Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 10-11-13, 23:46   #136
Jackass

Stage 5
 
Jackass's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,857
Member of:
[DACIA]
Default Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA

Quote:
Originally Posted by valy1233 View Post
astea's destul de late?au aproape 8j
ale tale mi se pare inguste pentru niste jante dublate...
ale lui sunt jante latite poate cu 0,5 sau 1j deci nu sunt dublate, ale tale au poate 7,5 sau nici atat, eu am jante aliaj de 8j si stau cauciucurile de 195 putin intinse iar la tine vad 175 care stau aproape normal.
__________________
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla....
Jackass is offline   Reply With Quote
Old 11-11-13, 09:06   #137
valy1233
Dacia Driver

Stage 5
 
valy1233's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,590
Member of:
[DACIA]
Default Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA

Quote:
Originally Posted by Jackass View Post
ale lui sunt jante latite poate cu 0,5 sau 1j deci nu sunt dublate, ale tale au poate 7,5 sau nici atat, eu am jante aliaj de 8j si stau cauciucurile de 195 putin intinse iar la tine vad 175 care stau aproape normal.
astea stau normal?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	553051_578201288918116_1305042059_n.jpg
Views:	264
Size:	229.4 KB
ID:	2889287   Click image for larger version

Name:	1395314_578201275584784_2083590097_n.jpg
Views:	275
Size:	261.3 KB
ID:	2889288  
valy1233 is offline   Reply With Quote
Old 11-11-13, 17:09   #138
rob3rt0
2 Roti

Stage 5
 
rob3rt0's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of:
[2 Roti]
[DACIA]
Default Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA

Quote:
Originally Posted by valy1233 View Post
astea's destul de late?au aproape 8j
ale tale mi se pare inguste pentru niste jante dublate...
Nu mi se pare mare diferenta de latime intre ale mele si ale tale... O sa fac maine niste poze pt. ca astazi nu am mai avut timp

O intrebare pentru cunoscatori

Ce-i cu pata asta calda? Era pe masina cand am luat-o. Unchiu zice ca asa o are de la mos. Oare e facuta sau era un accesoriu "aftermarket" pentru dacioare la vremea aia? Eu n-am mai pus-o la loc. Am pus una normala si ma gandesc s-o montez pe asta in sezonul rece
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	SDC19884.JPG
Views:	165
Size:	4.95 MB
ID:	2889541   Click image for larger version

Name:	SDC19885.JPG
Views:	194
Size:	4.93 MB
ID:	2889542  
rob3rt0 is offline   Reply With Quote
Old 20-11-13, 20:46   #139
CT-96-GML

Stage 5
 
CT-96-GML's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 504
Default Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA

Quote:
Originally Posted by rob3rt0 View Post
Nu mi se pare mare diferenta de latime intre ale mele si ale tale... O sa fac maine niste poze pt. ca astazi nu am mai avut timp

O intrebare pentru cunoscatori

Ce-i cu pata asta calda? Era pe masina cand am luat-o. Unchiu zice ca asa o are de la mos. Oare e facuta sau era un accesoriu "aftermarket" pentru dacioare la vremea aia? Eu n-am mai pus-o la loc. Am pus una normala si ma gandesc s-o montez pe asta in sezonul rece
"pata calda",pe care o avea,era facuta cu scopul de a "incalzi"aspiratia,ca benzina sa fie mai volatila,ca pe vremea lui Ceasca,benzina nu era asa de buna ca acum,era mai putina si de calitate ....... se gasea Regular ( un fel de 90 C.O. ) si Super ( 95 de astazi ),iar "mecanicii" din acele vremuri,mai experimentau diverse. In concluzie,pune-i pata calda originala si totul o sa fie bine,asta ce ai gasit-o pe masina,o pastrezi ca "relicva"
Bafta.
P.S. ca o parere strict personala,daca vrei sa mergi pe "clasic",am vazut ca ai dat pana acum "identitate" "babutei",jantele alea.extrem de latite,sa nu-i strice look-ul.Fara suparare,a fost doar o parere.

