Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 30-03-15, 19:59   #31
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion

Este gata si vasul de expansiune custom,cel clasic nu mai avea loc si nu puteam inchide capota din cauza lui...

O parte din setarile de la Megasquirt sunt gata,harta de aspirat este aproape gata...umreaza traseul de intercooler si setarile pentru partea de supraalimentare
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P1030442.JPG
Views:	100
Size:	2.26 MB
ID:	3086415   Click image for larger version

Name:	P1030443.JPG
Views:	171
Size:	2.32 MB
ID:	3086416  
__________________
VECTRA A TURBO 4X4 C20LET POWER
DACIA 1310 TURBO INJECTION CONVERTED

DVR'S GARAGE- https://www.facebook.com/profile.php?id=100009200577468
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 31-03-15, 20:35   #32
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion

Niste poze din timpul setarii stand alone-ului...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_20150331_155522_223.jpg
Views:	170
Size:	2.06 MB
ID:	3086603   Click image for larger version

Name:	IMG_20150331_155441_917.jpg
Views:	121
Size:	2.05 MB
ID:	3086604  
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 09-04-15, 19:33   #33
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion

Intre timp am mai facut o galerie de admisie custom pentru un Alpine turbo cu trecere pe injectie si Megasquirt...Galeria este pentru userul de aici de pe forum @albert_md2004

Urmeaza sa modificam si sa adaptam o rampa de injectie cu regulator de presiune de benzina etc....
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P1030451.JPG
Views:	87
Size:	2.53 MB
ID:	3089215   Click image for larger version

Name:	P1030452.JPG
Views:	85
Size:	1.97 MB
ID:	3089216   Click image for larger version

Name:	P1030453.JPG
Views:	81
Size:	1.99 MB
ID:	3089217  

Click image for larger version

Name:	P1030456.JPG
Views:	41
Size:	2.57 MB
ID:	3089218   Click image for larger version

Name:	P1030457.JPG
Views:	45
Size:	2.63 MB
ID:	3089219   Click image for larger version

Name:	P1030458.JPG
Views:	46
Size:	2.20 MB
ID:	3089220  

Click image for larger version

Name:	P1030459.JPG
Views:	78
Size:	2.54 MB
ID:	3089221   Click image for larger version

Name:	P1030461.JPG
Views:	36
Size:	2.66 MB
ID:	3089222   Click image for larger version

Name:	P1030462.JPG
Views:	54
Size:	2.62 MB
ID:	3089223  

Click image for larger version

Name:	P1030464.JPG
Views:	38
Size:	2.70 MB
ID:	3089224  
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 09-04-15, 19:48   #34
911lau

Stage 5
 
911lau's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion

Din ce motiv folosesti galerie de admisie dublu plenum ?
La ce presiune lucreaza motorul ?
911lau is offline   Reply With Quote
Old 09-04-15, 20:15   #35
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion

La motorul meu la 1 bar merge turbina dar nu presiunea mare de supraalimentare este motivul pentru care fac si folosesc acest tip de plenum cu doua camere ci pentru faptul ca ai o umplere mult mult mai uniforma a cilindrilor cu aer,prin forma ei ajuta la o "curgere" cat mai buna a aerului si deasemenea se mareste viteza aerului.Mai pe scurt,pe aceeasi setare de motor,cu o galerie de acest gen,calculata bineinteles,vei avea cuplu mai mare,de la ture mai joase,o curba de cuplu diferita si cativa cp in plus,dar nu doar despre acei cativa cp in plus e vorba ci despre cat de raspunziv este motorul pe toata plaja de turatii

Ideea e ca aerul nu "curge" ca si apa...in admisie se creeaza turbionare si exista pulsatii...sunt multe de povestit si studiat pe aceasta tema.

