zici tu ceva, dar te rog ii set nou si de la fabricat ok, sper sa nu fie cazul asa ca sa terminam cu scenariile de cosmar, mai vreau sa dorm noaptea asta
zici tu ceva, dar te rog ii set nou si de la fabricat ok, sper sa nu fie cazul asa ca sa terminam cu scenariile de cosmar, mai vreau sa dorm noaptea asta
Daca zici ca setul e nou atunci nu ai de ce sa iti faci probleme.
Ma refer la punctul cel indepartat al pistonului de chiuloasa ( intotodeauna am incurcat PMI cu PME). Daca fisura in camasa e la mijlocul cursei pistonului atunci apa este trasa in camera de ardere; se "amesteca" in camera si este arsa odata cu acesta.
In fine, asta e mai putin important, daca zici ca setul e nou nu ai de ce sa iti faci probleme.
Daca zici ca nu ai apa in ulei cade si etanseitatea setului pe bloc.
am montat totul la loc, am pus chiuloasa de 1.3 refacuta cu arcuri noi si am decis sa las supapele vechi ca erau in stare ft buna. am lustruit cat am putut de bine admisia si evacuarea pe chiuloasa , si am majorat un pic diametrul lor nu mult, doar cat sa se simta.
chiuloasa am strans-o la 68nm echivalentul a 7kgf desi am verificat strangerea nici dupa 3 ore si ceva nu am mai putut strange, garnitura nu o cedat in atata timp. pe ambalaj la VR scrie ca strangerea finala se face dupa un anumit nr de ore de functionare.
am observat ca nu imi mai face presiune in borcan. trage cum ar trebui acuma si cu a 2-a subturat daca ii dau un pic rupe aderenta.