16-03-14, 21:21
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dashia 1610 '99
Speed, este vorba de Sportiva lui Gabi Miclausu. Stiu tot despre ea. Dar eu vreau sa raman la sistemul clasic, fara a modifica conceptul de baza. Se pot face destul de multe dar asta implica modificari pe care eu nu vreau sa le fac.
Am gresit cu ceva ca am folosit modulul polar? Si da, de la tine am luat ideea de pe Daciaclub.
|
|
|
16-03-14, 21:27
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: Dashia 1610 '99
Ce planuri ai cu ea ?
|
|
|
16-03-14, 22:13
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dashia 1610 '99
Intai sa mearga (ITP-ul pe primul loc ca nu mai are) si sa imi fac treaba cu ea si apoi incet-incet imi aplic ideile pe ea.
|
|
|
03-11-14, 22:04
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dashia 1610 '99
Intre timp s-au mai intamplat si altele.
|
|
|
07-12-14, 11:52
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dashia 1610 '99
Tot sistemul de franare fata a fost imbunatatit numai cu piese noi: garnituri etrier, pene etrier, aerisitoare, racoarde si conducte. Fuzetei din dreapta i s-au schimbat rulmentii iar cu aceasta ocazie am schimbat si bieletele anti-ruliu cu unele noi de uzina si pivotii superiori cu unii noi de topoloveni. La primavara voi schimba si placutele de frana pt ca acestea nu prea imi inspira incredere dar nu mai am buget si pt ele acum. Am uitat sa specific ca inainte de aceasta operatie am schimbat tot ce tine de directie: bielete de directie, capete de bara, crucea de la volan si burdufurile de la bielete. Tin sa precizez ca aici am folosit doar piese de uzina. Momentan sunt extraordinar de multumit de modul in care se comporta masina. Avand arcuri destul de tari. Semi-puntile fata nu produc nici macar cel mai mic zgomot ceea ce ma incanta extraordinar de mult.
|
|
|
07-12-14, 14:56
|
#36
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: Dashia 1610 '99
Arata bine ce ai facut tu acolo si arata bine si "tablele" pe sub ea Sa ma anunti si pe mine daca rezolvi cu tamburii de Nova
Last edited by rob3rt0; 07-12-14 at 14:59.
|
|
|
07-12-14, 21:19
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dashia 1610 '99
Am luat o masina cu multe probleme si minusuri la partea mecanica dar cu putine spre zero la partea de caroserie. Cat despre tamburi, nimic mai simplu. Bucsam axul ca sa folosim rulmentul de nova. Cand o sa achizitionez o pereche, ai si cotele pt bucsa si tot ce mai trebuie.
|
|
|
08-12-14, 19:03
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,090
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dashia 1610 '99
Quote:
Originally Posted by aditza579
Am luat o masina cu multe probleme si minusuri la partea mecanica dar cu putine spre zero la partea de caroserie. Cat despre tamburi, nimic mai simplu. Bucsam axul ca sa folosim rulmentul de nova. Cand o sa achizitionez o pereche, ai si cotele pt bucsa si tot ce mai trebuie.
|
In configuratia asta merg si eu, la fel are si masina mea, tamburi de nova, dar nu este bucsat axul, este de fabrica asa puntea ... Mi se pare cea mai accesibila varianta asta ... Spor la lucru Adi, si, nu te grabii, dupa sarbatori le tragem una langa alta la poze !
__________________
Bmw e34 525 TDS - P 2885 BB
My First Car: Dacia 1310 L DB 07 VNF back in business !
New Project Dacia 1310 AG-83-WRC
|
|
|
08-12-14, 21:13
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: Dashia 1610 '99
aveti o poza cu tamburul de nova, pe exterior si una pe interior?
cat au fost conductele+furtunele?
|
|
|
08-12-14, 23:42
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dashia 1610 '99
Din pacate nu am poze. Iti pot spune ca difera ca si constructie dar ca si cote interioare e aproape aceeasi treaba. Avantajul acelora este ca sunt mai ingusti si micsoreaza ecartamentul cu vreo 30-40 de mm. Cel putin asa mi s-a parut mie. Acum ca n-o fi atat si sunt macar 20 de mm si tot e ceva.