Last edited by CT-96-GML; 20-11-13 at 20:48.
CT-96-GML is offline   Reply With Quote
Old 22-11-13, 20:11   #140
GabrielMotorsport

Stage 4
 
GabrielMotorsport's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 227
Default Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA

Cand termini cu masina si ai liber intr-un weekend poate o scoatem la o sedinta foto ca merita .
GabrielMotorsport is offline   Reply With Quote
Old 24-11-13, 14:18   #141
rob3rt0
2 Roti

Stage 5
 
rob3rt0's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of:
[2 Roti]
[DACIA]
Default Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA

Quote:
Originally Posted by CT-96-GML View Post
"pata calda",pe care o avea,era facuta cu scopul de a "incalzi"aspiratia,ca benzina sa fie mai volatila,ca pe vremea lui Ceasca,benzina nu era asa de buna ca acum,era mai putina si de calitate ....... se gasea Regular ( un fel de 90 C.O. ) si Super ( 95 de astazi ),iar "mecanicii" din acele vremuri,mai experimentau diverse. In concluzie,pune-i pata calda originala si totul o sa fie bine,asta ce ai gasit-o pe masina,o pastrezi ca "relicva"
Bafta.
P.S. ca o parere strict personala,daca vrei sa mergi pe "clasic",am vazut ca ai dat pana acum "identitate" "babutei",jantele alea.extrem de latite,sa nu-i strice look-ul.Fara suparare,a fost doar o parere.
Multumes frumos pentru explicatie! La jante n-as vrea sa renunt, in realitate dau foarte bine pe batrana
Pun si o poza cu a lui tata care seamana foarte bine cu a dumneavosatra!

GabrielMotorsport, facem poze numai ca mai am de pus la punct cate ceva. Poate facem si o mica intalnire de dacioare


Am si o mare problema cu consumul. Am schimbat carburatoare pana am facut unul bun care sa mearga ceas, consumabilele sunt noi iar consumul abia am reusit sa-l scad pe la 13-14 litri la suta de km
Rezervorul nu curge, nici conductele, am facut testul alimentand direct dintr-un bidon. Franele nu raman blocate, benzina nu curge pe nicaieri, returul functioneaza

Ii rog pe cei cu jante latite sa imi spuna ce consum au ei intrucat tata m-a disperat sa pun rotile originale Astea latite le-am cantarit si au cu 1.2 kg mai mult decat alea de 1300
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	SDC19890.JPG
Views:	228
Size:	216.4 KB
ID:	2896969  
rob3rt0 is offline   Reply With Quote
Old 24-11-13, 15:38   #142
sheiky93

Stage 5
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 304
Default Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA

am jante canada superbalon cu cauciucuri , spate 175 fata 165 consum 6,1 afara 7.5 orash !

sa iti dau un sfat i-a un set de jigloare noi si iti va scadea consumu , si eu scoteam 17 in orash apoi m-am enervat si am dat 20 ron pe un set de jigloare si numai am treaba cu consumu

Last edited by sheiky93; 24-11-13 at 15:40.
sheiky93 is offline   Reply With Quote
Old 24-11-13, 15:54   #143
GabrielMotorsport

Stage 4
 
GabrielMotorsport's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 227
Default Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA

Cand o termini ma anunti sa pregatesc aparatura Eu nu am dacia in oras deci o sa facem poze doar la a ta sau la cate vor veni la sedinta foto
GabrielMotorsport is offline   Reply With Quote
Old 25-11-13, 08:55   #144
valy1233
Dacia Driver

Stage 5
 
valy1233's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,590
Member of:
[DACIA]
Default Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA

e normal ca o dacie sa consum e 13-14

glumeam...sincer,roti late? ai doar 165,care majoritatea au asa,prea putin conteaza latimea jantelor atata timp cat suprafata de rulare a cauciucului e ingusta

vezi sa nu fie desumflate...cu carb normal scoteam consum de 8 pe motor 1.6 si mers normal,nici babeste nici sportiv.
valy1233 is offline   Reply With Quote
Old 25-11-13, 09:02   #145
rob3rt0
2 Roti

Stage 5
 
rob3rt0's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of:
[2 Roti]
[DACIA]
Default Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA

Tu parca ai 185 pe fata si 1.6 cu dublu corp. Ce consum ai acum?
rob3rt0 is offline   Reply With Quote
Old 25-11-13, 15:25   #146
valy1233
Dacia Driver

Stage 5
 
valy1233's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,590
Member of:
[DACIA]
Default Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA

Quote:
Originally Posted by rob3rt0 View Post
Tu parca ai 185 pe fata si 1.6 cu dublu corp. Ce consum ai acum?
nu prea ma intereseaza consumul...dar cred ca in jur de 9 combinat
valy1233 is offline   Reply With Quote
Old 25-11-13, 15:40   #147
MateiT

Stage 3
 
MateiT's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 155
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA

Asta pasiune adevarata. Felicitari si multa bafta cu proiectul !
MateiT is offline   Reply With Quote
Old 23-12-13, 15:45   #148
rob3rt0
2 Roti

Stage 5
 
rob3rt0's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of:
[2 Roti]
[DACIA]
Default Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA

Al treilea carburator (dupa masina lui tata care a trecut pe gaz si a pus carb. special,gaurit pt. stutz), acelasi consum.. Am pornit motorul, am urmarit furtunul de retur. Atat in turatie cat si in relanti doar se prelingea putine benzina. Am schimbat pompa cu una cu returul mai larg, pompeaza pe retur cum trebuie. N-am idee unde se ducea atata benzina. Cuiul inchide, altfel se inunda carbul . Ma gandesc la membrana pompei care ramanea in tensiune, iar benzina se ducea usor pe retur pana atingea iar cama parghia pompei In fine, consumul a scazut undeva la 10%, tot mult alte idei?

Alta problema: De cand a dat frigul, garniturile mele noi la etrieri curg intr-o veselie, pedala se duce la fund, frane slabe Cumpar pistonase noi, dar ce garnituri sa iau
rob3rt0 is offline   Reply With Quote
Old 23-12-13, 16:42   #149
3-DB4421

Stage 5
 
3-DB4421's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 429
Default Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA

Quote:
Originally Posted by rob3rt0 View Post
Al treilea carburator (dupa masina lui tata care a trecut pe gaz si a pus carb. special,gaurit pt. stutz), acelasi consum.. Am pornit motorul, am urmarit furtunul de retur. Atat in turatie cat si in relanti doar se prelingea putine benzina. Am schimbat pompa cu una cu returul mai larg, pompeaza pe retur cum trebuie. N-am idee unde se ducea atata benzina. Cuiul inchide, altfel se inunda carbul . Ma gandesc la membrana pompei care ramanea in tensiune, iar benzina se ducea usor pe retur pana atingea iar cama parghia pompei In fine, consumul a scazut undeva la 10%, tot mult alte idei?

Alta problema: De cand a dat frigul, garniturile mele noi la etrieri curg intr-o veselie, pedala se duce la fund, frane slabe Cumpar pistonase noi, dar ce garnituri sa iau
Mai bine cumpara etrieri noi cu totul.
P.S:Si eu am garnituri noi la etrieri dar nu am probleme cu ele,nu imi curge deloc.
3-DB4421 is offline   Reply With Quote
Old 23-12-13, 17:30   #150
iulica89

Stage 3
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 120
Default Re: "Old school is not dead"-Dacia 1300 PH 88 VBA

Ia garnituri autofren, lichid frana ATE, cilindrii Samko...uita'te la mine cum am facut si de atunci nu mai am probleme, iar franele sunt ca in prima zi.

http://www.daciaclub.ro/Dacia-1310-M...l#entry3968472
iulica89 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -