Chiar daca nu am mai postat de ceva vreme, nu am stat degeaba!
Masina a fost aliniata, toate elementele de caroserie, a fost indreptata indoitura de pe aripa dreapta fata, iar cei de la service mi-au dat cu kit imediat dupa, ca sa nu stea metalul crud...
.. in fine, ideea e ca a fost slefuit bine inainte, iar dupa ce a fost adusa acasa am avut grija ca sa fie protejata.
Am curatat cateva punctulete de rugina de pe la usi, sub ele, pe exterior, mecanic, cu peria de sarma pe bormasina, dupa care am dat o mana de grund filler, ca sa o protejez.
A urmat interiorul, a fost desfacut, am curatat podeaua pe unde era nevoie, cateva puncte de rugina, am dat cu Evipass, iar dupa ce si-a facut efectul am dat o mana de grund. Ziua urmatoare am dat cu antifon, apoi am pus fonomin ...recuperat de la alte dacii... pentru ca asta am gasit mai repede, si mi-a fost mai la indemana.
Am taiat din linguroiul de amestecat in ceaonul cu mamaliga, cam cat intra o nuca..si un cm. Cursa schimbatorului e semnificativ mai scurta, aspectul cu mult imbunatatit (in realitate arata genial), concluzia..nu am dat degeaba la bomfaier
.
Apoi am montat o parte din interior la loc, ca sa tina pasla aia insonorizanta, sa o pot da pe o parte (nu inainte de a schimba rotile cu unele de tavaleala), urmand a o curata, pe unde este cazul, Evipass, grund, aplicat la pistol, in final primind o vopsea negru, pe baza de ulei, fiind foarte foarte lucioasa (nu adera jegul).
Dupa toata treaba asta a fost adusa in oras, unde a urmat restul dezechiparii, in momentul de fata fiind desfacut tot din portbagaj, trasa instalatia in interiorul masinii, usile au fost dezechipate si ele, complet, exteriorul la fel, mai putin butonul de la portbagaj, de care imi e frica, streasinile, suportul de la bara fata de pe dreapta, care il voi desface dupa ce dau radiatorul jos, si luneta si parbrizul, care vor fi desfacute la service.
PS: Poza pentru cine nu a vazut inca o masina de la care toate clemele de la praguri au iesit intacte. Si cele de la capota au iesit, dar acolo am 2 lipsa. La portbagaj nu discut, pentru ca acolo se scot mult mai usor, si cu toate astea acolo voi recurge la metoda clasica, surubele cu cap turbant, putin polizate, pentru a pastra restul de cleme de rezerva.
Maine sunt gata dublatele, vor fi curatate, incaltate cu 155 80 pe care le-am avut si pana acum pe jantele stock, voi rolui pasajele, apoi desfac ce a mai ramas din compartimentul motor (bobina, radiator, releu, baterie, tavita, etc...) , exceptand motorul, cutia si caseta de directie.
Toata dezechiparea are loc in vederea vopsirii.
Sper ca nu v-am plictisit cu povestea asta lunga, insa eu sunt fericit, multumit.. de faptul ca din tot ce s-a muncit in vara asta la ea, sa zic 85% sunt facute de mine, asta fiind cea mai mare satisfactie! Restul insemnand..mici ajutoare si putina aliniere la service (cu toate ca unele chestii le-am luat eu din nou la mana...aripi date jos iar...putin umblat la portbagaj...alta distractie..).