Am dat cu vaselina sa alunece bine pinioanele pe arbore si sa aiba putina ungere pana se balboteaza uleiul pe acolo
Sincroane am gasit unul de uzina, in ambalaj cu holograma dar pe care scrie "Made in turkey" si inca unul la alt magazin care le avea dintr-un stoc vechi, fara ambalaj. Cel de treapta 5 si restul de piese le-am recuperat din cealalta cutie "sparta", care a avut parte de o "reconditionare" inainte sa ajunga pe mana mea, deci majoritatea pieselor erau noi in ea
Claudiu, sper sa fie ultima.. De desfacut si reparat nu-i mare chestie, dar atunci cand o urci pe masina fara canal si cu un scripete improvizat e un adevarat chin
Masina e grava dar are defectele ei. Tocmai aseara am vorbit pentru doua aripi si o capota originale, date jos de pe o batrana din '76, in vederea alinierii cat mai bune a tablelor in bot, unde a fost ciocnita
Sper sa le aduc acasa vineri
Inca ma mai bat cu pumnii in cap cand ma uit peste poze si vad cum se aliniau elementele
(exceptand aripa de pe dreapta, care e de conex)