Povestea radiatorului de ulei !
Dupa ceva timp de relaxarea , am zis sa ma duc sa mai experimentez cate ceva la Dashie. Cand am cumparat motorul de 5 , a venit la pachet cu o modina si radiator ulei. De cand le am vazut am vrut sa le pun pe aspiratul de acum. Zis si facut
M am chinuit destul . Si exista si un motiv pentru asta. Radiatoul a venit cu ''conductele'' si furtunele de GTT . Am vrut sa incerc sa le pun asa cum sunt, mi se pare o investitie proasta inca un set de furtune pentru un experiment ( cu banii investiti mai bine cumpar garnitura chiulasa la C1J )
Am tot incercat sa l agat pe undeva in fata masinii , dar surpriza
, nimic sa vina bine si furtunele sa cada cum trebuie
. Dupa o ora de chin am apelat la un drag prieten , flexul, si am trantit radiatoul de ulei fix unde nu credeam vreodata
( ce o sa vedeti in poze este la modul grosolan , o sa fie pus frumos si aranjat )
L am aruncat acolo , cat sa mi fac o idee de traseu. Acum trebuie sa mi comand un filtru de ulei care sa incapa, sa l fixez cum trbuie , si sa i fac un fel de ''pooper scooper' sa prinda si aer.
M am suit si la volan sa vad daca 'scoopul' va intra in campul vizual vital , si e ok. Probabil intrebarile sunt de cum va arata si daca va functiona?! Vom afla la vara
, oricum trebuie o organizare generala sub capota ca e putin haos pe acolo.
Culmea, rugina cam deloc pe sub radiatoul de caldura