30-03-15, 19:59
|
#31
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion
Este gata si vasul de expansiune custom,cel clasic nu mai avea loc si nu puteam inchide capota din cauza lui...
O parte din setarile de la Megasquirt sunt gata,harta de aspirat este aproape gata...umreaza traseul de intercooler si setarile pentru partea de supraalimentare
|
|
|
31-03-15, 20:35
|
#32
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion
Niste poze din timpul setarii stand alone-ului...
|
|
|
09-04-15, 19:33
|
#33
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion
Intre timp am mai facut o galerie de admisie custom pentru un Alpine turbo cu trecere pe injectie si Megasquirt...Galeria este pentru userul de aici de pe forum @albert_md2004
Urmeaza sa modificam si sa adaptam o rampa de injectie cu regulator de presiune de benzina etc....
|
|
|
09-04-15, 19:48
|
#34
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion
Din ce motiv folosesti galerie de admisie dublu plenum ?
La ce presiune lucreaza motorul ?
|
|
|
09-04-15, 20:15
|
#35
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion
La motorul meu la 1 bar merge turbina dar nu presiunea mare de supraalimentare este motivul pentru care fac si folosesc acest tip de plenum cu doua camere ci pentru faptul ca ai o umplere mult mult mai uniforma a cilindrilor cu aer,prin forma ei ajuta la o "curgere" cat mai buna a aerului si deasemenea se mareste viteza aerului.Mai pe scurt,pe aceeasi setare de motor,cu o galerie de acest gen,calculata bineinteles,vei avea cuplu mai mare,de la ture mai joase,o curba de cuplu diferita si cativa cp in plus,dar nu doar despre acei cativa cp in plus e vorba ci despre cat de raspunziv este motorul pe toata plaja de turatii
Ideea e ca aerul nu "curge" ca si apa...in admisie se creeaza turbionare si exista pulsatii...sunt multe de povestit si studiat pe aceasta tema.
Deasemenea nu doar forma plenumului trebuie sa fie corecta ci si dimensiunile ei,nu sunt facute la intamplare deloc,ba chiar dimpotriva,toate sunt calculate in functie de motor,de supraalimentare,de diametrul clapetei de acceleratie,pozitia "trompetelor" de aer in plenum etc,inclusiv acea deschidere de comunicare dintre cele doua camere ale plenumului este calculata...
|
|
|
09-04-15, 23:28
|
#36
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion
Pe unde am cautat informatii despre admisii etc ,rar am vazut oameni sa foloseasca o admisie dual-plenum desi multe masini standard o folosesc !
Mi- a placut ideea, imi place ce faci si ca treaba asta cu Ms se dezvolta si la noi ! Succes !
|
|
|
09-04-15, 23:39
|
#37
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 983
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion
A ta e galeria aia de alpine aspirat?
|
|
|
10-04-15, 06:49
|
#38
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion
Mersi Lau inca o data pentru aprecieri Daca vrei putem vorbi mai multe pe tema galeriei de admisie in privat sau la telefon ca sunt multe de spus si povestit
Aline,galeria de Alpine aspirat este a baiatului pentru care am facut galeria de admisie custom
|
|
|
19-04-15, 20:26
|
#39
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion
Este gata si galeria de admisie de Alpine turbo custom facuta pentru Albert cu clapeta de acceleratie de Opel de 60mm diametrul,rampa de injectie de Opel modificata pentru a potrivi pe galeria facuta,regulator de presiune de benzina de 2,5 bari si senzor de masurarea presiunii de benzina care va fi monitorizata din masina,iar cireasa de pe tort sunt un set de injectoare de 250cc tot de Opel...
|
|
|
20-04-15, 00:26
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion
Frumoasa lucrare astept sa-l montezi si sa vad cum raspunde la accelerare
Bafta!
|
|
|
20-04-15, 06:21
|
#41
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion
Mersi,daca motorul lui Albert va ajunge tot la mine pt modificat atunci tot eu ii voi si monta galeria facuta pe motor si ii voi seta Megasquirtul,voi putea face filmulet doar cu motorul pt ca nu va fi pe masina ci pe stand
|
|
|
22-04-15, 19:45
|
#42
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion
Azi am reusit sa imi termin si noul traseu de intercooler si noul traseu pentru filtrul de aer...Urmeaza setarea stand alone-ului pentru partea de supraalimentare
|
|
|
22-04-15, 21:44
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion
decupezi capota pentru intercooler? e intercoolerul original de r5 gtt?
ms!
|
|
|
23-04-15, 06:07
|
#44
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of: [Opel]
|
Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion
Da,va veni facuta o priza de aer discreta pe capota pentru racirea intercooler-ului.Este intercooler-ul original de GTT cu capace modificate ca sa tina si la presiuni de peste 1 bar fara sa se fisureze sau sa sufle
|
|
|
24-04-15, 08:25
|
#45
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion
Se preta mai bine frontal intercoolerul ... Cu cat scadeai temperatura amestecului te jucai cu avansul !
De mult am vrut sa intreb , dc nu treci pe bobina electronica controlata de MS ? E reglajul mult mai fin presupun ca daia ai trecut la injectie
Imi place foarte mult ca e scurt traseul ,intercoolerul nu e supara dinensionat ..cred ca raspunde foarte bine !
|
|
|
|
|