Nu-mi permit cuptor, se poate si fara
Geamurile nu le mai dau jos decat cand o sa gasesc culise bune, poate chiar noi. Le-am dat periile jos si vor fi izolate bine
Intalnirea de la Brasov o prind sigur.. O sa trag tare cand o aduc inapoi, poate prind Retro Parada Primaverii, mai ales ca majoritatea participantilor din Bucuresti vor veni pe Drumul Vinului catre Urlati si mi-ar placea sa-i insotesc, Urlatiul e in drumul meu spre casa
Nu-mi permit cuptor, se poate si fara
Geamurile nu le mai dau jos decat cand o sa gasesc culise bune, poate chiar noi. Le-am dat periile jos si vor fi izolate bine
Intalnirea de la Brasov o prind sigur.. O sa trag tare cand o aduc inapoi, poate prind Retro Parada Primaverii, mai ales ca majoritatea participantilor din Bucuresti vor veni pe Drumul Vinului catre Urlati si mi-ar placea sa-i insotesc, Urlatiul e in drumul meu spre casa
Nici nu trebuie cuptor pentru vopsea pe baza de diluant,sunt de parere ca este mai bine ca vopseaua sa se ''usuce'' lent,nu fortat de cuptor.
Am tot stat si m-am gandit in legatura cu lampile alea, am studiat mai multe masini si parca imi place mai mult cu ele pe pozitie, oricum, e tarziu pt. treaba asta
Baieti, fiti pe faza, baba a prins culoare si asta-seara se intoarce acasa
Nu am mai postat datorita faptului ca am adus masina acasa cu tot cu dezamagirile de rigoare A iesit mai bine dar tot cu mici valuri, cateva urme de chit si mult praf
Am terminat de montat totul la limita pt. a ajunge si la Retroparada Primaverii. Completa si curata parca nu arata chiar asa rau! Ca elemente de aspect noi se numara chederele cu inima si anvelopele de 185mm latime care ofera o aderenta mult sporita atat pe franare cat si in demaraje! O sa urmeze cat de curand o pereche de proiectoare Cibie Iode 35 cu care o sa inchei aspectul exterior
Am nevoie de cateva pareri in legatura cu jantele.. Sa le vopsesc din nou miezul cu auriu?
Prietene, ti-am mai spus-o si-o repet, mie imi place al dracului de mult masina asta. In poze nu prea se vad defectele. A putea sa faci miezul din nou auriu, insa eu as incerca niste capace.
Whitewalls nu au ce cauta pe batrana mea! Nici capacele nu dau prea bine, le-am avut montate cateva zile si nu mi-au placut deloc, strica tot aspectul jantelor! Eu vreau de la masina asta putina sportivitate.. La partea de motor or sa vina cateva chestii interesante iar la interior urmeaza doua scaune sport cu tot cu centuri care nu au nicio legatura cu whitewalls sau cu capacele!
La miezul negru nu numai ca m-am gandit, ci le-am si vopsit asa! Nu mi-a placut deloc, cred ca am si o poza, o sa o caut
Ornamentele chiar am vrut sa renunt la ele pentru faptul ca mi-au frecat vopseaua si a ramas tabla neprotejata Nu le-am astupat gaurile si o sa le montez in week-end-ul asta, m-am gandit la ceva garnituri-distantiere din cauciuc pentru a nu-mi mai sta direct pe table
In legatura cu jantele, nu sunt date cu bronz ci cu vopsea speciala pt jante, Duplicolor.. Inca nu stiu ce sa fac, majoritatea s-au luat de mine ca le-am stricat si trebuia sa le las cu auriul pe miez
Mai pun si o poza de la parada si cateva din seara asta
Am ajuns si la Brasov pe 9 mai. A fost foarte frumos! Anul acesta a fost cea mai reusita intalnire, mult mai multe masini si mult mai diversificat!
In schimb am avut si un eveniment neplacut La plecare din piata sfatului masina imi tragea si mergea foarte bine, in oras a vazut mult jar iar la iesire din Brasov, la un sens giratoriu m-am trezit cu motorul oprit. N-a mai stat la relanti si nu mai urca in ture ca inainte. Imi cer scuze celor care au mers cu mine, a fost ea incapatanata si n-a mai vrut sa mearga
Duminica n-am mai stat pe ganduri si am demontat carburatorul si l-am montat pe cel de la Muttley, am facut o improvizatie la cablul de acceleratie si am iesit in probe. Tragea bine insa nu imi deschidea cea de-a doua clapeta... Ieri am cumparat o platina noua, un set de bujii NGK, iar astazi am montat capacul de culbutori cu busonul in partea opusa si am facut un suport la cablul de acceleratie. Rezultatele sunt foarte bune, urca frumos si repede in turatie Ce mi se pare ciudat e faptul ca se simte putina lipsa de cuplu, fata de celalalt carburator
atata ne-am dat cu daciile pe acolo
la un moment dat cand ne opream sa reparam vba-u a ajuns si nigu pe acolo , si multe alte dacii s-a mutat intalnirea acolo in refugiu