Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 04-01-14, 20:57   #46
IULY-CLA

Stage 5
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
Default Re: Dacia 1310L AMC

Cuplajul nu merge de la nova trebue cautat dde dacia 1310 de injectie de breack dau papuc diesel sau benzinar tot pe injectie
IULY-CLA is offline   Reply With Quote
Old 05-01-14, 11:21   #47
Speed94

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
Default Re: Dacia 1310L AMC

Am sa ma duc zilele astea sa intreb la magazin sa vad ce gasesc. Insa mie tot la "cuplajul metalic" imi sta gandul.

Ce dezavantaje reale sunt la aceasta modificare?
Speed94 is offline   Reply With Quote
Old 05-01-14, 19:32   #48
IULY-CLA

Stage 5
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
Default Re: Dacia 1310L AMC

Pai eu de cuplaj metallic ti-am inumerat mai sus ca sa ai ideie pe ce tiputi de dacii sa montat
IULY-CLA is offline   Reply With Quote
Old 05-01-14, 19:47   #49
Jackass

Stage 5
 
Jackass's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,857
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia 1310L AMC

cauta cuplaj model vechi de dacia 1300, poate mai gasesti nou pe la cineva pe forum sau cumpara unu sh de la cineva care dezmembreaza o dacie 1300. acel cuplaj e intreg de fier si are cele 2 bucse de cauciuc tare. eu am montat asa ceva si de cativa ani nu am mai umblat acolo.
__________________
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla....
Jackass is offline   Reply With Quote
Old 05-01-14, 20:12   #50
Speed94

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
Default Re: Dacia 1310L AMC

Un cuplaj mai am si eu pe acasa insa imi e ca ma tine si asta cum m-a tinut si celalalt ( adica 7-8 luni). Daca nu m-am exprimat eu indeajuns de clar imi cer scuze insa as vrea sa fac unul fara bucsi, adica sa iau o bucata masiva de otel si sa ii dau doar 2 gauri. Este doar o ideie, de aceea va intreb.

Cuplajele de Topoloveni sunt bune?
Speed94 is offline   Reply With Quote
Old 18-01-14, 18:31   #51
Speed94

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
Default Re: Dacia 1310L AMC

Am masurat azi vibrochenul, cu urmatoarele cote ( aproximative)
- palier 54.81 mm ( 54.795 mm cota nominala luata din carte)
-maneton 42.96 mm ( 43.96 mm cota nominala luata din carte)

Manetoanele ma ingrijoareaza, sunt cu aprox. 1 m mai mici decat cota nominala.

Din cate imi dau seama palierele sunt la cota Standard insa manetoanelenu pot sa imi dau seama la ce cota sunt. Care este doferenta dintre cote ( St, R1, R2?

Saptamana viitoare urmeaza sa scot supapele din chiuloasa si sa ma apuc de lustruit.
Speed94 is offline   Reply With Quote
Old 23-01-14, 18:53   #52
Speed94

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
Default Re: Dacia 1310L AMC

Azi am masurat vibrochenul si din fericire este la cota Standard, atat manetoanele cat si palierele insa necesita rectificare. Pret pentru rectificare la R1 115 lei. Am sa ma duc la un alt atelier sa vad ce preturi mai gasesc.

Am scot supapele din chiuloasa; supapele si ghidurile sunt in stare buna. Urmeaza sa o curat cat se poate de mult de mizerie\ulei si urmeaza achizitionarea unei minifrezea\biax pentru a lustruii toate piesele necesare. Pentru a rabota 1.5 mm din chiuloasa mi-a cerut 150 lei.

Ce ziceti de preturi?
Speed94 is offline   Reply With Quote
Old 03-02-14, 21:37   #53
Speed94

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
Default Re: Dacia 1310L AMC

Azi am schimbat garnitura de chiuloasa la motorul de pe masina ( 1.4) pentru ca totusi era ciupita, imi baga presiune in instalatia de racire si mi se incingea apa foarte tare. Dupa vreo 8 ore de munca am reusit sa ii dau o cheie; spre surprinderea mea a luat-o din prima.
M-am ingrozit cand am dat jos chiuloasa, pistoanele erau pline de piatra ( depundere de la apa de la robinet), stratul avea aproape 1 mm.

Maine vine si minifreza pe care am comandat-o, urmeaza sa ma apuc de frecat )
Speed94 is offline   Reply With Quote
Old 21-02-14, 18:53   #54
Speed94

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
Default Re: Dacia 1310L AMC

La motor se lucreaza incet dar facandu-se treaba buna. Am inceput curatarea traseelor din chiuloasa si a galeriei de admisie. In rest am mai luat din piese la curatat ( jelos motor!)

