01-07-08, 21:02
|
#1216
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,269
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Quote:
Originally Posted by BTL-gordini
E f.aranjata masina ca si aspect exterior ,ai nota zece,dar vreau sa vad si partea de motor,masina trebuie sa arate bine de la un capat la altul,daca e doar exterior si parte de motor si interior slabut,atunci degeaba ai facut totul,ma refer ca si curatenie sa aiba aspect placut, asa i sta bine la o masina sa arate bine la un capat la altul in rest nu iti reprosez nimic sunt in aceeasi bransa cu tine, referitor la Gordini style,spor la munca in continuare.
|
are dreptate btl - o masina pe care o iubesti e ingrijita corect din toate punctele de vedere si asta se vede imediat
|
|
|
01-07-08, 21:04
|
#1217
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,213
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Ti-am mai pus niste poze sa vezi.
|
|
|
01-07-08, 21:41
|
#1218
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Quote:
Originally Posted by VBogdan
buna! foarte tare masina. am observat k nu ai scaunele stock. sunt de golf sau de unde? le ai luat de la dezmembrari? cum le ai fixat?pur si simplu ai dat gaura in podea si le ai fixat cu tot cu sina? bafta in continuare....
|
Scaunele sunt luate de mai mult timp de la dezmembrari si nu stiu exact de la ce masina provin..eu am cautat sa aiba mecanismul cat mai simplu si pozitia sezutului cat mai coborata ..la fixarea lor,prima data,a trebuit sa dau cate un rand de gauri pe fiecare parte,pt ca au distanta dintre sine putin mai mica decat la cele originale.Acum sunt fixate direct pe podea,cu tot cu sine,cu suruburi,seibi si piulitze.Nu ma intereseaza sa mearga reglajul fata-spate,oricum va ramane numai cu scaunele de fata,va fi masina de maxim 2 persoane
BTL-Gordini,daca te uiti la tine pe topic vei vedea ca ti-am scris si eu..si stiu cum arata masina ta ..ca interior va fi total clasica,peste ceea ce am avut inainte ..interiorul tau chiar nu e un exemplu pt mine..
La exterior iti dadusem nota 10,insa la o analiza mai atenta a pozelor am ramas putin dezamagit..
Ca motor..e si a mea curatica acolo,insa eu prefer ca motorul sa traga bine si sa functioneze perfect,nu sa sticleasca
Iata cateva poze cu interiorul inainte de a o baga in lucru..acum va primi in plus o consola centrala de R12 TS.Eu zic ca la capitolul interior tu trebuie sa te inspiri de la mine
|
|
|
01-07-08, 22:58
|
#1219
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,213
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Stiu ca ai intrat la mine si ai apreciat,merci de tot,avand in vedereconsola de bord care nu arata la fel de bine ca a ta in sensul ca eu am facut ceva retusuri cu privire la ceasuri pt o mai buna vedere,dar tre sa dau si eu tot bordul jos deoarece sunt ceva gauri aiurea care sunt astupate de autocolant si care au fost dinainte sa am masina,nici mie nu0mi plac dar le voi schimba,cu referire la tablarie stiu si eu f.bine ca trebuie revopsita masina dar sa stii ca vopseaua care este pe masina are 11 ani si nu e cea originala si nu o pti pastra fara sa nu apara ceva pe ea,chiar daca eu o spal in fiecare zi ,nici prful nu apuca sa se puna,cu referire la motor sa stii ca nu vreau sa imi dau eu cu parerea la ce poate al meu si e un motor simplu dar sa stii ca ce scrie in carte ca la 155km/ora la 5250rot/min i atinge BTL-ul fara modificari la motor,doar cum il vezi,sincer sau ras altii de dacile noastre dar cand au vazut pe drum ce pot ele sau mai linistit,ar trebuii si ei sa ne respecte dar fara grija am grija de fiecare indiferent de marca in oras iti spun poti sa-i faci de ras,arate ce pot dacile 1300,cu referire la datele tehnice sau suspensii poti sa ma intrebi ce vrei,eu vreau doar sa imi zici daca din telescopul de fata ai facut modificari,ca ai zis ca ai taiat3 spire,si eu am taiat 2,5 si mai nimic cu coborarea?
|
|
|
01-07-08, 23:16
|
#1220
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Mai pune si tu punct si virgula,ca am obosit citind lunga ta fraza..
Stiu ca si motorul de 1.3 poate f mult in oras,dar stai sa-l vezi pe asta de 1.4 comprimat la 10 bar/cilindru cum trage..
Pe fata,am taiat din filetul de jos al amortizorului,(acolo unde se infileteaza in T-ul amortizor) ca sa evit sa bata la comprimare maxima
Pe fata mai am si bara torsiune de 22 mm si pe spate bara torsiune de break,venita odata cu puntea cu tamburi mari.
