28-05-15, 11:05
|
#31
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: Dacia 1410 BMY
Slabe sanse sa gasesesti usi de Liberta... Totusi, era prea buna ideea cu usile cu maner si buton... Eventual manere metalice negre si oglinzi de 1300
|
|
|
28-05-15, 12:08
|
#32
|
Stage 2
Join Date: Jan 2009
Posts: 31
|
Re: Dacia 1410 BMY
Quote:
Originally Posted by rob3rt0
Slabe sanse sa gasesesti usi de Liberta... Totusi, era prea buna ideea cu usile cu maner si buton... Eventual manere metalice negre si oglinzi de 1300
|
pai cam asta era ideea, sa pun oglinzi de 1300 si manere tot de 1300 si sa fie negru lucios, plus ca ii pun portbagaj de R12 ph2 cu eleron din aluminiu.. ca eu asta voiam, sa imbin vechiul cu noul..
|
|
|
31-05-15, 21:13
|
#33
|
Stage 2
Join Date: Jan 2009
Posts: 31
|
Re: Dacia 1410 BMY
BMY se dezmembreaza )
se dau urmatoarele: capota+grila din continuarea ei( sunt noi, nu sunt ruginite, bad boy subtil)
aripi+semnalizari(de uzina, sunt antifonate, tratate anticoriziv+mai dau cadou si carenaje adaptate de pe g3)
faruri+semnalizari smoked si joey mode+module USA
grila dintre faruri+inca una clean din plastic, fara semn.
bara cn3+prelungire g3+sidemarkere USA(cu proiectoare originale, ELBA, la cerere. cele de pe masina nu se dau)
portiere fata(insonorizare, antifonate, geam scurt, oglinzi noi cu reglaj din interior)
praguri g3(se potrivesc perfect de dacie)
marea dezmembrare incepe peste vreo 7-8 zile
spre sfarsitul lunii se mai dau acareturile de interior, si alte elemente de caroserie
preturi si detalii -> PM
Last edited by radu1; 31-05-15 at 21:22.
|
|
|
01-06-15, 00:08
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 864
|
Re: Dacia 1410 BMY
de ce o dezmembrezi man ?
|
|
|
01-06-15, 12:47
|
#35
|
Stage 2
Join Date: Jan 2009
Posts: 31
|
Re: Dacia 1410 BMY
Quote:
Originally Posted by BOGDAN_UWW
de ce o dezmembrezi man ?
|
am gasit o caroserie noua si vreau sa fac recarosare stai chill
|
|
|
19-07-15, 22:01
|
#36
|
Stage 2
Join Date: Jan 2009
Posts: 31
|
Re: Dacia 1410 BMY
pentru o perioada, baba a stat sub prelata.. zilele trecute m-am apucat s-o desfac toata, fiindca mi-au ajuns scaunele si banchetele, mi-am luat pivoti, bucse, planetare, capete de bara, segmenti, simeringuri de supape, garnituri, vopsele, grunduri si smoala.. multa smoala..
am de facut suporti de cric.. fac exact ca la papuc, teava cu profil patrat din contraprag pana in lonjeron..pe langa asta, mai am ceva petice micute si de schimbat scutul la rezervor(fiindca-i ruginit )
am apucat sa torn in interior vreo 5 kg de smoala topita si urmeaza sa dau masina pe-o parte(fiindca am gasit la fier vechi balamale din alea de dat masina pe-o parte) si sa dau si pe dedesubt un strat de vreo 5-7mm
am trimis bordul la imbracat in piele neagra si am apucat sa fac pene in punea spate ca sa pot face un unghi negativ pe spate.. de maxim 8 grade
mi-am facut o cutie de viteze cu tren fix si mobil de diesel.. a 5-a de berlina 31x36(0.86) si grup final 8X33.. sa vedem ce-o sa iasa
ah, despre segmentii Mahle ce se stie?
