1 Vezi ca la magazinele de chimice sau de suruburi in piata la rusi sau peste tot se gaseste deruginol ( asa se cheama ) incearca sa tratezi cu el in 2 feluri ori pulverizezi ( iti pierzi 2-3 ore dintr-o zi pentru treaba asta ) pulverizezi si lasi sa isi faca efectu ( dar sa ramana stropii pe bara ) se usuca iar i dai de data asta pulverizezi apoi freci cu o carpa si vezi daca se simte ceva si daca da continui pana ramane asa ( in genere substanta asta face 500% treaba buna pentru rezervor se pune in rezervor se lasa acolo a doua zi se intoarce rezervorul se lasa asa si a 3-a zi se scurge rezervorul )
2 E o solutie mai dura dar 100% de efect iti cumperi un scoci de hartie ( de vopsit) si faci un cadran in zonele ruginite sa nu treci peste , iti iei un smirghel ( te duci la magazin si ceri ( in functie de cat ai nevoie ) o coala cel mai zgrumturos o coala cel mai fin si o coala intre ) dai cu ala zgrumturos apoi cu cel emdiu si apoi cu cel fin si o sa fie ceva de effect !
Sa nu te apuci ca melteanu sa dai cu toata foaia intr-un loc dai si tu cu un coltisor pe punctul de rugina....
P.S: Daca ajungi la efectul de nichel inapoi indicat este sa dai 2 straturi de lac pentru protectie si nu o sa mai ai probleme mult timp cu rugina ! Daca ai sa scapi de rugina si lasi bara asa cruda o sa reapara mai repede si mai multa ! ( MAI ALES CA VINE ZAPADA ! ) Astept sa vad ce reusesti pune poza la final si succes o sa ai nevoie !
P.P.S: Inca un pont...dca esti fumator strange scrumul de la tigari undeva e foarte folositor la curatarea diverselor materiale metalice( eu folosesc pentru argint si pentru aur cand se mai inegresc ) reda luciul si e o forma de intretinere chiar daca nu crezi incearca si o sa vezi ! Ai nevoie de scrum de tigare si o carpa pe care o umezesti apoi cu coltisorul umed pansezi in scrum apoi freci metalul ( in cazul nostru bara ta de la dacie ! )
Sper ca nu te-ai plictisit sa citesti atat dar imi face placere sa ajut...
Intradevar aveti niste idei usor de pus in practica si ieftine dar dupa cateva ploi sigur reapare rugina fiindca rugina nu dispare ci ramane sub nichel. Pe viitor se vor forma si bule de rugina sub nichel.
Ca sa ramana ca oglinda trebuie mereu sa lucrezi la ea.
Ca sa scapi pentru totdeauna de rugina trebuie sablata bara iar mai apoi cromata de un profesionist. Te va costa peste 100 de euro la o singura bara dar daca dispui de bani merita investitia.
Intradevar aveti niste idei usor de pus in practica si ieftine dar dupa cateva ploi sigur reapare rugina fiindca rugina nu dispare ci ramane sub nichel. Pe viitor se vor forma si bule de rugina sub nichel.
Ca sa ramana ca oglinda trebuie mereu sa lucrezi la ea.
Ca sa scapi pentru totdeauna de rugina trebuie sablata bara iar mai apoi cromata de un profesionist. Te va costa peste 100 de euro la o singura bara dar daca dispui de bani merita investitia.
asta se face in cazul in care esti un puturos si mult timp nu vrei sa te mai ocupi insa daca iti place aventura poti face ca mine + ca daca dai 3 maini de lac la tub de spray nu face contact cu aerul si umiditatea => aparitia greoaie a ruginii ! Evident la cateva luni trebuie refacut procesul pentru o mai buna conservare si cu cat ai grija de asa ceva cu atat obti un rezultat mai bun !
Daca nu ai bani de sablat + nichelat poti sa obtii printr-o alta metoda mult mai usoara si mai ieftinache poti curata bine dar bine de tot bara apoi i dai o mana de fuler apoi peste colant crom
Din cate vad eu am 3 variante
1 . Indrept bara mea... nu stiu cum dracu . M-am gandit prima data la un ciocan de cauciuc si pe interior un lemn usor de brad cu un pic de cauciuc peste ...
2 . Mai caut in dezmembrari una in stare mult mai buna ... costa infim de putin ... asta da aventura
3. Daca o sa am drum spre galati o sa incerc sa le nicheleZ/ cromez . Sau alte zone industriale ...
tata a incercat sa inrepte bara de pe fata de la dacia noastra. s-a intreptat dar a sarit cromul de pe ea si asa a facut si el cu ciocan de cauciuc, lemn dedesubt...
Am reusit sa trec si eu la 4 prezoane . Dar rulmenti din romania sunt tare de cacao ... maine iar o aventura sa mai schimbam odata rulmenti . Am inghetat o zi dar merita ... maine sper sa reusesc .
Aveti idee unde se gasesc si cum se numeste janta din ultima poza.
Pe spate e cel mai usor . Tamburi de renault 18
pe fata ceva mai complicat .
Lista : fuzete papuc diesel regaurite
Port fuzeta papuc diesel
Discuri de nova
Etrier papuc
Portetrier papuc diesel
Plus o bucsa / distanter (eu inca nu am pus'o ) nu stiu unde vine si nu am vazut sa am nevoie de ea . Poza 3
Eu unu am mai schimbat si planetarele cu unele de papuc (ale mele erau zapacite)
Ma plangeam aseara de rulmenti romanesti (saraci ), nu erau eu de vina am uitat sa montez un distantier ce tinea port etrieru si ii modifica unghiu de cadere .
Am facut rost de 2 pasaje reparatie spate de golf 2 .
mai am de facut rost de 2 aripi de golf
ma gandeam ca ai folosit flanse, d.aia am intrebat
mai ai de lucrat putin la garda la sol, ca e un pic cam inalta.
cauciucurile ce dimensiune au, ca din poza nu se intelege bine, cumva 195/50/15?
205/ 60 / 13 spate
195/ 60/ 13 fata . Dupa ce o sa fac evazarile o sa ii tai si arcurile ca sa modificat encartametul spate (sper ca spun corect) mult de la tamburi de renault 18 . Cu aproape 3o mm . Iar jantele nush exact ce et au. Crec ca pe spate sa per total am 100 mm in plus . Si imi freaca rau aripa la aproape ori ce hop ... am reusit sa roluiec un pic aripa cu o teava metalica dar fara prea mare rezultat ... aripa fiind ruginita a pleznit pe alocuri .