In rest a coborat asa cum o vezi numai din arcuri.
Eu sunt f mandru de Dacia mea si de ceea ce am scos din ea si nu avem de ce sa ne fie rusine cu ele..sunt super masini pt varsta lor
|
|
|
01-07-08, 23:24
|
#1221
|
Stage 3
Join Date: Feb 2008
Posts: 99
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Eu sunt f mandru de Dacia mea si de ceea ce am scos din ea si nu avem de ce sa ne fie rusine cu ele..sunt super masini pt varsta lor [/QUOTE]
frumoase vorbe
__________________
Red Dacia 1300
|
|
|
01-07-08, 23:28
|
#1222
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,830
Member of: [VW] [DACIA] [DAEWOO] [RENAULT] [Old School Cars] [Dacia Rally Team]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Iar eu sunt mandru de voi si mandru de mine ca am dacie
ne vedem la mare pe 21 iulie sper sa termin baba pana atunci
|
|
|
02-07-08, 00:30
|
#1223
|
Stage 3
Join Date: Jun 2007
Posts: 83
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Arata prea bine masina , nu stiu ce mai pot zice .... Respect !
|
|
|
02-07-08, 02:18
|
#1224
|
Stage 1
Join Date: Jul 2008
Posts: 21
Member of: [FORD]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
bravo.......
|
|
|
02-07-08, 12:32
|
#1225
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 313
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
bogdan ai putea pune niste poze cu motorul (nu conteaza cat e de curat sau murdar) sa vad si eu bara de torsiune. ai putea sa mi mai dai niste informatii despre ea(cum ai facut rost de ea, din c tip de fier ai facut o, dimensiuni, etc.)? chiar la motor c vrei sa faci?il lesi stock sau ii mai pui un filtru de aer ceva,etc.bafta in continuare si mersi pt informatii
|
|
|
02-07-08, 12:53
|
#1226
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 583
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
|
|
|
02-07-08, 13:08
|
#1227
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 3,275
Member of: [VW]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
sa-mi bag "|?: "{:L cum poate sa arate!
NOTA 10 BOGDANE ! daca mi-as lua un 1300 cam ca asta ar arata
PS : pana acum cu siguranta 1300'le meu preferat
__________________
Airbag-uri VW/Seat/Renault/Ford. ORICE MARCA! Daca nu am in stoc aduc la comanda! + Suspensii, faruri, stopuri, orice element tuning!
Telefon : 0731.200.767 - Razvan
|
|
|
02-07-08, 14:52
|
#1228
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,213
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
bogdane iti dau eu detalii despre bara fata de torsiune ;te duci la o reprezentanta dacia la magazin la ei sau la unul de piuese auto si cere o bara de torsiune de paupuc 1.9 diesel sunt cele mai groase si mai rezistente,eu pe masina din aceea am si intra extraordinar in curbe,te costa 50 ron,altele nu sunt mai bune
|
|
|
02-07-08, 15:09
|
#1229
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,341
Member of: [Moderators] [Fiat] [2 Roti]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
numa' nemtii sa-si faca golfurile lor mk1,noi sa nu fim patrioti
nu am cuvinte cum arata,bravo,imi pare rau acuma ca mi-am vandut DACIA
__________________
Last edited by vlad_VSV; 02-07-08 at 15:11.
|
|
|
02-07-08, 19:01
|
#1230
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Quote:
Originally Posted by BTL-gordini
bogdane iti dau eu detalii despre bara fata de torsiune ;te duci la o reprezentanta dacia la magazin la ei sau la unul de piuese auto si cere o bara de torsiune de paupuc 1.9 diesel sunt cele mai groase si mai rezistente,eu pe masina din aceea am si intra extraordinar in curbe,te costa 50 ron,altele nu sunt mai bune
|
Te rog sa citesti topicul..am de mult timp pe fata bara de torsiune de 22 mm,de Papuc diesel..
Mai poti gasii la Pitesti bara de 26 mm
VBogdan,cred ca tu confunzi bara de torsiune cu bara de rigidizare dintre amortizoare.. ..ca altfel nu stiu la ce bara te gandeai tu..
Deasemenea,daca citesti si tu topicul vei vedea ca nu mai am motorul de 1.3 ci am pus 1.4 cu chiulasa planata,care trage ff bine ..am modificari la evacuare,aprindere si voi pune si filtru de aer sport,in curand
Baieti,va mai dau un detaliu PICANT ..azi am pus dungile Gordini pe masina ..arata BESTIAL ..am sa revin cu poze,insa azi nu mai am timp sa ajung pe la garaj.
|
|
|
|
|