|
|
|
22-07-15, 15:16
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 429
|
Re: Dacia 1410 BMY
Quote:
Originally Posted by radu1
pentru o perioada, baba a stat sub prelata.. zilele trecute m-am apucat s-o desfac toata, fiindca mi-au ajuns scaunele si banchetele, mi-am luat pivoti, bucse, planetare, capete de bara, segmenti, simeringuri de supape, garnituri, vopsele, grunduri si smoala.. multa smoala..
am de facut suporti de cric.. fac exact ca la papuc, teava cu profil patrat din contraprag pana in lonjeron..pe langa asta, mai am ceva petice micute si de schimbat scutul la rezervor(fiindca-i ruginit )
am apucat sa torn in interior vreo 5 kg de smoala topita si urmeaza sa dau masina pe-o parte(fiindca am gasit la fier vechi balamale din alea de dat masina pe-o parte) si sa dau si pe dedesubt un strat de vreo 5-7mm
am trimis bordul la imbracat in piele neagra si am apucat sa fac pene in punea spate ca sa pot face un unghi negativ pe spate.. de maxim 8 grade
mi-am facut o cutie de viteze cu tren fix si mobil de diesel.. a 5-a de berlina 31x36(0.86) si grup final 8X33.. sa vedem ce-o sa iasa
ah, despre segmentii Mahle ce se stie?
|
Sunt curios cum o sa faci camber-ul pe spate,deaorece oricate pene ai baga tot nu o sati iasa,deaorece trebuie sa strambi si axul puntii
|
|
|
22-07-15, 15:24
|
#38
|
Stage 2
Join Date: Jan 2009
Posts: 31
|
Re: Dacia 1410 BMY
Quote:
Originally Posted by 3-DB4421
Sunt curios cum o sa faci camber-ul pe spate,deaorece oricate pene ai baga tot nu o sati iasa,deaorece trebuie sa strambi si axul puntii
|
stii ce inseamna "a face pene intr-un materia" .. sa faci o taietura tip V.. nu am zis "distantier excentric" sau clasica saiba pusa la suruburile din jos
|
|
|
22-07-15, 15:37
|
#39
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: Dacia 1410 BMY
Nu merge... O sa faci camber doar la platoul sabotilor, axul va sta tot drept :P Trebuie crestata puntea sus si sudata
|
|
|
23-07-15, 09:15
|
#40
|
Stage 2
Join Date: Jan 2009
Posts: 31
|
Re: Dacia 1410 BMY
@robert. uite ba
|
|
|
23-07-15, 09:59
|
#41
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: Dacia 1410 BMY
Puntea aia a avut-o Alin pe FIF. E crestata si sudata
|
|
|
23-07-15, 15:02
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 429
|
Re: Dacia 1410 BMY
Quote:
Originally Posted by rob3rt0
Puntea aia a avut-o Alin pe FIF. E crestata si sudata
|
Acum am inteles ce vrei sa faci.Sincer sa fiu nu auzisem pe nimeni sa faca camber cu "pene",multi ziceau direcr pe romaneste ca taie puntea o stramba la cald si o sudeaza la loc.
__________________
Club Dacia Targoviste Member
Un 1310 lasat,ruginit si nespalat.
Dacia 1310 8v 1985
Delta 1310 8v 1988
|
|
|
25-07-15, 22:50
|
#43
|
Stage 2
Join Date: Jan 2009
Posts: 31
|
Re: Dacia 1410 BMY
Quote:
Originally Posted by rob3rt0
Puntea aia a avut-o Alin pe FIF. E crestata si sudata
|
poza e doar informativa.. asta are camber prea mare.. el a dat-o jos si a aruncat-o din motivul asta..
|
|
|
30-07-15, 23:11
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: Dacia 1410 BMY
wellcome
Quote:
Originally Posted by radu1
clasica saiba pusa la suruburile din jos
|
Nu exista asa ceva la dacie.
Sunt 2 posibilitati: 1. strambat pe masina de indreptat punti (greu de gasit utilajul, daca nu imposibil)
2. taiat si sudat. 2 mm maxim sa aiba taietura(m-am documentat).
A si neaparat NU tai si tabla de jos a puntii ci doar "U"-ul din partea de sus.
Spor!
__________________
Membru cu rugina turbata...
|
|
|
|
|