Deasemenea nu doar forma plenumului trebuie sa fie corecta ci si dimensiunile ei,nu sunt facute la intamplare deloc,ba chiar dimpotriva,toate sunt calculate in functie de motor,de supraalimentare,de diametrul clapetei de acceleratie,pozitia "trompetelor" de aer in plenum etc,inclusiv acea deschidere de comunicare dintre cele doua camere ale plenumului este calculata...
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 09-04-15, 23:28   #36
911lau

Stage 5
 
911lau's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion

Pe unde am cautat informatii despre admisii etc ,rar am vazut oameni sa foloseasca o admisie dual-plenum desi multe masini standard o folosesc !
Mi- a placut ideea, imi place ce faci si ca treaba asta cu Ms se dezvolta si la noi ! Succes !
__________________

Sa nu ai incredere in femei si in franele de dacie!
RENAULT 5 N/A
https://forum.4tuning.ro/110-masina-m...ml#post5789670
911lau is offline   Reply With Quote
Old 09-04-15, 23:39   #37
BH 59 FIF
Dacia Driver

Stage 5
 
BH 59 FIF's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 983
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion

A ta e galeria aia de alpine aspirat?
BH 59 FIF is offline   Reply With Quote
Old 10-04-15, 06:49   #38
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion

Mersi Lau inca o data pentru aprecieri Daca vrei putem vorbi mai multe pe tema galeriei de admisie in privat sau la telefon ca sunt multe de spus si povestit

Aline,galeria de Alpine aspirat este a baiatului pentru care am facut galeria de admisie custom
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 19-04-15, 20:26   #39
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion

Este gata si galeria de admisie de Alpine turbo custom facuta pentru Albert cu clapeta de acceleratie de Opel de 60mm diametrul,rampa de injectie de Opel modificata pentru a potrivi pe galeria facuta,regulator de presiune de benzina de 2,5 bari si senzor de masurarea presiunii de benzina care va fi monitorizata din masina,iar cireasa de pe tort sunt un set de injectoare de 250cc tot de Opel...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P1030489.JPG
Views:	180
Size:	2.30 MB
ID:	3091759   Click image for larger version

Name:	P1030490.JPG
Views:	142
Size:	2.31 MB
ID:	3091760   Click image for larger version

Name:	P1030492.JPG
Views:	129
Size:	2.30 MB
ID:	3091761  

salfkm is offline   Reply With Quote
Old 20-04-15, 00:26   #40
vandam

Stage 5
 
vandam's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
Default Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion

Frumoasa lucrare astept sa-l montezi si sa vad cum raspunde la accelerare
Bafta!
vandam is offline   Reply With Quote
Old 20-04-15, 06:21   #41
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion

Mersi,daca motorul lui Albert va ajunge tot la mine pt modificat atunci tot eu ii voi si monta galeria facuta pe motor si ii voi seta Megasquirtul,voi putea face filmulet doar cu motorul pt ca nu va fi pe masina ci pe stand
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 22-04-15, 19:45   #42
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion

Azi am reusit sa imi termin si noul traseu de intercooler si noul traseu pentru filtrul de aer...Urmeaza setarea stand alone-ului pentru partea de supraalimentare
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P1030497.JPG
Views:	404
Size:	2.45 MB
ID:	3092364   Click image for larger version

Name:	P1030499.JPG
Views:	181
Size:	2.26 MB
ID:	3092365  
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 22-04-15, 21:44   #43
albert_md2004

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 585
Default Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion

decupezi capota pentru intercooler? e intercoolerul original de r5 gtt?
ms!
albert_md2004 is offline   Reply With Quote
Old 23-04-15, 06:07   #44
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion

Da,va veni facuta o priza de aer discreta pe capota pentru racirea intercooler-ului.Este intercooler-ul original de GTT cu capace modificate ca sa tina si la presiuni de peste 1 bar fara sa se fisureze sau sa sufle
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 24-04-15, 08:25   #45
911lau

Stage 5
 
911lau's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia 1310 turbo EFI conversion

Se preta mai bine frontal intercoolerul ... Cu cat scadeai temperatura amestecului te jucai cu avansul !
De mult am vrut sa intreb , dc nu treci pe bobina electronica controlata de MS ? E reglajul mult mai fin presupun ca daia ai trecut la injectie

Imi place foarte mult ca e scurt traseul ,intercoolerul nu e supara dinensionat ..cred ca raspunde foarte bine !
911lau is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -