sus sunt distantierele la planetare,sper ca intelegi
|
|
|
12-03-13, 23:19
|
#1742
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: BR 40 YUL
Iulica stai in banca ta cu bucsi la butucii de nova. am avut 3 perechi de astfel de bucsi , ultimele facute in conditii( presate, strunjite, si apoi rectificate) si nu au tinut. prima pereche a fost tratata si termic si degeaba. tin cateva luni si se duc. eu am avut norocul sa gasesc fuzetele astea de le am acum facute pt rulmentul si butucul de nova, insa recomand solutia cu gaurirea butucilor de diesel. Daca nu ai unde sa ii gauresti vorbeste cu Florinel.
Spor la treaba si mai pune si tu poze!
|
|
|
13-03-13, 09:49
|
#1743
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 448
|
Re: BR 40 YUL
Sa nu uitam de capete de planetare de DSN, Solenza, Papuc diesel, pentru a nu mai necesita distantierul intre planetara si butuc. Combinatia perfecta in functie de inaltimea masinii (folosesti planetare lungi sau scurte) gasesti in partea cealalta tot de Florinel si Bolidu explicata.
Tot fuzeta completa de diesel e mai sanatoasa.(Mi-am luat si eu o pereche, urmeaza sa le gauresc)
Spor la treaba
Bafta
__________________
Dacia 1300, 1975
Lucrurile vechi dăunzează grav gunoaielor moderne!!!!!!
|
|
|
13-03-13, 13:07
|
#1744
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: BR 40 YUL
Quote:
Originally Posted by 1300
Mi-am luat si eu o pereche, urmeaza sa le gauresc
|
pana la urma treci la 4.......spuriule
|
|
|
13-03-13, 15:11
|
#1745
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 448
|
Re: BR 40 YUL
Quote:
Originally Posted by bv58bar
pana la urma treci la 4.......spuriule
|
Alea in 3 AU CRAPAT, S-a retezat pur si simplu platoul pe care vine discul de frana de cilindrul care in intra in rulmenti. Halal butuc
|
|
|
13-03-13, 18:34
|
#1746
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: BR 40 YUL
Quote:
Originally Posted by bolidu'
Iulica stai in banca ta cu bucsi la butucii de nova. am avut 3 perechi de astfel de bucsi , ultimele facute in conditii( presate, strunjite, si apoi rectificate) si nu au tinut. prima pereche a fost tratata si termic si degeaba. tin cateva luni si se duc. eu am avut norocul sa gasesc fuzetele astea de le am acum facute pt rulmentul si butucul de nova, insa recomand solutia cu gaurirea butucilor de diesel. Daca nu ai unde sa ii gauresti vorbeste cu Florinel.
Spor la treaba si mai pune si tu poze!
|
in primul rand, cinei florinel?
in al doilea rand, zilele astea trebuie sa imi vina butucul de nova, si inarmat cu un subler masor si vad care-i treaba...
o sa pun si poze.
__________________
Dacia 1310 TURBO 1.7
Volvo 480 TURBO 1.7
|
|
|
13-03-13, 21:30
|
#1747
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 613
|
Re: BR 40 YUL
Suna ma si iti povestesc ce iti tre pt 4 prezoane
|
|
|
14-03-13, 09:28
|
#1748
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: BR 40 YUL
....si daca tot treci la 4 prezoane, nu te mai incurca cu sistemul de franare de dacie.
|
|
|
14-03-13, 21:59
|
#1749
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: BR 40 YUL
nu ma incurc, pun de 280 ~ 300. vedem ce o pica.
am totusi, nevoie de dimensiunile pentru 4x100.
Aleg, totusi regaurirea!
am vreun dezavantaj alegand aceasta operatie, dpdv al sigurantei?
|
|
|
14-03-13, 22:57
|
#1750
|
Stage 1
Join Date: Feb 2009
Posts: 14
|
Re: BR 40 YUL
Quote:
Originally Posted by Sirius
nu ma incurc, pun de 280 ~ 300. vedem ce o pica.
am totusi, nevoie de dimensiunile pentru 4x100.
Aleg, totusi regaurirea!
am vreun dezavantaj alegand aceasta operatie, dpdv al sigurantei?
|
daca vorbesti cu florinel 86 de pe DC iti zice ce combinatie a folosit el ( discuri si etrieri).
sper sa nu te superi, o sa atasez o poza cu ligheanul lui
tare mult mi a placut si-mi place masina ta.
spor la treaba
|
|
|
14-03-13, 23:10
|
#1751
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,590
Member of: [DACIA]
|
Re: BR 40 YUL
Quote:
Originally Posted by ionutzuu
daca vorbesti cu florinel 86 de pe DC iti zice ce combinatie a folosit el ( discuri si etrieri).
sper sa nu te superi, o sa atasez o poza cu ligheanul lui
tare mult mi a placut si-mi place masina ta.
spor la treaba
|
"ligheanul" asta cum ii zici,are f7p daca nu ma insel,nu?
|
|
|
14-03-13, 23:12
|
#1752
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: BR 40 YUL
Quote:
Originally Posted by Sirius
nu ma incurc, pun de 280 ~ 300. vedem ce o pica.
am totusi, nevoie de dimensiunile pentru 4x100.
Aleg, totusi regaurirea!
am vreun dezavantaj alegand aceasta operatie, dpdv al sigurantei?
|
Sti ca daca pui discuri de 280 nu o sa mai poti sa pui roti mai mici de R15....
Mai este varianta cu discuri de 260 de Logan cum am eu si Bolidu minima este R14
Nu ai nici un dezavantaj daca regauresti, din punct de vedere al sigurantei... daca chiar esti paranoic poti sa umpli gaurile cu sudura si sa le iei pe strung... dar nu este cazu
Pe spate ce sistem de franare ai? Discuri sau tamburi?
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
|
|
|
14-03-13, 23:21
|
#1753
|
Stage 1
Join Date: Feb 2009
Posts: 14
|
Re: BR 40 YUL
Quote:
Originally Posted by valy1233
"ligheanul" asta cum ii zici,are f7p daca nu ma insel,nu?
|
exact f7p are pe ea. "lighean"este doar o forma de alint
la discuri de 280 de mm nu merg roti mai mici de 15 si cele pe 15 sunt cam la limita
|
|
|
14-03-13, 23:32
|
#1754
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of: [DACIA]
|
Re: BR 40 YUL
259 -260mm de logan/clio/R19 cred ca sunt ce trebuie, toate masinile de 140 cp gen r19 /clio /r5 gtt /205 gti folosesc discuri de 259 mm si este indeajuns pentru Dacie .
Discurile de 280-300 mm- prea mari, prea scumpe, prea grele ...daca v-a avea 200 cp masina , da ar merita investitia
Urmaresc cu interes proiectul succes
|
|
|
|
|