dupa lupte seculare am reusit sa termin motorul si sa il montez.
vreau sa anunt k nu am facut nimik spectaculos, ci mici modificari asa de "inceput".
dak vor fi resurse financiare in viitor poate pun ceva mai serios!
ce am facut:
-blocul a fos curatat si lustruit pe interior
-vilbrochenul lustruit
- pompa de ulei este noua si cu debit marit
-bielele lustruite, echilibrate si usurate la 440 gr
-bolturile sunt un pic mai scurte (asta nu are prea mare importanta)
-pistoanele sunt scobite, sunt mai scurte si mai usoare decat cele de dacie 1.4, si lustruite in cap
-chiuloasa este de 1.3 si a fost lustruita la camerele de ardere si la canalele de admisie si evacure
-supapele au fost lustruite si unghiul de asezare pe scaune este de 75 de grade
-arcurile de supapa sunt vechi, frantuzesti dar noi.
-axul culbutorilor si culbutorii sunt noi.
-tijele impingatoare sunt dealea vehci si rezistente nu rahaturi deastea noi
-culbutorii sunt deaia vechi dar noi
-galeria de adm si evac este de dublu-corp si a fost lustruita la admisie, si la evacure nu am reusit s-o lustruiesc chiar atat de bn, mai mult am curatzat-o
-carburatoru este de Lada 1200 , dublu-corp, cu jicloarele un pic modificate k sa dea un randament bun pe acest motor de 1.4
cutia de viteze este in 4 tr cu grup conic 8x33 pt demaraje seriose
asa... eu am spus tot ce am facut la acest motor... acum fiecare trage concluzii si isi exprima propria parere
ms LuciBV!!
cateva poze din timpul lucrarilor...si vor mai aparea filme dupa ce ii fac un mic rodaj