Conductele sunt de Diesel si au fost 17 lei bucata iar furtunele tot de Diesel facute de Arteca (cica mai bune, asa mi a zis tanti de la magazin) au fost 21 de lei bucata.
|
|
|
09-12-14, 21:31
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,030
|
Re: Dashia 1610 '99
Bravo domnu, incet, incet prinde forma si bafta in continuare
|
|
|
10-12-14, 09:22
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dashia 1610 '99
Mutumesc la fel domnu' Tibi!
|
|
|
07-01-15, 22:44
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dashia 1610 '99
Frigul de afara nu ma opreste. Maine revin cu povestea dar si cu mai multe poze.
Last edited by aditza579; 07-01-15 at 22:48.
|
|
|
08-01-15, 06:48
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dashia 1610 '99
Scuzati dublu-post dar nu am mai putut edita postul de aseara.
Sa incepem cu inceputul. Masina mea necesita cu disperare doua semnalizari laterale asa ca am gasit o ocazie si cu banii pe care ii dadeam pe doua semnalizari fata, am luat ce vedeti in poza. Ca tot e sezonul, am mai achizitionat si o pereche de stergatoare mai bune (sper). Despre instalatia electrica, sunt multe de pivestit. Am luat masina cu o alarma montata in bataie de jos. Au ciopartit multe fire pe sub bord, inclusiv pe cele de la contact. Apoi mai existau cateva probleme la niste fire, majoritatea pe sub. Dar principalul motiv este ca, dintr-o prostie de-a mea, niste fire au facut scurt si nu mai functiona semnalizarea si nici ceasurile de bord. Asa ca am decis in a o inlocui. Am procurat una tot pt bord CN, care la partea de interior arata impecabil dar ceva mici probleme pe la compartimentul motor (nimic de speriat). Asa ca am decis sa fac o fuziune intre cele doua dar ca baza sa ramana cea procurata ulterior. Toate imbinarile au fost cositorite sau stranse cu cleme ca de fabrica si apoi izolat cu varnis termocontractabil. La final (inca nu este gata) voi izola totul cu banda izolier din material textil si daca va fi cazul pe undeva, si cu cea simpla, din PVC. Inainte de a urca tot pe masina, intentionez sa adaptez la mufele de Dacie bloc de lumini si de stergatoare de Nova.
Cat despre ceasurile de bord, multa munca, rasplata pe masura. Am facut cadranele de la 0, asta a fost cel mai dificil, asortat cu led-uri smd, rezistente, cablaj simplu placat, multe fire si si mai mult fludor. Totul a fost peste masura asteptarilor mele. Am inceput cu alb dar m-am decis ca arata mult mai bine cu verde. Vor urma si ace luminate, probabil tot verzi sau albe sau rosii. O sa vedem. Totul a fost realizat din ce aveam prin casa sau din materiale salvate de prin diverse aparate. Singurele lucruri pe care le am cumparat au fost: cablajul simplu, clorura ferica pt acesta si cateva rezistente. O nimica toata.
Multa bafta la toti!
|
|
|
20-01-15, 19:09
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dashia 1610 '99
S-a definitivat trecerea la 4 prezoane pe fata. Inafara de discuri, totul este nou (si de o calitate destul de okei zic eu). In viitorul apropiat voi schimba si placutele, care chiar daca sunt noi (Fermit, le aveam prin garaj), nu imi inspira atat de multa incredere. Pedala de frana pare ceva mai ferma (asta poate si datorita multiplelor aerisiri) si am mai multa incredere in ea. Inca nu le am testat la capitolul fading, acolo unde ar trebui sa fie superioare celor clasice. Si instalatia electrica a fost finalizata. Masina este pregatita mecanic de ITP, asteapta doar sa termin eu sesiunea.
A, sa nu uit. Am instalat si un sistem suplimentar de alimentare care isi face treaba foarte foarte bine.
|
|
|
|
|