Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 30-12-13, 16:50   #61
BH 59 FIF
Dacia Driver

Stage 5
 
BH 59 FIF's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 983
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia 1310 '89

Intrebam pentru ca de 5 Alpine ori de GTT nu-i si mi se parea ca l-am vazut pe ceva Calibre.
BH 59 FIF is offline  
Old 30-12-13, 17:20   #62
IULY-CLA

Stage 5
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
Default Re: Dacia 1310 '89

Da la opel il gasesti pe Vectra A motor 17d de opel ,astra G 17d ,combo 17d si Vectra a cu 17 d ambele cu motoare de Isuzu ,corsa 15d de Isuzu alea cu servodirecie
IULY-CLA is offline  
Old 30-12-13, 18:57   #63
strutzuciufulictu

Stock
 
strutzuciufulictu's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 5
Default Re: Dacia 1310 '89

respect pentru munca depusa si mult noroc
strutzuciufulictu is offline  
Old 30-12-13, 22:27   #64
GabrielMotorsport

Stage 4
 
GabrielMotorsport's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 227
Default Re: Dacia 1310 '89

Bafta in continuare cu proiectul.asteptam noi upgradeuri !
GabrielMotorsport is offline  
Old 31-12-13, 11:45   #65
Buga
Dacia Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,780
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia 1310 '89

In principiu asta este rezervorul. Acum sunt in dubii cu el. Din cate am vazut la prieteni,care au mers pe mai multe masini cu asa rezervor,el e ok. Face treaba. Problema,sau problemele sunt : ii trebuie un antival si o sonda ).

Principalul motiv pentru care am ales asa este greutatea. Protectia rezervorului vechi cantareste cam 2,3 tone

Mi ar placea mie o celula de racing dar din pom banii aia. Ar trebui una de cantitate mare iar aia cosssttaaaaa !

Inca nu m am decis ce si cum sa fac.

Alta posibilitate este sa aduc niste burete special pt rezervoare si sa l bag in rezervor,dar nu cred ca o sa mai pot adapta vre o sonda dupa.

E discutabil . . . . . . .
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20131007_175427.jpg
Views:	277
Size:	1.69 MB
ID:	2916921  
Buga is offline  
Old 31-12-13, 14:01   #66
BH 59 FIF
Dacia Driver

Stage 5
 
BH 59 FIF's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 983
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia 1310 '89

Mariuse, sorbul de scurgere e cat se poate de jos pe el (Traby-ul n-avea pompa de benzina si deci alta solutie nu era pentru alimentarea carburatorului ). Eu pana in prezent n-am simtit lipsa antivalului. Avand in vedere ca 23 de litri intra in el cu tot, tii 3-4 litri in el si aia, nu ramai fara benzina. Sonda da, aia-i idee foaaaaaarte buna. Eu de vreo 4 ori am ramas fara benzina si cand am mers la intalnirea nationala anul trecut alimentam din 100 in 100 de km numa' numa' sa nu se intample iar .
__________________
Dacia Break Alpineliebe https://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y

Intalnirea Dacia Clasic 2013 https://www.4tuning.ro/evenimente-aut...013-18457.html
BH 59 FIF is offline  
Old 31-12-13, 14:40   #67
CyPz

Stage 5
 
CyPz's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
Default Re: Dacia 1310 '89

Imi place ce faci tu acolo! Si daca si-a bagat si "Nea` Nicu" mana, mai mult ca sigur o sa iasa ce trebuie!
CyPz is offline  
Old 31-12-13, 16:42   #68
Buga
Dacia Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,780
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia 1310 '89

Quote:
Originally Posted by CyPz View Post
Imi place ce faci tu acolo! Si daca si-a bagat si "Nea` Nicu" mana, mai mult ca sigur o sa iasa ce trebuie!
Si au bagat cativa mana,putini si buni. Dar sigur nu a fost nici un Nea Nicu,cu ghilimele si fara
Buga is offline  
Old 31-12-13, 16:52   #69
Buga
Dacia Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,780
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia 1310 '89

Quote:
Originally Posted by BH 59 FIF View Post
Mariuse, sorbul de scurgere e cat se poate de jos pe el (Traby-ul n-avea pompa de benzina si deci alta solutie nu era pentru alimentarea carburatorului ). Eu pana in prezent n-am simtit lipsa antivalului. Avand in vedere ca 23 de litri intra in el cu tot, tii 3-4 litri in el si aia, nu ramai fara benzina. Sonda da, aia-i idee foaaaaaarte buna. Eu de vreo 4 ori am ramas fara benzina si cand am mers la intalnirea nationala anul trecut alimentam din 100 in 100 de km numa' numa' sa nu se intample iar .
Asa am presupus si eu cand m am orientat spre el,dar stii cum e,pana nu simti pe pielea ta . . . . . .
Merci Alin
Buga is offline  
Old 02-01-14, 02:30   #70
Jackass

Stage 5
 
Jackass's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,857
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia 1310 '89

Quote:
Originally Posted by Buga View Post
Pentru era aspirat am achizitionat un set roti RH Cup 14' cu 8 j fata si 9j spatele.
nu te-ai gandit sa vinzi rotile astea "urate" daca le ai pe alea pe 17?
Jackass is offline  
Old 02-01-14, 11:19   #71
Buga
Dacia Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,780
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia 1310 '89

Quote:
Originally Posted by Jackass View Post
nu te-ai gandit sa vinzi rotile astea "urate" daca le ai pe alea pe 17?
Momentan nu. Daca ma razgandesc voi posta aici
Buga is offline  
Old 02-01-14, 15:07   #72
tuner-man

Stage 5
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,441
Default Re: Dacia 1310 '89

Sau poate le vinzi pe alea pe 17
tuner-man is offline  
Old 02-01-14, 15:36   #73
Buga
Dacia Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,780
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia 1310 '89

Quote:
Originally Posted by tuner-man View Post
Sau poate le vinzi pe alea pe 17
Nici alea
Buga is offline  
Old 03-01-14, 20:51   #74
Fauru_13_XWN
Dacia Driver

Stage 5
 
Fauru_13_XWN's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 382
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia 1310 '89

ce bip..bip...bip ai facut acolo cu radiatoru de ulei cum te lasam singur la garaj cum te zgarcesti cu munca

iar legat de rezervorul de trabant daca il folosesti pe carburatie nu ai probleme pe injectia chiar si cu 6 L ...7 L dadea in nas pe plecari si pe viraje
__________________
hahanu
Fauru_13_XWN is offline  
Old 03-01-14, 21:42   #75
Buga
Dacia Driver

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,780
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia 1310 '89

Quote:
Originally Posted by Fauru_13_XWN View Post
ce bip..bip...bip ai facut acolo cu radiatoru de ulei cum te lasam singur la garaj cum te zgarcesti cu munca

iar legat de rezervorul de trabant daca il folosesti pe carburatie nu ai probleme pe injectia chiar si cu 6 L ...7 L dadea in nas pe plecari si pe viraje

E bine de stiut cu rezervorul ala cat despre radiator am scris mai sus ca o sa ma luati la impins dar mi am explicat si alegerea
Buga is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -