Urmeaza s-o cobor de fata..am luat 2 arcuri aproape noi cu 2 spire taiate si posibil sa mai tai jumatate de spira din fiecare..apoi trecem si la frana de mana.
Gasesti la piese auto furtun special pentru arcurile de dacie, practic merge orice furtun, are rolul doar de tampon intre arc-caroserie, si arc-taler. Fara el o sa ai niste zgomote ciudate
__________________
Dacia 1300 TR 44 RAD Daewoo Cielo TR 55 RAD Opel Astra G TR 71 RAD Dacia 1310Li DB 05 BZE
Intre timp am luat un portbagaj de culoare alba in stare foarte buna de pe un CN4 de la remat si am dat jos electromotorul cu gandul sa-i schimb carbunii ca nu mai pornea.Nu era de la carbuni si trebuia doar curatat ca era plin de ulei.
Strangem tabla...Am facut rost si de un portbagaj de pe un cn4.
De ceva timp mi s-a spart si radiatorul si am gasit unul din cupru pe care il voi inlocui curand.
Am luat si un carburator de pe un 1.4 pe care intentionez sa.l pun.Consumul banuiesc ca o sa creasca dar se simte ceva la acceleratie?
La masina am mai schimbat caseta de directie,furtunele de la etrieri.Am facut si frana de mana(schimbat cablu frana de mana si ferodouri).
Urmeaza sa schimb si bordul si sa pun ceasurile cu turometru+boxele pe spate Alpine de 250w.