11-03-13, 13:44
|
#61
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [DreamWorks Club]
|
Re: B-45-LCP
Quote:
Originally Posted by b08ygs
Ce animal Am condus putin un R5 cu un astfel de motor si e criminal
Sa-l stapanesti sanatos
|
nu compara caroseria de 5 cheala cu caroseria de dacie, sunt doua masini total diferite, 5-ul este muulllt prea periculos al naibii, dacia mi se pare mult mai ok, in sensul ca nu te simti ca intr-o masina cu rwd sa-ti fuga spatele. cu alte cuvinte felicitari mihai pt achizitie, in felul asta m-ai motivat sa fac si eu 5-ul ala cu care a mers cristi
__________________
[size=1]Prea adevarat ca sa fie light ...
Cosmetica auto--Curatare chimica a interioarelor-- Tratamente vopsea--
Curatarea motorului--degresarea jantelor, indepartarea calaminei, polishari profesionale, reconditionari jante, vopsitorie!
https://forum.4tuning.ro/83-car-styli...e-chimica.html
CONTACT 0763096148
|
|
|
11-03-13, 19:17
|
#62
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of: [DACIA]
|
Re: B-45-LCP
Quote:
Originally Posted by B XX ADI
nu compara caroseria de 5 cheala cu caroseria de dacie, sunt doua masini total diferite, 5-ul este muulllt prea periculos al naibii, dacia mi se pare mult mai ok, in sensul ca nu te simti ca intr-o masina cu rwd sa-ti fuga spatele. cu alte cuvinte felicitari mihai pt achizitie, in felul asta m-ai motivat sa fac si eu 5-ul ala cu care a mers cristi
|
Multumesc adi, dar mi-ai dat de furca ca nu ai vrut sa vinzi motorul, n+1 indivizi am deranjat pana am gasit altul ok dar mai piperat pretul ( masina avea pana si carte service) si macar pe asta l-am dat jos eu si am vazut exact ce demontez.
Oricum cred ca ne mai auzim luna viitoare poate vinzi galeria pentru turbo sa nu o mai fac de la 0.
|
|
|
11-03-13, 19:30
|
#63
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: B-45-LCP
Quote:
Originally Posted by B XX ADI
nu compara caroseria de 5 cheala cu caroseria de dacie, sunt doua masini total diferite, 5-ul este muulllt prea periculos al naibii, dacia mi se pare mult mai ok, in sensul ca nu te simti ca intr-o masina cu rwd sa-ti fuga spatele. cu alte cuvinte felicitari mihai pt achizitie, in felul asta m-ai motivat sa fac si eu 5-ul ala cu care a mers cristi
|
Adi nici Dacia nu este o masina foarte grea... acum totul depinde de ce cutie o sa primeasca motoru... ca asta va face diferenta cum reuseste sa puna puterea jos
Oricum motoru e monstru in versiunea aspirat, in versiunea turbo nu stiu daca o sa ai cum sa pui putere jos...
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
|
|
|
11-03-13, 22:20
|
#64
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [DreamWorks Club]
|
Re: B-45-LCP
motorul am vrut..vreau sa il and nu stiu, dar de-abea azi am desfacut cutiile...adica acum, si mai dureaza pana fac cutia trebuie sa refac grupul...s-au spart vreo 7:8 dinti si altele....
|
|
|
12-03-13, 09:06
|
#65
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of: [DACIA]
|
Re: B-45-LCP
Si pentru interior a sosit ceva prin posta. O oglinda retrovizoare heliomata.
|
|
|
01-04-13, 17:03
|
#66
|
Stage 4
Join Date: Aug 2006
Posts: 278
|
Re: B-45-LCP
Daca treci pe varianta turbo ,am o cutie de R18 turbo a fost pe Dacia Sport B 17 RLR (1.7 B18FT- cod motor ) - top speed 250km/h. Recomand numai pentru varianta turbo , aceasta cutie a fost si pe dacia YLY ( 1.8 16valve aspirat F7P) iar acesta nu a fost multumit iar intr-un final a ajuns la mine .
Mesaj pe privat despre costuri.
__________________
NU LASA SUDORU` SA-TI TUNEZE MOTORU`
|
|
|
02-04-13, 16:48
|
#67
|
Stage 4
Join Date: Aug 2006
Posts: 278
|
Re: B-45-LCP
Quote:
Originally Posted by BH 59 FIF
Este, este. Si ii si rar ca dracu'. Nici nu mai stiu de cand caut o clapeta de acceleratie de R21 Turbo . Asta-i deja motor din categoria 200 de cai, spurcaciune nu alta. Daca zici ca intra in compartimentul motor de Dacie e perfect.
|
Am eu clapeta de R21 Turbo detalii pe privat .
|
|
|
18-04-13, 17:48
|
#68
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of: [DACIA]
|
Re: B-45-LCP
Multumesc yntysar24 pentru ca m-a scutit de drumuri pe la atelier cu piesa pentru bascula spate.
In putinul timp liber am refacut puntea spate din puntea mea care era pe masina deoarece am luat o punte de la cineva de pe forum care s-a dovedit mai mult decat neserios eu crezand ca totusi nesimtirea are limite, ceea ce m-a fortat sa fac din nou flansele pentru portetrieri, sa caut simeringuri pentru etansare ( printre cele mai greu de gasit lucruri de pana acum) si sa fac si calesc saibele distantiere din nou.
Daca are cineva nevoie de seriile de rulment cu exterior pentru fuzeta de renault 18 si interior pentru conul de dacie sunt urmatoarele:
rulment mare -32005
rulment mic - 32000
|
|
|
12-06-13, 19:26
|
#69
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of: [DACIA]
|
Re: B-45-LCP
Cate un pic pic pic.
Multumiri lui sorin100 si B XX ADI.
|
|
|
12-06-13, 20:33
|
#70
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,532
Member of: [VW] [DACIA] [RENAULT] [DreamWorks Club]
|
Re: B-45-LCP
lucrurile bune se fac incet
|
|
|
29-06-13, 18:15
|
#71
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of: [DACIA]
|
Re: B-45-LCP
De unde nu avem nici un set de bare acum am 2 seturi si un mic bonus .
|
|
|
21-07-13, 21:21
|
#72
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of: [DACIA]
|
Re: B-45-LCP
Baby steps...
|
|
|
21-07-13, 23:00
|
#73
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,804
|
Re: B-45-LCP
pe spate discul e ventilat? portetrierul pare a fi de dacie
|
|
|
23-07-13, 18:28
|
#74
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 452
Member of: [DACIA]
|
Re: B-45-LCP
Quote:
Originally Posted by bv58bar
pe spate discul e ventilat? portetrierul pare a fi de dacie
|
Da, disc ventilat cu etrier de nova.
|
|
|
23-07-13, 22:05
|
#75
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,899
Member of: [DACIA] [Dacia Rally Team]
|
Re: B-45-LCP
vezi ca ai gresit piesa la punte. trebuia data gaura pt pivot din sens opus, drept urmare montata invers, asa apare in proiect.
|
|
|
|
|