Masina a avut un mic accident ("multumit" unui cielo) dar nimic grav.

AM vazut ca pe arborele cu came scrie 270, astea inseamna ca are 270 de grade? Atat trebuie sa aiba la un motor "stock"?

Am mai descoperit niste fisuri ( uraaa....), de data asta la blocul motor, mai exact intre "inelele" pentru etansarea setului motor. Fisurile ( pemntru ca sutn la toate inelele) se intinde in jos circa 2-3 cm. Cat de grav e?


Se pregatesc niste dublate!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC04250.JPG
Views:	92
Size:	3.47 MB
ID:	2943660   Click image for larger version

Name:	DSC04252.JPG
Views:	61
Size:	3.59 MB
ID:	2943661   Click image for larger version

Name:	DSC04256.JPG
Views:	150
Size:	3.58 MB
ID:	2943662  


Last edited by Speed94; 21-02-14 at 18:55.
Speed94 is offline   Reply With Quote
Old 21-02-14, 23:20   #55
R.Equinox

Stage 5
 
R.Equinox's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 4,077
Member of:
[2 Roti]
[DACIA]
Default Re: Dacia 1310L AMC

Fara suparare dar ti-ai luat teapa cu motorul asta..
R.Equinox is offline   Reply With Quote
Old 22-02-14, 10:33   #56
Speed94

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
Default Re: Dacia 1310L AMC

Asa mi se intampla mie cu majoritatea lucrurilor pe care le cumpar (fie noi sau SH, am inceput sa ma obisnuiesc), am o mana foarte buna

Se mai poate folosi blocul?
Speed94 is offline   Reply With Quote
Old 22-02-14, 11:19   #57
ovy_geo93

Stage 4
 
ovy_geo93's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 287
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia 1310L AMC

Dublatele din poza sunt facute de tine? sau cumparate?
ovy_geo93 is offline   Reply With Quote
Old 22-02-14, 11:32   #58
Speed94

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
Default Re: Dacia 1310L AMC

Dublata din poza este facuta de mine. Bine, impropriu spus facuta de mine, e taiata pe strung si mai trebuie doar sudata.


Se pare ca fisurile sunt mai adanci decat credeam
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC04258.JPG
Views:	89
Size:	3.53 MB
ID:	2943893   Click image for larger version

Name:	DSC04262.JPG
Views:	83
Size:	3.47 MB
ID:	2943894   Click image for larger version

Name:	DSC04264.JPG
Views:	80
Size:	3.54 MB
ID:	2943895  


Last edited by Speed94; 22-02-14 at 11:57.
Speed94 is offline   Reply With Quote
Old 22-02-14, 16:02   #59
rob3rt0
2 Roti

Stage 5
 
rob3rt0's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of:
[2 Roti]
[DACIA]
Default Re: Dacia 1310L AMC

Nu esti singurul cu "mana buna"

Din pacate blocul tau nu cred ca se mai poate recupera. Cu sudura e complicat..

Ai arbore+baie ulei+chiulasa pentru 1.6. Baga-le in blocul tau de 1.4 si scapi si de serii si alte prostii. Delcoul am vazut ca nu-l ai, merge si cu ala de 1.4. La mine merge

Misto dublatele, ce latime au?

Last edited by rob3rt0; 22-02-14 at 16:04.
rob3rt0 is offline   Reply With Quote
Old 22-02-14, 16:53   #60
Speed94

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 585
Default Re: Dacia 1310L AMC

As fi dispus sa il sudez daca s-ar putea, macar stiu ca e refacut. Daca iau un alt motor complet nu stiu ce e in el. O sa intreb un sudor sa vad ce zice, iau toate variantele in calcul.

Din cate stiu majoritatea motoarele de 1.4 sunt pe cauciuc, eu am setul pe cupru. SI ca venii vorba de set, cred ca tre sa cumpar si eu unul. Sau sa iau camasi de 1.4 si sa le alezez la 1.6, dar atunci cica se va tempera motorul mai tare. Camasile de 1.4 au acelssi diametru exterior ca cele de 1.6? Adica perete are aceeasi grosime?

Dublata ( ca momentan este doar una) are putin peste 6 inch. Cred ca pe fata este de ajuns. Pe spate le fac la 8.
Speed94 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -