Quote:
Originally Posted by R.Equinox
Salut.
Masina de o bucata de timp cam sta.O sa ii vina momentul in curand cand am sa ma reapuc iar de ea.
Revin cu noutati cat mai repede posibil..
Attachment 3001610Attachment 3001611
|
Revin cu niste noutati despre Ren..
Am avut niste planuri in cap,a aparut ceva,si am renuntat la tot..
Era cat pe ce sa renunt la daciuta de gura lumii(las-o ba ca e dacie,nu merita,iati alta etc).
O bucata de timp nici macar nu o mai bagasem in seama..pana intr-o seara cand a trebuit sa ma duc la farmacie de urgenta si am apelat la Ren
Am pornit-o impinsa ca de obicei,si pe drum deodata mi s-a facut un dor sa merg mereu cu ea..
Asa ca m-am hotarat sa o pun la punct.Incet incet..
Am luat-o la verificat..mecanica..motor..
Maine dimineata e programata la doctor pentru schimbu de coroana,planetare(iar),electromotor+reglat motor.
Dupa,ulei,filtru,cablu frana de mana,pistonas farana,si un condesator si cam atat cu partea mecanica motor
Pe langa asta,am stat la un pahar de vorba cu mecanicu care mi-a facut motoru acum 7-8 ani.Mi-a spus ce a facut el atunci..
Setu motor schimbat.
Pinion a 5 de nova
marit camera de ardere
luat din chiulasa 1.5mm
ambreiaj de 200
+diferite echilibrari,lustruiri si usurari..chestiile astea am sa il intreb maine cand ma duc la el..am ramas pur si simplu uimit..
In plus,am aflat pentru ce am eu atatea mufe eu in plus pe la compartimentu motor+interior.Si avem asa.
-electroventilator
-sonda lichid frana
-proiectoare(instalatia actuala e pus prost)
-Instalatie cn3 separata(am gasit-o legata de matu ala gros
)
-2 mufe langa frana de mana..din cate am inteles..e ceva de la centuri..nu stiu sigur.
O singura mufa nu i-am gasit rostu dar nu-i problema..am timp
Dupa ce pun mecanica la punct,urmeaza sa ma apuc de interior..parbriz,cheder nou,astupat gauri de la vechiul bord,schimbat aeroterma,facut vacumuri,prins bordu pe pozitie cum trebe..eh..am treaba