Intre timp am facut destui km cu carburatoarele astea cat sa trag niste concluzii, asa ca am recurs la a inlocui jicloarele principale de 120 cu unele de 135(da, jicloare de carfil, s-au potrivit la fix)
Da! In sfarsit trage cum trebuie, insa acum chiar e nevoie de o pompa de benzina serioasa, care intarzie sa apara, oameni neseriosi
Dupa ce am montat jicloarele si m-am mai dat putin cu ea am demontat complet motorul in vederea schimbarii segmentilor, cuzinetilor, distributiei si a chiulasei. Toate piesele au fost curatate si verificate, chiulasa a fost complet revizuita iar acum e mai scunda cu 2mm
Motorul a pornit foarte usor si merge foarte bine.. Carburatoarele au mers cateva zile apoi imi innecau din ce in ce mai des pana cand n-a mai mers deloc. Tind sa cred ca pompa de benzina a luat-o razna cu presiunea, deoarece cu motorul oprit si contactul pus imi baga benzina la nivelul trompetelor, pana curgea jos
Am demontat tot de pe ele, totul pare in regula, insa le voi monta inapoi dupa rodaj, impreuna cu galeriile refacute, filtre de aer, un recuperator de gaze carter si nu in ultimul rand o pompa de benzina corespunzatoare!
P.S:Nu ratati urmatorul numar al revistei Auto Bild!
https://web.facebook.com/masinistul/...humbnail_video