27-08-09, 20:40
|
#916
|
FOTO Member
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 792
Member of: [FOTO]
|
Re: BR 40 YUL
arata bine motorul tau am si eu o intrebare e vopsit cu spray termic sau cu altceva?
|
|
|
27-08-09, 20:59
|
#917
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: BR 40 YUL
spray normal, avema si pe blocu vechi dat cu spray si nu sa luat.
|
|
|
27-08-09, 21:13
|
#918
|
FOTO Member
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 792
Member of: [FOTO]
|
Re: BR 40 YUL
multumesc !bafta in continuare cu batranica
|
|
|
27-08-09, 21:13
|
#919
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: BR 40 YUL
misto da nu e cam periculos sa pui filtrul ala acolo? nu stiu de ce dar parca il vad in paletii aia de la alternator
|
|
|
27-08-09, 21:28
|
#920
|
Stage 2
Join Date: Jul 2009
Posts: 47
|
Re: BR 40 YUL
nu mai au treaba paletii, s-a schimbat modificarea...las ca va zice iuli mai multe
|
|
|
27-08-09, 21:45
|
#921
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 469
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: BR 40 YUL
Ai renuntat la racirea pe curea sau ai pus suplimentar ELV? Si termocupla de cat e?
|
|
|
27-08-09, 22:08
|
#922
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: BR 40 YUL
Quote:
Originally Posted by cicisxn
Ai renuntat la racirea pe curea sau ai pus suplimentar ELV? Si termocupla de cat e?
|
Am renuntat la racirea cu paleti, cu pe curea!
Merg numai pe ELV, si termocupla este 85-80.
|
|
|
27-08-09, 22:42
|
#923
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 469
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: BR 40 YUL
Semantica...semantica
De unde ai luat termocupla aia? Caut si eu de ceva vreme
|
|
|
28-08-09, 20:18
|
#924
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: BR 40 YUL
Quote:
Originally Posted by cicisxn
Semantica...semantica
De unde ai luat termocupla aia? Caut si eu de ceva vreme
|
Am comandato la aia de pe garii, si am dat 35 de ron pe ea.
Dar vreau sa imi iau alta asa ca daca vrei tio dau tie pe asta.
astazi am montat toate firele capota si toate cele si acuma o scot la o tura in oras!
__________________
Dacia 1310 TURBO 1.7
Volvo 480 TURBO 1.7
|
|
|
29-08-09, 10:35
|
#925
|
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 358
|
Re: BR 40 YUL
ce am intaratat lumea aseara pe calarasi ))
au revenit harburile
|
|
|
29-08-09, 19:49
|
#926
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: BR 40 YUL
Astazi am cutreierat dezmembrarile in cautarea unor futune de admisie, si am gasit cateva si am reusit cu ajutorul lor sa montez filtrul de aer sub fusta fata langa baia de ulei.
Dupa cateva ture ieri seara si azi prin orash lucrurile au mers bine, apa nu a trecut de 85 de grade, cand stateam la semafor mai mult, si in mers la 80 fix ramanea acul.
se simte un raspuns mai rapid la acceleratie datorita majorarii canalelor de admisie si segmentilor noi.
buga, ti-a placut cum se auzea motorul?
cateva poze de azi...
|
|
|
29-08-09, 21:12
|
#927
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 630
|
Re: BR 40 YUL
Nu am experianta cu filtrele astea sport,asa ca te intreb: astea nu aduna praf,ca la cum l-ai pus acolo nu il vad prea bine?
|
|
|
30-08-09, 01:39
|
#928
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 9,889
Member of: [Moderators]
|
Re: BR 40 YUL
Quote:
Originally Posted by wsn_asf
Nu am experianta cu filtrele astea sport,asa ca te intreb: astea nu aduna praf,ca la cum l-ai pus acolo nu il vad prea bine?
|
asta voiam sa intreb si eu...i-ai mai facut ceva pe interior? sau l-ai pus asa acolo?
|
|
|
30-08-09, 12:04
|
#929
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: BR 40 YUL
Dafiltrul de aer nu este facut sa retina praful?
oricum filtrul se spala si in plus este dat cu ulei pe afara, asa ca singura problema este ca o sa il spal mai des.
|
|
|
30-08-09, 18:25
|
#930
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,780
Member of: [DACIA]
|
Re: BR 40 YUL
mi am adus aminte , se aude bine :X
|
|
|
|
|