Desi e mort forumul, poate mai intereseaza pe cineva cum decurg lucrarile la motorul meu
Am inceput sa strang cateva piese si m-am apucat de montat, nu inainte de a-i oferi blocului motor o curatare ca la carte
Toate strangerile s-au efectuat cu cheia dinamometrica, fiecare piesa verificata, spalata si respalata si degresata la montaj cu brake cleaner. Am incercat pe cat mi-a permis bugetul sa iau piese de calitate. Arborele este Prems, setul motor facut la Colibasi(inca nu stiu daca este de uzina
), cuzineti de import, pinioanele de distributie de uzina, lant Sachs, intinzator hidraulic nou, tacheti noi de uzina, pompa de ulei Pulsor noua si ce se mai vede prin poze
Chiulasa a fost montata impreuna cu garnitura veche si stransa la cuplu mic doar pentru a fi motorul dintr-o bucata intrucat axa cu came se lasa asteptata
Daca auziti pe undeva de un ax cu came de 5 Alpine aspirat la pret de bun simt(am vazut pe site-urile din franta si 400 de euro un ax de turbo, ceea ce mi se pare extrem de exagerat), dati de veste, ofer pret bunicel!