13-12-14, 17:03
|
#196
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 4,077
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: Dacia 1310L AMC
Quote:
Originally Posted by Speed94
Cand motorul e rece presiunea este la maxim, depaseste scala. Dupa ce se incalzeste scade la 2 bari la relanti iar in sarcina ( de exemplu 3000) ajunge la 3-3.5
Am bagat 10w40 pentru ca asa am crezut ca e mai bine, m-am bazat pe informatia pe care am strans-o de la unu' si de la altu'.
Daca motorul este nou nu vad de ce ar trebuii sa bag un ulei foarte gros. Cel putin asa gandesc. Chiar sa fi facut francezii motorul cu asa o precizie mica incat sa trebuiasca un ulei asa gros?
|
Ia incearca cu un ulei cunoscut petru dacii.M20W40
Asa ceva folosesc eu de ani buni si nu am treaba deloc cu presiunea..
Poti incerca..e ieftin oricum..
|
|
|
13-12-14, 19:24
|
#197
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Am bagat Hexol 20w40 in cel de 1.4 si degeaba, nu s-a simtit nici o diferenta. Vad ca incepe sa isi revina presiunea, deja trece de 4 bari in sarcina. Cred ca ma risc sa schimb si sonda, este cea de pe 1.4.
Cred ca incepe sa fure curent pe undeva, imi cam intrerupe pe GPL. Maine intru in ea iar )
|
|
|
23-12-14, 16:59
|
#198
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Problema cu "furtul de curent" am rezolvat-o dupa vreo 3 zile de chinuiala incercand sa aflu unde e problema la aprindere prin simpla reglare a GPL-ului. Asta dupa ce am schimbat aproape toata aprinderea, normal. ))))))))) Noroc cu piesele de rezerva.
Cu ocazia asta a scazul si consumul undeva la 11-12, avand in vedere ca am mers mult pe distante scurte; nu mai zic de aglomeratia de sarbatori.
Maine vreau sa profit de caldura ( parca vine Pastele, nu Craciunul) si sa schimb lichidul de frana si poate montez difuzoarele).
Sarbatori fericite!
Last edited by Speed94; 23-12-14 at 17:02.
|
|
|
05-01-15, 18:37
|
#199
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Ce mod mai bun de a-ti incepe inceputul de an decat prin schimbarea garniturii de chiuloasa...
Cea veche era ciupita intre cilindri (1 si 4) si bloc. Camasile sunt la nivel cu blocul sau cel putin asa cred. Am luat si din suruburile chiuloasei cate 1.5-2 mm in speranta ca inainte ajungeau pana la capac si nu mai strangeau chiuloasa cum trebuie. Daca tot nu tine la primavara voi plana blocul...
Am gasit la pistonul 3 niste "urme" atat in chiuloasa cat si in piston, cel mai probabil de la vreo aschie sau span. Tot incerc sa imi dau seama cum dracu a ajuns acolo! Nu prea avea de unde sa fie tras pe admisie. Insa nu sunt atat e mari precum par, au 2-3 zecimi de milimetru; poate nici alea.
Maine ramane sa ii pun antigelul, capacul de la culbutori si 2-3 maruntisuri.
|
|
|
05-01-15, 21:36
|
#200
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: Dacia 1310L AMC
ce batalie a fost acolo
as fi fost curios sa-l aud cand a avut corpul strain acolo.
|
|
|
05-01-15, 22:17
|
#201
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Nu am auzit nimic suspect in legatura cu "macelul" din piston; si eu am boala sa am motorul silentios. Bine, e si saxofonul fisurat ( IAR).
Din fericire, orice a fost a fost mic.
|
|
|
06-01-15, 13:38
|
#202
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: Dacia 1310L AMC
Cred ca ai avut o ciocanitoare in cilindrul 3
|
|
|
06-01-15, 13:49
|
#203
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Orice a fost a iesit pe toba mai mult ca sigur.
Sa vedem cat tine si garnitura asta....
|
|
|
07-01-15, 17:25
|
#204
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Daca tot e frig si nu se poate lucra la cazan mai facem mici chestii ce nu implica statul afara. Am montat un voltmetru digital, cu ocazia asta mi s-a confirmat banuiala ca alternatorul incarca putin. Nu-i problema, am unul recent reconditionat gata de aruncat pe masina.
Se lucreaza si la niste oglinzi incalzire, sa vedem ce-o iesi.
|
|
|
18-01-15, 16:34
|
#205
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Janghina a primit in sfarsit perechea de difuzoare; am muncit eu vreo 2 zile dar a meritat. Aproape ca nu mai am nevoie de subwoffer. Daca imi cade in mana si o pereche pentru usile fata ( mai mici, desigur), am cam terminat capitolul sunet. CD playerul se prezinta si el foarte bine, sunt foarte multumit.
Am desfacut si cutia de R18. Din ce imi dau eu seama se prezinta binisor, insa avand in vedere ca e prima data cand desfac asa ceva nu am nici o certitudine. O sa ma apuc de masurat pe acolo pana o va vedea cineva experimentat.
|
|
|
19-01-15, 17:34
|
#206
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Azi cutia a fost inspectata de "maistor". Se prezinta foarte bine, nu are gram de uzura la sincroane\pinioane\selector\crabot si ce dracu mai e pe acolo. Am mai invatat cateva chestii despre "cutii". Ramane sa ma apuc efectiv (sub atenta supraveghere) de transplantarea pinioanelor pe trenul mobil al grupului 8x33. Cu ocazia asta aflu exact daca merge sau nu. Maistorul zice ca sunt mari sanse sa se potriveasca. Cel putin grupul zice ca merge, au acelasi cod de rulment "30207A". Pe rulmentul din grupul 9x31 scrie 30207A (sau 30201A, nu pot sa imi dau seama sigur) pe langa FRANCE SNR.
In alta ordine de idei. A mai zis ca mai am 2 variante pentru a ramane la timoneria simpla a cutiei de dacie si implicit a nu mai taia pedalierul: prima a fi montarea capacului timoneriei de la cutia de dacie ( in caz ca nu se potriveste direct cautatorul se pot schimba axele furcilor) si a doua varianta ar fi montarea tuturor pinioanelor din cutia de R18 in cutia de dacie.
Om traii si om vedea! )
|
|
|
01-02-15, 19:12
|
#207
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
In asteptarea bordului CN si a finalizarii cutiei de viteze (treaba cu montarea grupului 8x33 cade, nu vrea sa intre in cutiela de r1 se lucreaza la "oglinzi incalzite". Ma rog, ar trebuii sa le numesc "oglinzi oparite", se incalzesc de nu poti tine mana pe ele mai mult de 4-5 secunde. Una e deja gata.
|
|
|
01-02-15, 19:20
|
#208
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: Dacia 1310L AMC
Vezi ca daca incalzeste asa tare si daca incalzeste si repede, se poate sa-ti crape oglinda.
|
|
|
01-02-15, 20:39
|
#209
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Ajunge la temperatura aia in decurs de 5 minute, cresterea e progresiva.
|
|
|
22-02-15, 17:21
|
#210
|
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
|
Re: Dacia 1310L AMC
Pentru ca a fost cuminte si m-a ascultat, janghina a primit o pereche de jante dublate. Nu mai mult, nu mai putin decat 10.5 inch latime incaltate cu gume Yokohama 215\50\13. Le-am si montat pe masina, pot spune ca arata........ interesant ))))))))))
Ramane sa decid daca le las la 10.5 sau daca le fac la 8.5-9, sunt prea late chiar si pentru mine.
|
|
|
|
|