19-01-14, 18:54
|
#106
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of: [DACIA]
|
Re: B-45-LCP
Quote:
Originally Posted by bolidu'
Am avut eu pana sa vopsesc masina, dar dupa aceea am renuntat la una dintre ele ca am coborat-o de spate si a doua bara atingea in urechile de ancorare a cablului de frana de mana. ca masina de zii cu zii nu am simtit nici o diferenta cu una sau doua bari. placebo lucreaza...
Daca vrem informatii clare trebuiesc masuratori, calcule... Urmeaza sa pun una de 18 T.
|
Multumesc, atunci raman 2 ca eu cablu la frana de mana nu am si in urechi nu atinge momentan, daca o las ma jos atunci cred ca atinge.
Last edited by khael1001; 19-01-14 at 19:06.
|
|
|
20-01-14, 00:12
|
#107
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: B-45-LCP
Am eu 2 de 17mm pe spate, si una de 24 pe fata. Ce poxa zic... e ok
PS: mira-m-as sa le poti prinde cu bridele nemodificate de le vazui in poza.
|
|
|
20-01-14, 07:20
|
#108
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: B-45-LCP
Intorci bridele invers si le poti prinde linistit.
|
|
|
20-01-14, 08:08
|
#109
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: B-45-LCP
Nu-i deloc ok.
|
|
|
20-01-14, 11:18
|
#110
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: B-45-LCP
eu am pusa, pe langa cea originala, una de break
mie nu imi atinge in urechile cablului de frana de mana
tot cu bridele invers le-am strans de ciolane
scuzati culoarea nfs
__________________
Membru cu rugina turbata...
|
|
|
20-01-14, 17:54
|
#111
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of: [DACIA]
|
Re: B-45-LCP
Am ajustat putin agatatoarea de la bride si am pus una in jos si una in sus si au intrat la fix.
Quote:
Originally Posted by Muttley
Am eu 2 de 17mm pe spate, si una de 24 pe fata. Ce poxa zic... e ok
PS: mira-m-as sa le poti prinde cu bridele nemodificate de le vazui in poza.
|
Cu 2 de 17 sigur nu ma pot prinde cu bridele actuale, dar intra pe tendon ca abia au avut loc 14 cu 16?
Last edited by khael1001; 20-01-14 at 18:13.
|
|
|
20-01-14, 20:48
|
#112
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: B-45-LCP
Ce te-mpiedica sa le pui lipite?
|
|
|
20-01-14, 21:04
|
#113
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of: [DACIA]
|
Re: B-45-LCP
Quote:
Originally Posted by Muttley
Ce te-mpiedica sa le pui lipite?
|
M-am gandit si eu la treaba asta dar mi-a fost frica sa nu creez puncte de rupere deoarece am vazut o bara de torsiune de spate rupta -era destul de corodata totusi. Acuma daca au avut loc treaba merge mai departe
|
|
|
20-01-14, 21:13
|
#114
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: B-45-LCP
Surubul e M8, bara are 17. Degajarile au 4mm adancime fiecare si sunt in semicerc, inchizandu-se cu cele de pe bara cealalta. Raman 13mm pe bara in sectiunea minima. Si cum degajarile sunt pe laterale, zone ce NU sunt solicitate DELOC la torsiune, riscurile sunt zero, iar grijile degeaba. Dimpotriva, pozitia barelor pe directie longitudinala a masinii e perfect constransa - un avantaj.
|
|
|
16-02-14, 12:57
|
#115
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of: [DACIA]
|
Re: B-45-LCP
Si daca tot vine timpul frumos mai dam si noi din maini
Una bucata cutie grup 8x33 revizuita etc si am confectionat si o frana de mana hidraulica
|
|
|
16-02-14, 14:37
|
#116
|
Stage 3
Join Date: Jun 2011
Posts: 120
|
Re: B-45-LCP
Nu este mai simplu sa inseriezi pompa de frana de mana decat sa'i faci circuit separat? Asa poti avea si frana de mana si cea de serviciu pe aceeasi etrieri.
Se conecteaza conducta ce vine de la pompa in locul rezervorului de la pompa franei de mana si conducta ce va duce la etrierii spate o conectezi in locasul deja existent ce ar fi dus in mod normal spre circuitul spate.
Pompa permite trecerea lichidului cand este in repaos, iar cand este actionata isi trage lichid din rezervorul pompei principale.
Asa o poti suci in jos, reducand spatiul pe care pompa il ocupa acum.
|
|
|
16-02-14, 14:53
|
#117
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: B-45-LCP
Misto constructia.
Am si eu piesele adunate pt una.
Problema e ca nu gasesc pe nimeni capabil sa faca flanse pt disc+etrier dacie.
Eu vreau sa fac metoda explicata de iulica.
|
|
|
16-02-14, 16:55
|
#118
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: B-45-LCP
Cum nu gasesti ma pe nimeni sa-ti faca prinderile etrierilor?!...nu ai cautat unde trebuie
|
|
|
16-02-14, 17:50
|
#119
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of: [DACIA]
|
Re: B-45-LCP
Quote:
Originally Posted by iulica89
Nu este mai simplu sa inseriezi pompa de frana de mana decat sa'i faci circuit separat? Asa poti avea si frana de mana si cea de serviciu pe aceeasi etrieri.
Se conecteaza conducta ce vine de la pompa in locul rezervorului de la pompa franei de mana si conducta ce va duce la etrierii spate o conectezi in locasul deja existent ce ar fi dus in mod normal spre circuitul spate.
Pompa permite trecerea lichidului cand este in repaos, iar cand este actionata isi trage lichid din rezervorul pompei principale.
Asa o poti suci in jos, reducand spatiul pe care pompa il ocupa acum.
|
Asa o sa functioneze dar nu am demontat vasul ca inca nu este pusa pe masina mai trebuie doar sa fac reductia pentru conducta ce vine in locul vasului .
Last edited by khael1001; 16-02-14 at 17:53.
|
|
|
16-02-14, 19:25
|
#120
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
|
Re: B-45-LCP
Am vazut ca ai umblat la cutie ...cutia a fost demontata de pe papuc ....si o montezi pe berlina ...cupla cautator viteze e spre dreapta si trebuie pe stanga montata
|
|
|
|
|